فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۲۲۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۹ - ۲۰-۱۱-۱۳۹۵
کد ۵۲۲۶۳۹
انتشار: ۱۶:۳۹ - ۲۰-۱۱-۱۳۹۵

جلالى: پیروزی مقابل سپاهان شروع خوبی بود

عصر ایران
درست است که هردوتیم همشهری هستند، اما این دیدار مثل بازی پرسپولیس و استقلال نیست و آن حساسیت را ندارد چراکه دوتیم هوادار زیادی ندارند و رسانه ها هم بر روی آن مانور نمی کنند؛ پس باید گفت مثل سایر بازی های لیگ است و 3 امتیاز مثل همه بازی ها دارد.
سرمربی تیم پیکان گفت: هدف ما در بازی با نفت تهران چیزی جز ارائه یک بازی زیبا و کسب ۳ امتیاز نداریم.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی باشگاه پیکان، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص بازی با نفت تهران گفت: بازی سختی در پیش داریم. نفت تهران تیم خوبی است و ما سعی کردیم با مطالعه و شناخت کامل وارد این بازی شویم.

جلالی در خصوص شناخت از نفت تهران گفت: نفت تهران این قابلیت را دارد که از هر فرصت گل بسازد، بنابراین باید با یک برنامه حساب شده با این تیم بازی کرد. کادر فنی به بچه ها گوشزد و القا کرده که در تمام بازی حواسشان جمع باشد و با تمرکز لازم به هدف که همان پیروزی است برسیم.

جلالی در مورد اینکه روند پیروزی را مثل بازی با سپاهان ادامه خواهند داد گفت : پیروزی مقابل سپاهان یک شروع خوب بود و هدف ما این است که این روند را ادامه دهیم و به نتایج خوب برسیم و برای این مهم خیلی امیدواریم و شما مطمن باشید پیکان می تواند این روند را حفظ کند. هدف ما این است که در جمع مدعیان باقی بمانیم و برای همین در این بازی به جز پیروزی به چیز دیگری فکر نمی کنیم.

جلالی با اشاره به اینکه در این هفته تمام بازیکنانش را در اختیار دارد و با تمام قوا به میدان می رود گفت: خدا را شکر هیچ مصدوم و محرومی نداریم و همه برای این بازی آماده هستند و امیدوارم که نتیجه لازم را هم بگیریم.

سرمربی پیکان در مورد استفاده از فیصل شایسته گفت : فیصل هنوز به آمادگی لازم نرسیده و باید بیشتر تمرین کند تا به تیم برسد. برای همین احتمالا این هفته هم بازی نخواهد کرد. من فکر می کنم او با تلاشی که دارد، از 2 هفته دیگر به شرایط بازی مثل سایرین برسد.

مجید جلالی در خصوص اینکه این دیدار به دربی کوچک تهران معروف شده و اینکه مثل داربی بزرگ پایتخت حساسیت خاص خودش را دارد گفت : درست است که هردوتیم همشهری هستند، اما این دیدار مثل بازی پرسپولیس و استقلال نیست و آن حساسیت را ندارد چراکه دوتیم هوادار زیادی ندارند و رسانه ها هم بر روی آن مانور نمی کنند؛ پس باید گفت مثل سایر بازی های لیگ است و 3 امتیاز مثل همه بازی ها دارد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: جلالی
ارسال به دوستان
ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید چرا بازی ایران بلژیک مساوی شد؟ فریب ظاهرشان را نخورید! پشت پرده تفاوت های شگفت انگیز سه غول دنیای خزندگان (+اینفوگرافیک) وزارت بهداشت لبنان: شمار قربانیان حملات اسرائیل از ۴ هزار نفر فراتر رفت اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی کشور استقبال پرسپولیس از تصمیم فدراسیون فوتبال برای تعیین نمایندگان آسیا رکوردشکنی افسانه ای؛ گران ترین جام های جهانی تاریخ کدامند؟