فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۹۸۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۵ - ۱۹-۰۷-۱۳۹۵
کد ۴۹۸۷۵۴
انتشار: ۰۸:۴۵ - ۱۹-۰۷-۱۳۹۵

شلیک 2 موشک از یمن به یک ناو آمریکایی

وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که دو موشک به سوی یک ناو این کشور در آبهای بین‌المللی و در نزدیکی سواحل یمن شلیک شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از الجزیره جف دیویس، سخنگوی وزارت امرروز دوشنبه با اعلام این خبر گفت که هیچ یک از موشک‌ها به ناو آمریکایی اصابت نکرده است.

او گفت: ناو "یو.اس.اس ماسون" زمانی که در دریای سرخ و در نزدیکی آبهای یمن در حال حرکت بود شلیک دو موشک به سوی خود را رصد کرده است. موشک‌ها از مناطقی به سوی ناو آمریکایی شلیک شده که ما می‌دانیم در کنترل حوثی‌ها و نیروهای علی عبدالله صالح است.
برچسب ها: شلیک ، موشک ، یمن
ارسال به دوستان
گفت‌وگوی تلفنی پزشکیان با رئیس جمهور صربستان و ترکیه وزیر دفاع پاکستان: تفاهم اسلام‌آباد به معنای پایان سیاسی نتانیاهوست عارف: هیچ اعتمادی به دشمن نداریم تصویری کم‌نظیر از بمب‌افکن آمریکایی بی-۱۷ پس از اصابت شدید آتش ضدهوایی توییت ترامپ درمورد موافقت ایران با بازرسی‌ هسته‌ای هشدار متخصص ریه: هر وعده قلیان معادل یک پاکت سیگار است لیبرمن: توافق بین آمریکا و ایران «بزرگترین فاجعه سیاسی» است درخشش خیره‌کننده ستاره‌های لیورپول در جام جهانی ۲۰۲۶ احتمال تمدید رایگان مترو و اتوبوس تهران تا پایان تشییع رهبر شهید انقلاب رضا عنایتی: تیم ملی بیش از ۵۰ درصد شانس صعود دارد قیمت بلیت اتوبوس تهران به کربلا و اهواز اعلام شد روس‌اتم: حملات اوکراین به نیروگاه اتمی زاپوریژیا تشدید شده است حضور ۱۱ دانشگاه ایرانی در فهرست برترین‌های جهان واردکنندگان بزرگ نفت به دنبال افزایش ذخایر نفتی هستند اعلام تورنمنت سه جانبه پرسپولیس، گل‌گهر و چادرملو برای سهمیه آسیا