فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۱۶۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۲۱-۱۰-۱۳۹۵
کد ۵۱۶۷۵۰
انتشار: ۰۹:۰۷ - ۲۱-۱۰-۱۳۹۵
با پوشیدن پیراهن شماره 7 مشکلی ندارم

پروین: رفیعی کار سختی در پیش دارد

عصر ایران
امیدوارم که او لیاقت این شماره را داشته باشد، البته برای اینکه بتواند در تیم جا بیفتد، کار سختی دارد، اما مطمئن هستم که رفیعی برای پرسپولیس می‌تواند یک مهره خوب و مؤثر باشد. امیدوارم پرسپولیس امسال بتواند قهرمان لیگ شود چون به نظرم امسال تیم خوبی داریم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: مشکلی با اینکه رفیعی شماره هفت پرسپولیس را بپوشد ندارم، اما او کار سختی برای جا افتادن در تیم دارد.

به گزارش فارس، علی پروین در خصوص مراسم خاکسپاری سیدکاظم سیدعلیخانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که روز گذشته در بهشت‌زهرای تهران برگزار شد، گفت: به نظر من مراسم خوب و آبرومندانه‌ای انجام شد. سیدکاظم از شاگردان خوب من بود که کنار هم بازی کردیم. او انسانی بود که طبع بالایی داشت و هیچ وقت مشکلاتش را فریاد نزد، اما متأسفانه در مملکت ما شرایط به‌گونه‌ای است که همه منتظر هستند یک نفر بمیرد تا او را در ورزشگاه شهید شیرودی یک دور بچرخانند و بعد همه چیز تمام شود. آدم‌ها تا زنده هستند به هم نیاز دارند، نه‌وقتی که دستشان از این دنیا کوتاه شد، البته ما متأسفانه حبیب زرین‌نام یک پیشکسوت بااخلاق دیگر را هم از دست دادیم که واقعاً فوت او هم ناراحت‌کننده بود. من روز گذشته در مراسم خاکسپاری او هم شرکت کردم.
 
وی در مورد اینکه چرا از مسئولان باشگاه پرسپولیس هیچ فردی به این مراسم نیامد، ادامه داد: محمد خوردبین و کریم باقری آمده بودند، اما در این بین باید از مردم هم تشکر کنم که واقعاً حضور پررنگی داشتند. دست آنها درد نکند. خودم فکر نمی‌کردم این‌همه جمعیت بیاید. مردم نشان دادند که قدرشناس هستند و خوشحالم که کاظم را در روز خاکسپاری تنها نگذاشتند.
 
سرمربی اسبق پرسپولیس که شب گذشته با حضور در جماران در مراسم ترحیم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی هم حاضر شده بود، در این خصوص گفت: من چند بار به خانه آقای رفسنجانی رفته بودم و باهم رابطه خوبی داشتیم. خانه او یک خانه معمولی و قدیمی بود و خودش هم انسانی بود که با همه رابطه خوبی داشت. واقعاً حیف شد که او از بین ما رفت و فکر می‌کنم همه مردم ایران الان ناراحت و عزادار او هستند.
 
پروین در مورد اینکه شماره هفت پرسپولیس را به سروش رفیعی داده، افزود: من که با این چیزها مشکلی ندارم، دیروز طاهری به من زنگ زد و گفت اگر امکانش هست شماره هفت را رفیعی بپوشد و من هم گفتم مبارکش باشد. من مشکلی با این مسائل ندارم و حتی با خود سروش رفیعی هم صحبت کرده و برایش آرزوی موفقیت کردم.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا رفیعی می‌تواند نماینده خوبی برای شماره هفت پرسپولیس باشد، گفت: امیدوارم که او لیاقت این شماره را داشته باشد، البته برای اینکه بتواند در تیم جا بیفتد، کار سختی دارد، اما مطمئن هستم که رفیعی برای پرسپولیس می‌تواند یک مهره خوب و مؤثر باشد. امیدوارم پرسپولیس امسال بتواند قهرمان لیگ شود چون به نظرم امسال تیم خوبی داریم.
 
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: پروین
ارسال به دوستان
پزشکیان: بدون وا دادن وارد مذاکرات شدیم / لبنان را به خاطر ایران کوتاه آمدند / گشایش‌های خوبی ایجاد شده راز پنهان در ریه‌های فرعون؛ مصریان باستان چگونه آناتومی بدن را با سیاست گره زدند؟ یادداشتی که تیم ملی ایران هنگام ترک لس‌آنجلس در رختکن استادیوم از خود به جای گذاشت روزنامه جمهوری اسلامی: در مملکت حسینقلی خانی ما مداح و مجری حتی چاقو بر گلوی رئیس جمهور می‌گذارند! معجزه این غذاها برای سلامت روده؛ روزانه چقدر مجاز به مصرف هستیم؟ رشد اقتصادی ایران به ۰.۲ درصد رسید حمله ارتش آمریکا به یک شناور در کارائیب از سواچ تا هشتگ 6؛ اسمارت و تلاش برای خلق زیبایی در دنیای سدان ها (+تصاویر) دیدنی های امروز؛ از انقلاب تابستانی تا مذاکرات چهارجانبه در سوئیس برج میلاد تاسوعا و عاشورا تعطیل است؟ نزاع و درگیری مسلحانه در دهلران/ ۲ کشته و ۳ مصدوم نخست وزیر بریتانیا استعفا کرد غریب‌آبادی برای انجام مذاکرات فنی در سوئیس ماند زنان و مردان اروپایی در کنار نقش‌برجسته «چشمه‌علی شهرری» در دوران قاجار (عکس) در دوره صفوی لباس عزای مردم در محرم آبی بود!/ دولت صفوی با قمه‌زنی مخالف بود