فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۲۰۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۶ - ۱۱-۱۱-۱۳۹۵
کد ۵۲۰۶۶۹
انتشار: ۱۴:۵۶ - ۱۱-۱۱-۱۳۹۵

حضور بازیکنان نفت در باشگاه بعد از اعتصاب


بازیکنان نفت تهران که روز گذشته به دلیل عدم پرداخت مطالبات در تمرین حضور نیافته بودند، امروز به باشگاه مراجعه کردند و خواهان تعیین وضعیت خود شدند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان علی دایی که در این فصل 42 درصد از مطالبات خود را دریافت کرده اند، به دلیل عدم پرداخت به موقع مطالبات باقی مانده خود در تمرین روز گذشته غیبت کرده و امروز نیز راهی باشگاه شدند تا وضعیت آنها از سوی مدیران و مالک این باشگاه مشخص شود.

باشگاه نفت که در ابتدای این فصل به بخش خصوصی واگذار شده بود، همچنان درگیر مسائل مالی است و در حالی که عدم پرداخت بازیکنان سابق از سوی مدیران این باشگاه به دلیل عدم مشخص بودن شرایط قراردادی به دردسری بزرگ تبدیل شده است، اکنون بازیکن کنونی این تیم نیز دچار مشکلاتی شده اند و باید دید پایان جلسه امروز چه نتیجه ای در پی خواهد داشت.
برچسب ها: نفت تهران
ارسال به دوستان
افزایش جمعیت یارانه‌بگیران به ۷۳ میلیون نفر جزئیات گزارش بانک مرکزی از کاهش رشد اقتصادی در سال ۱۴۰۴ دیدار و گفت و گوی پزشکیان با فرمانده ارتش پاکستان چرا تفاهم‌نامه ایران و آمریکا در بهترین زمان ممکن امضا شده است؟ پوتین: غرب برای جنگ با روسیه آماده می‌شود تحریم‌های جدید آمریکا علیه کوبا جزئیات پیدا شدن دختر ۱۹ ساله نسیم‌شهری پس از ۱۰ روز روسیه: آماده‌ایم به ایران در توافق با آمریکا کمک کنیم حماس: اسرائیل به‌دنبال یک ساختار سیاسی جدید در غزه است حمله اسرائیل به جنوب لبنان همزمان با آغاز مذاکرات بیروت و تل‌آویو چمران: مترو رایگان راه‌حل نیست؛ اولویت واگن است / بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده با پروانه رایگان اصول مهم عکاسی ماکرو برای آغاز / توصیه هایی برای شروع با گوشی هوشمند جزئیات مسیرهای تشییع پیکر شهید در تهران و مشهد اعلام شد ماهی اوپاه را تا به حال دیده‌اید؟ یک استثنا در دنیای ماهی ها(+عکس) انتخاب داور فینال جام جهانی برای دیدار حساس ایران و مصر