فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۱۱۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۷ - ۲۵-۰۹-۱۳۹۵
کد ۵۱۱۵۵۶
انتشار: ۱۹:۳۷ - ۲۵-۰۹-۱۳۹۵
شایسته شکست مقابل پیکان نبودیم

فرکی: برخی بازیکنانم در حد لیگ برتر نیستند

عصر ایران
ما می‌توانستیم بازیکنان دیگری را در این پست بگیریم. به طور کلی ما در تیم‌مان بازیکنانی داریم که در حد بازیکن لیگ برتری نیستند. جوانان تیمم را نمی‌گویم، من به آنها اعتماد دارم و مطمئنم در آینده بازیکنان خوبی خواهند شد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا بعد از شکست مقابل پیکان از بازیکنانش گلایه و اعلام کرد مسعود حسن زاده انتظاراتش را برآورده نکرده است.

به گزارش "ورزش سه"، حسین فرکی بعداز شکست تیم سایپا مقابل پیکان تهران صحبت هایی را درباره این مسابقه انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

حق مان باخت نبود
متأسفانه یک بازی خانگی دیگر را باختیم، آنهم مقابل تیم پیکان که یکی از تیم‌های هم‌خانواده ماست. به نظر من شایسته باخت در این بازی نبودیم. با توجه به اینکه در نیمه اول تیم برتر میدان بودیم و پیکان هم هدف‌گذاری‌اش فقط روی ضدحمله‌ها بود و اینکه روی سرعت تک‌مهاجم خوبش به گل برسد، فکر نمی‌کنم حق‌مان باخت بوده باشد. ما هم می‌توانستیم از اندک‌ فرصت‌های‌مان استفاده کنیم و نتیجه بهتری را بگیریم، اما در نهایت باختیم. در مجموع در نیمه اول بهتر از حریف بودیم.

بازیکنان غیرمسئولانه عمل کردند
در نیمه دوم شروع خوبی نداشتیم و یک توپ هم به تیرک دروازه ما خورد. متأسفانه بچه‌های ما روی یک ضربه ایستگاهی غیرمسئولانه عمل کردند و گل خوردیم و همین گل فشار روانی بالایی را به ما وارد کرد. در ادامه بازی هم تغییر تاکتیک دادیم و تعویض‌هایی انجام دادیم، اما متأسفانه تعویض‌های ما هیچ تفاوتی را در بازی ایجاد نکرد و بازیکنان تعویضی‌مان کیفیت لازم را نداشتند.

دست پیکان روی نیمکت بازتر بود
دست تیم پیکان روی نیمکت بیشتر از ما باز بود و در تعویض‌ها و گرفتن نتیجه موفق بودند. مدتی است که درگیر بازیکنان مصدوم هستیم و روی نیمکت موجودی لازم را نداریم که بتوانیم نتیجه را تغییر دهیم. بعد از گلی که دریافت کردیم روی دروازه پیکان فشار آوردیم، ولی نتیجه نداد. با تمام اینها ما می‌توانستیم بازنده این بازی نباشیم.

حسن زاده، بازیکن مد نظر من نیست
ما در این دیدار از یک جوان در پست مهاجم استفاده کردیم. در جایی که حسن‌زاده هست میدان دادن به یک جوان جای سؤال دارد. انتظارمان از حسن‌زاده بیشتر بوده و معنی این هم آن است که این بازیکن آن بازیکنی که مدنظر ما بود، نیست.

برخی بازیکنان ما در حد لیگ برتر نیستند
ما می‌توانستیم بازیکنان دیگری را در این پست بگیریم. به طور کلی ما در تیم‌مان بازیکنانی داریم که در حد بازیکن لیگ برتری نیستند. جوانان تیمم را نمی‌گویم، من به آنها اعتماد دارم و مطمئنم در آینده بازیکنان خوبی خواهند شد. در مجموع دست‌مان در سایپا خالی است و با وجود مصدومیت بازیکنانی مانند ترابی و فلاح‌زاده، وضعیت‌مان بدتر هم شده است. امروز نیز موقعیت‌های زیادی خلق نکردیم، اما با  این وجود حق ما شکست نبود.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: فرکی
ارسال به دوستان
شگفتی بدن انسان؛ دلیلی که ریه ها غرق نمی شوند بهترین شهرهای دایره‌ای جهان در سال ۲۰۲۶ کدامند؟ روزنامه اطلاعات: آقای دولت! طاقت مردم دارد تمام می شود؛ با حذف یارانه نان؛ پاس گل به دشمن ندهید تیراندازی در مدرسه‌ای در فیلیپین/ ۳ کشته و چندین مصدوم ۳کشته در آتش‌سوزی مرگبار ۲ پژو / احتمال افزایش آمار جان‌باختگان با کشف یک گوشواره نوزاد ۵۴ مصدوم و ۱۸ مفقود در پی انفجار در منطقه صنعتیِ قطر رگبار پراکنده باران در ۵ استان نوار شمالی کشور سدهای کشور چقدر آب دارند؟ ۳ شرط تل‌آویو برای خروج از جنوب لبنان قدیمی‌ترین تصویر از یک «خودروی زرهی» در ایران؛ 110 سال قبل تمام توپ های جام جهانی از 1930 تا 2026 (تصویری) پرده‌برداری از چگونگی ارتباط پرندگان، ماهی‌ها، حشرات و پستانداران با یکدیگر افشای راز سرقت نافرجام ۷ کیلو طلا در شمال تهران اعترافات مردی که همسرش را با چکش کشت/ به زنم شک کرده بودم مطالعه جدید نشان داد: باکتری‌های روده و دهان میان افراد یک خانه منتقل می‌شوند