فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۲۹۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۲۷-۱۲-۱۳۹۵
کد ۵۲۹۹۱۷
انتشار: ۱۲:۴۵ - ۲۷-۱۲-۱۳۹۵

آمریکا: ایران یکی از 5 تهدید اصلی سایبری است

یکی از معاونان مدیر سازمان امنیت ملی آمریکا در یک نشست سایبری تأکید کرد که تهران یکی از پنج تهدید اصلی سایبری است.

به گزارش فارس، «ریچارد لجت» معاون رئیس سازمان امنیت ملی آمریکا مدعی شده است که ایران یکی از «پنج کشور اصلی است» که آمریکا از نقطه نظر سایبری به آن می‌نگرد.

این مقام آمریکایی این اظهارات را در نشست امنیت سایبری روزنامه انگلیسی «فایننشال‌تایمز» که در واشنگتن برگزار شد مطرح کرد.

عنوان این نشست این بود که «آیا آمریکا در حال شکست خوردن در جنگ سایبری است؟»

خبرنگار شبکه روداو گزارش کرد که این کنفرانس در حالی برگزار شده است که واشنگتن، تهدیدات سایبری را بعنوان تهدید شماره یک و حتی قبل از تروریسم حائز اهمیت می‌داند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: آمریکا ، ایران ، سایبری
ارسال به دوستان
مذاکرات ایران و آمریکا محور رایزنی وزرای خارجه قطر و هلند روسیه: آماده کمک برای دستیابی ایران و آمریکا به توافق هستیم ۶ عادت غذایی که می‌توانند به سلامت استخوان‌ها آسیب بزنند / پای یک ویتامین هم در میان است که هیچ ربطی به استخوان ندارد! استان تهران ۱۳ و ۱۴ تیر تعطیل شد ویلای ۱۲-۷۰؛ معماری مدرن در دماوند (+عکس) رتبه‌بندی ۲۰۲۷ QS: دانشگاه تهران همچنان در صدر دانشگاه‌های ایران قرار دارد آیا شکلات تلخ واقعا به کاهش وزن کمک می‌کند؟ جمهوری‌خواهان کنگره، راهبرد بودجه نظامی ترامپ را «پرخطر و ناهماهنگ» خواندند قطع ناگهانی خدمات 3 بانک / ایجاد مشکل برای میلیون ها ایرانی هیأت «میناب ۱۶۸» از مسقط راهی تهران شد سفر قالیباف و عراقچی به مسقط و دیدار با سلطان عمان (+عکس) سفر رئیس‌جمهور به پاکستان در راستای تاکید رهبر انقلاب بر نزدیکی روابط دو کشور است پخش زنده رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۶ پرویز صراف درگذشت دلیل قطع خدمات مبتنی بر کارت بانک‌ها اعلام شد