فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۰۷۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۲ - ۰۶-۰۹-۱۳۹۵
کد ۵۰۷۹۰۱
انتشار: ۱۲:۱۲ - ۰۶-۰۹-۱۳۹۵

ابراهیمی: شادی‌های گل را من طراحی می‌کنم

عصر ایران
شرایط زمین یادگار امام(ره) مناسب نیست. امیدوارم مسئولان هرچه زودتر چمن ورزشگاه را تجهیز کنند و بتوانیم در یادگار به میدان برویم. به قول امیر قلعه نویی یادگار به تراکتور ابهت می دهد و امیدوارم خیلی زود هوادارانمان را در این ورزشگاه ببینیم.

مهاجم تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد عملکرد خودش در سال جاری بهتر از فصل گذشته در گسترش فولاد بوده است.

محمد ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره پیروزی تیمش مقابل صبای قم، صدرنشینی، شادی گل هایی که برای بازیکنان تراکتور طراحی می کند، وضعیت ورزشگاه یادگار و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

باید گل های بیشتر به صبا می زدیم

بازی سختی با صبای قم داشتیم. این تیم مانند بازی با استقلال عملکرد خوبی داشت. با این حال بازی زیبایی به نمایش گذاشتیم و با حملات زیادی توانستیم به گل برسیم. می توانستیم گل های بیشتری نیز بزنیم اما به هر حال همین که 3 امتیاز را گرفتیم، ارزشمند است.

عملکردم بهتر از پارسال است

من سومین گل خودم را به ثمر رساندم. اگر به آمار من نگاه کنید، شرایطم از سال گذشته بهتر است. 3 پاس گل از ابتدای فصل داده ام و فکر می کنم خیلی بهتر از نیم فصل دوم پارسال کار کردم. خداراشکر می کنم و امیدوارم این روند را ادامه دهم.

شادی‌های گل را من طراحی می کنم

شادی های گل تراکتورسازی را من طراحی می کنم. چالش مانکن آخرین طراحی ام بود که در بازی دیروز هم یک چشمه از آن را رو کردیم. البته شادی گل شخصی ام موضوع خاصی نبود. همه این کارها برای این است که دل هواداران را شاد کنیم و خوشبختانه لطف خداوند هم شامل حالمان می شود.

انشاءالله قرمز خوشرنگ تراکتور قهرمان است

صدرنشینی حق تراکتورسازی است اما از حالا خودمان را قهرمان نمی دانیم. انشاءالله قرمز خوشرنگ تراکتور آخر فصل جام قهرمانی را بالای سر می برد. البته از حالا واقعا نمی شود درباره قهرمانی صحبت کرد. ما بازی های سختی در پیش داریم و کارمان راحت نیست. هرچند که برای قهرمانی تلاش می کنیم و امیدوارم این هدیه کوچک را تقدیم هواداران کنیم. من به قهرمانی هیچ تیم دیگری فکر نمی کنم و تنها هدفمان این است که جام بگیریم.

از هواداران تشکر می کنم

از محبت هواداران تشکر می کنم. من همیشه مدیون این هواداران هستم و امیدوارم بتوانم پاسخ محبت هایشان را بدهم. سخت تلاش خواهم کرد تا بهترین عملکرد را داشته باشم.

شرایط یادگار مناسب نیست

شرایط زمین یادگار امام(ره) مناسب نیست. امیدوارم مسئولان هرچه زودتر چمن ورزشگاه را تجهیز کنند و بتوانیم در یادگار به میدان برویم. به قول امیر قلعه نویی یادگار به تراکتور ابهت می دهد و امیدوارم خیلی زود هوادارانمان را در این ورزشگاه ببینیم.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: ابراهیمی
ارسال به دوستان
اسحاق دار: در نهایت پس از ۴۷ سال مذاکره مستقیم ایران و آمریکا شکل گرفت ۵ نوشیدنی که فواید بیشتری نسبت به چای سبز برای فشار خون دارند پویش ملی «ققنوس» با مشارکت ۶۳۷۵ دانش‌آموز و معرفی ۱۰۰ اثر برتر یک حقوقدان: شرکت‌های اینترنتی باید در تصادفات پیک‌های موتوری شریک مسئولیت باشند این ابرخودرو حیرت‌انگیز با ۳۲۷ هزار قطعه لگو ساخته شده است!(+عکس) یکی از معروف ترین اسناد پایان جنگ جهانی دوم (+عکس) مرد جوان همسرش را درون تاکسی و در برابر فرزند16ساله اش به گلوله بست و بلافاصله خودش را هم کشت پشت حصارهای «گراند هتل» چه خبر است؟ تن آسانی، امری روان شناختی یا فلسفی؟ بقائی: پیشرفت های خوبی داشتیم اما تهدیدات ترامپ باعث شد ایران حاضر به ادامه نشست چهارجانبه نباشد معجزه چشمه آهنی در دل ویرانه‌های گیومری ارمنستان (+عکس) فرمانده روسی آتریاد تبریز و عده‌ای از سربازان روسی و ایرانی قزاقخانه در دوره قاجار(عکس) آلپاین A290؛ تلفیق میراث رالی با فناوری الکتریکی (+عکس) یکی از زیباترین صورت های مرسدس بنز از HWA EVO (+عکس) تهدید رئیس جمهور به مرگ چه پیامدهایی دارد؟