فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۹۸۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۱۸-۰۷-۱۳۹۵
کد ۴۹۸۵۷۴
انتشار: ۱۰:۲۷ - ۱۸-۰۷-۱۳۹۵

عارف: تاکنون فقط از دانشگاه حقوق گرفته‌ام

عصر ایران
در مورد بنده هر وقت بخواهند می‌توانند از دانشگاه استعلام کنند؛ چرا که در این مدت 37-38 سال تنها از دانشگاه حقوق گرفته‌ام.
رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: طی 38 سال گذشته تنها از دانشگاه حقوق گرفته‌ام.

محمدرضا عارف در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب با اشاره به این که اخیرا گفته شده بود که اصلاح طلبان فیش‌های حقوقی خود را منتشر کنند اظهار کرد: نمی‌دانم بحثی که مطرح شده تا چه اندازه ضرورت دارد اما لازم است هر کسی به قانون تمکین کند.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: وقتی هنوز حقوق 700 تا 800 هزار تومانی وجود دارد، دریافت حقوق‌های بالا هیچ توجیهی ندارد.

وی همچنین اظهار کرد: در مورد بنده هر وقت بخواهند می‌توانند از دانشگاه استعلام کنند؛ چرا که در این مدت 37-38  سال تنها از دانشگاه حقوق  گرفته‌ام.

برچسب ها: محمدرضا عارف ، حقوق
ارسال به دوستان
عکس متفاوت ناصرالدین شاه «پشت به دوربین و رو به آینه» معماری فشرده اما بسیار زیبای یک آپارتمان (+عکس) مدرنیسم در برلین ؛ معماری ساختمانی که با جریان آب هماهنگ است (+عکس) درآمدهای مالیاتی320 همت از مسیر بودجه عقب ماند موج جدید حمله به قالیباف/ کامران غضنفری: مذاکرات را برخلاف تمام خطوط قرمز رهبری انجام می‌دهد جمع‌آوری‌ گازهای مشعل بیش از دو برابر شد دادگستری هرمزگان: متأسفانه موشک مستقیماً به بدن شهید ماکان نصیری اصابت کرده / حتی تار مویی هم از ماکان پیدا نشد حسین موسویان: بدون ختم تهدیدهای موجودیتی بین اسرائیل و ایران، هیچ توافقی پایدار نیست ارزان‌ترین کشورهای اروپا برای زندگی( اینفوگرافیک) «سیندرلا» چگونه دستگیر شد؟ پس از ۲۵ سال، سامسونگ دیگر باارزش‌ترین شرکت کره‌ای نیست! چرا کلسترول شما پایین نمی‌آید؟؛ مقصر اصلی این ۴ عادت روزانه است ترامپ: بنزین باید ارزان شود زن بریتانیایی ملخ صورتی در باغ خانه‌اش پیدا کرد(+عکس) کاهش قیمت جهانی طلا به کمترین رقم طی 2 هفته اخیر