فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۳۵۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۰ - ۰۶-۰۲-۱۳۹۶
کد ۵۳۵۸۸۱
انتشار: ۱۸:۵۰ - ۰۶-۰۲-۱۳۹۶

کره شمالی: سلاح هسته‌ای بیشتری می‌سازیم

کره شمالی: سلاح هسته‌ای بیشتری می‌سازیم
همچنان در راستای تولید و توسعه تسلیحات اتمی خود گام خواهیم برداشت.
با شروع برنامه استقرار سامانه موشکی «تاد» آمریکا در خاکره شمالی، پیونگ یانگ روز چهارشنبه با واکنش شدید نسبت به این موضوع اعلام کرد که از این پس سلاح های هسته‌ای بیشتری در راستای بالا بردن توان بازدارندگی و دفاعی کشور تولید می‌کند.

به گزارش ایرنا، برنامه استقرار سامانه موشکی «تاد» آمریکا در خاک کره جنوبی تابستان سال گذشته از سوی دولت های دو کشور و با هدف مقابله با تسلیحات موشکی کره شمالی اتخاذ شد و نخستین محموله این سامانه 2 ماه پیش وارد کره جنوبی شد.

کره شمالی در واکنش به ورود بخش های دیگر تجهیزات این سامانه ضد موشکی که شب گذشته صورت گرفت، اعلام کرد: به دلیل آنکه تحت فشارهای کم سابقه نظامی و اقتصادی آمریکا و متحدانش قرار داریم، همچنان در راستای تولید و توسعه تسلیحات اتمی خود گام خواهیم برداشت.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: کره شمالی
ارسال به دوستان
درخواست ۸۷.۶ میلیارد دلاری ترامپ برای جبران هزینه‌های جنگ ایران نخست‌وزیر عراق: روابط جدیدی با آمریکا آغاز کرده ایم دبیر کمیسیون امنیت ملی: تنگه هرمز به شرایط قبل بازنمی‌گردد این جاندار با پوست خود «می‌بیند» هشدار محسنی اژه ای به وحدت شکنان؛ با حرف‌هایتان دشمن را خیالاتی نکنید آیین‌ های جمعی چگونه به رشد فردی و خودشناسی کمک می کنند؟ آیا انسان‌های باستان رنگ آبی را متفاوت درک می‌کردند؟ روبیو: وارد مرحله‌ای جدید برای صلح با ایران شده‌ایم از سیاوش تا عاشورا؛ چگونه ایرانیان تشیع را با زبان اسطوره‌های خود فهمیدند؟ شکایت ۳ قاضی دیوان کیفری بین‌المللی از ترامپ حضور پزشکیان در هیئت عزاداری امام حسین (ع) در تبریز سازمان جهانی بهداشت: خطر جهانی ابولا همچنان پایین است تصور جالب هوش مصنوعی از زیبایی در دنیای پرندگان (تصویری) حمله حسن عباسی به مذاکره‌کنندگان؛ از گندم واشنگتن نخواهید خورد نمایش F-16 یونانی در دره های صعب العبور / رزمایش اینیوخوس 2026 (تصویری)