فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۹۴۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۹ - ۲۶-۰۶-۱۳۹۵
کد ۴۹۴۱۰۷
انتشار: ۲۰:۱۹ - ۲۶-۰۶-۱۳۹۵

حسینی: از هواداران عذرخواهی می‌کنم

عصر ایران
از طرفداران عذرخواهی می کنم که نتوانستیم 3 امتیاز بازی را بگیریم.

کاپیتان تیم پرسپولیس می گوید ما موقعیت های خوبی داشتیم اما به گل تبدیل نشدند.

به گزارش "ورزش‌سه"، سیدجلال حسینی در جمع خبرنگاران درباره دربی گفت: استرس از دست دادن صدر را داشتیم و بازی بعد بهتر خواهیم بود. ما موقعیت های خوبی داشتیم اما گل نشدند و انشالله بازی های بعد جبران می کنیم.

وی در انتها نیز گفت: از طرفداران عذرخواهی می کنم که نتوانستیم 3 امتیاز بازی را بگیریم.
برچسب ها: حسینی
ارسال به دوستان
از سواچ تا هشتگ 6؛ اسمارت و تلاش برای خلق زیبایی در دنیای سدان ها (+تصاویر) دیدنی های امروز؛ از انقلاب تابستانی تا مذاکرات چهارجانبه در سوئیس برج میلاد تاسوعا و عاشورا تعطیل است؟ نزاع و درگیری مسلحانه در دهلران/ ۲ کشته و ۳ مصدوم نخست وزیر بریتانیا استعفا کرد غریب‌آبادی برای انجام مذاکرات فنی در سوئیس ماند زنان و مردان اروپایی در کنار نقش‌برجسته «چشمه‌علی شهرری» در دوران قاجار (عکس) راز پنهان در ریه‌های فرعون؛ مصریان باستان چگونه آناتومی بدن را با سیاست گره زدند؟ در دوره صفوی لباس عزای مردم در محرم آبی بود!/ دولت صفوی با قمه‌زنی مخالف بود فروش صندلی پزشکی بدون کنکور/ دانشگاه علوم پزشکی اطلاعیه داد از کتیبه‌های داریوش تا امروز؛ خشکسالی چالشی تاریخی برای ایران نکات مهم و توافقات انجام شده در بیانیه پایانی مذاکرات سوئیس/ مذاکرات فنی از امروز نشت گاز در یک کارخانه مواد غذاییِ هند/ ۷ کشته و بیش از ۷۰ مصدوم صادرات 36 میلیون بشکه نفت ایران در 6 روز بعد از امضای تفاهم قاتل فراری با ۱۰ کیلو تریاک دستگیر شد