فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۲۴۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۹ - ۲۸-۱۱-۱۳۹۵
کد ۵۲۴۲۲۳
انتشار: ۱۶:۰۹ - ۲۸-۱۱-۱۳۹۵

مرفاوی: خوشحالم که آبی‌ها در صبا هستند

عصر ایران
ن‌شاءالله صبا در لیگ برتر می‌ماند و ما سعی می‌کنیم جایگاه مان در جدول را بهتر کنیم و پس از اینکه به حاشیه امنیت رسیدیم در جایگاه بهتری قرار بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال صبا گفت: بازی سختی را پیش رو داریم.

به گزارش فارس، صمد مرفاوی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل سایپا در مورد شرایط تیمش گفت: بازی سختی در پیش داریم. از نیم فصل دوم همه مسابقات مهم است. سعی کردیم امتیازات لازم را بگیریم امیدوارم در ادامه هم امتیازات بیشتری بگیریم و حاشیه امنیت پیدا کنیم.
 
وی افزود: بازی مهمی در پیش داریم. سایپا همانند ما در نیم‌فصل دوم عملکرد خوبی داشته و امیدواریم فردا امتیازات لازم را بگیریم. خوشحالم بازیکنان تیم به کیفیتی رسیدند که در هر مسابقه با توجه به شرایط حریف به فکر کسب هر سه امتیاز هستند و می‌خواهند سربلند از میدان خارج شوند. این روحیه و انگیزه برای ما مهم است و امیدوارم فردا هم همین شرایط را داشته باشیم.
 
سرمربی تیم فوتبال صبا در رابطه با جذب بازیکنان سابق استقلال در نیم فصل دوم عنوان کرد: نفراتی که در نیم فصل جذب کردیم همه برای مان مفید بودند. چه بازیکنانی که قبلا سابقه حضور در استقلال را داشته و چه سایر نفرات عملکرد خوبی ارائه دادند. امید نظامی‌پور و مهرداد بایرامی هم به ما خیلی کمک کردند. نفراتی مثل محسن فروزان، علیرضا رمضانی، میثم مجیدی، حنیف عمران‌زاده و ... که سابقه حضور در استقلال را هم داشتند برای ما موثر بودند. بازیکنان را با توجه به این شرایط که به تفکرات ما بیشتر آشنا هستند روی شناخت قبلی جذب کردیم. مسئله خاص دیگری در جذب این بازیکنان وجود نداشته و در کل برایمان جای افتخار است بازیکنانی که در گذشته سابقه پوشیدن پیراهن آبی را داشتند اکنون در صبا حضور دارند. 
 
مرفاوی در مورد مشکلات مالی تیمش خاطرنشان کرد: راه‌حل‌های موجود همه مقطعی است و مشکل مالی صبا به صورت ریشه‌ای حل نشده است. مدیرعامل، مسئولان و معاونین باشگاه در تلاش هستند تا در ادامه شرایط بهتری را برای تیم فراهم کنند. همانطور که گفتم این راه‌حل‌ها همه مقطعی است و برای فصل جاری است. مشکلات ما به صورت ریشه‌ای حل نخواهد شد مگر اینکه در سال‌های آینده راهکارهای خاصی را بیندیشند تا برای تیم مشکل‌ساز نشود. 
 
وی در مورد مصدومان تیمش اظهار کرد: احمد حسن‌زاده مصدوم است و خوشبختانه سایر نفرات را در اختیار داریم. 
 
مرفاوی در مورد اینکه چه جایگاهی برای صبا در پایان فصل متصور است، عنوان کرد: ان‌شاءالله صبا در لیگ برتر می‌ماند و ما سعی می‌کنیم جایگاه مان در جدول را بهتر کنیم و پس از اینکه به حاشیه امنیت رسیدیم در جایگاه بهتری قرار بگیریم.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: صبای قم
ارسال به دوستان
امیر پوردستان: مصلحت ایجاب کند، با عملیات‌ پیش‌دستانه دشمن را به‌شدت غافلگیر می‌کنیم پزشکیان پاکستان را ترک کرد نوحه دامن کشان رفتی دلم زیر و رو شد پرتغال 5-۰ ازبکستان؛ هیولا هنوز زنده است تأیید حکم حبس دوومیدانی‌کاران ایرانی در دادگاه تجدیدنظر کره جنوبی ادعای ترامپ: بازرسان هسته‌ای در زمان مناسب در ایران حضور خواهند یافت/ بازرسی‌ها ۱۰۰ درصد انجام خواهد شد تغییر قوانین پنالتی در جام جهانی ۲۰۲۶ توسط فیفا رفع اختلال خدمات کارت بانک تجارت پس از حمله سایبری اوکراین: به مسیر عضویت در اتحادیه اروپا ادامه می‌دهیم اعطای دکترای افتخاری جراحی قلب به پزشکیان، در پاکستان شناسایی نخستین مورد تب کریمه کنگو در اردبیل آقای مجری ؛ مظلوم نمایی نکن، اون روز که جیک جیک مستونت بود، یاد زمستونت نبود؟ رکورد تاریخی رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ وقتی نام علی دایی در جام جهانی ۲۰۲۶ دوباره می‌درخشد اینجا «کمربند نارنجی» است؛ شهری 18 هزار نفری که 90 درصد یک محصول جهانی را تولید می کند