کد خبر ۴۹۵۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۰۵-۰۷-۱۳۹۵
کد ۴۹۵۹۹۶
انتشار: ۰۹:۳۸ - ۰۵-۰۷-۱۳۹۵

تبدیل برج میلاد به قطب گردشگری

تبدیل برج میلاد به قطب گردشگری
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از تبدیل برج میلاد به قطب گردشگری خبرداد.

به گزارش ایسنا؛ مجتبی عبداللهی در حاشیه مراسم سالگرد بهره برداری از برج میلاد؛ در مورد برنامه‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی برای این گفت: برج میلاد به نماد مدرن تهران بدل شده و تلاش داریم تا به عنوان نماد ملی و قطب گردشگری آن را مورد بهره‌برداری قرار دهیم.

وی با بیان اینکه استفاده همه مردم از برج میلاد در دستور کار قرار دارد، گفت: نگاه ما این است که اقشار مختلف مردم از خدمات این برج استفاده کنند و نباید تصوری ایجاد شود که تنها افراد خاص می توانند از این برج استفاده کنند.

عبدالهی با اشاره به اهمیت ساخت فاز دوم برج میلاد افزود: ساخت پروژه‌های فاز دوم این برج مثل مسجد، هتل و مرکز تجاری و پارکینگ طبقاتی که طی سالیان گذشته مغفول مانده در دستور کار است که سعی داریم با توجه به اعتبارات موجود و جلب مشارکت سرمایه‌گذار این پروژه ها را به اتمام برسانیم.
برچسب ها: برج میلاد ، گردشگری
ارسال به دوستان
چوب گلف بوگاتی معرفی شد / تبدیل زمین گلف به پیست مسابقه (+عکس) چرا بعضی‌ها بعد از نوشیدن قهوه آرام می‌شوند و بعضی مضطرب؟ قراردادی که ایلان ماسک را نجات داد؛ کدام کشور آسیایی ناجی «اسپیس‌ایکس»‌ شد؟ چرا جنگنده اف ۳۵ موشک‌هایش را درون بدنه خود پنهان می‌کند؟ ایران قدیم؛ تصویری از یک «درویش خوش‌قیافه» در دوران قاجار مغز ما چگونه همزمان به دو زبان صحبت می‌کند؟ برندهای خودرویی با کمترین مشکل گزارش شده از سوی خریداران در سال ۲۰۲۶ (+ اینفوگرافیک) درخشش بیرانوند در جام جهانی؛ بهترین بازیکن زمین شد تیزبین ها مچ این ماهی پنهان کار را بگیرند! / رکورد 10 ثانیه رکوردداران حبس نفس با حضور یک قهرمان برهنه! (اینفوگرافیک) رقابت در عصر هوش مصنوعی: چه کسانی برنده خواهند بود؟ استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین برای تخمین هزینه پروژه های صنعتی آموزش زبان انگلیسی به سبک عصر ایران / درس پنجاه و شش واکنش نتانیاهو به شایعات تاثیرپذیری از دونالد ترامپ وقوع انفجار در تاسیسات گاز مایع راس لفان قطر