فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۹۱۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۲ - ۱۴-۰۶-۱۳۹۵
کد ۴۹۱۶۴۶
انتشار: ۱۴:۱۲ - ۱۴-۰۶-۱۳۹۵
اگر اختلاقی دارند رودررو حل کنند

باقری: کی‌روش و برانکو بچه نیستند

عصر ایران
خوشحال شدم که ایران 3 امتیاز مهم گرفت. قطر نسبت به گذشته قوی تر شده است و آنها تیم منسجمی بودند که چند موقعیت خوب هم ایجاد کردند. گرفتن این 3 امتیاز برای ما مهم بود و اشتباه گلر قطر نقش مهمی در برد تیم ملی داشت. دست ملی پوشان درد نکند و امیدوارم آنها در ادامه راه موفق باشند.
کارلوس کی روش بعد از پیروزی ایران مقابل قطر دوباره صحبت های جنجالی انجام داد و این بار برانکو ایوانکوویچ چهره ای بود که کی روش به صورت غیرمستقیم به او حمله کرد.

به گزارش "ورزش سه"، همین موضوع بهانه ای شد تا با کریم باقری در مورد اختلاف های چند وقت اخیر میان کی روش و برانکو گفت و گو کنیم. باقری در مورد این موضوع، برد تیم ملی مقابل قطر و مسائل مختلف دیگر به سوالات همشهری پاسخ داد.
 
ظاهرا کلاس های مربیگری شما تمام شد.

بله، دوره اول تمام شد و دوره دوم در آبان ماه برگزار می شود.
 
شرایط فعلی پرسپولیس را چطور ارزیابی می کنید؟

تمرینات پرسپولیس به صورت منظم پیش می رود و در حال حاضر مشکل اصلی غیبت ملی پوشان است که کار را سخت می کند. بقیه بازیکنان کارشان را انجام می دهند ولی نبود ملی پوشان هم تاثیر خودش را می گذارد.
 
فکر می کنید امسال پرسپولیس قهرمان شود؟

ما دنبال قهرمانی هستیم ولی پرسپولیس با حرف زدن قهرمان نمی‌شود. ما باید در زمین تلاش کنیم و می‌دانیم که رقیبان سرسختی داریم.
 
بازی تیم ملی مقابل قطر را دیدید؟

بله و خوشحال شدم که ایران 3 امتیاز مهم گرفت. قطر نسبت به گذشته قوی تر شده است و آنها تیم منسجمی بودند که چند موقعیت خوب هم ایجاد کردند. گرفتن این 3 امتیاز برای ما مهم بود و اشتباه گلر قطر نقش مهمی در برد تیم ملی داشت. دست ملی پوشان درد نکند و امیدوارم آنها در ادامه راه موفق باشند.
 
به نظر شما چرا عملکرد تیم ملی ضعیف بود؟

همیشه در بازی اول ممکن است مشکلاتی به وجود بیاید. در ضمن این را هم در نظر بگیرید که قطر تیم ضعیفی نبود. به هر حال آنها روی ما شناخت داشتند و تیم ما را آنالیز کرده بودند.
 
در مورد اعتراض های کی روش در کنار خط که واکنش های مختلفی را در پی داشته است چه صحبتی دارید؟

من جای سرمربی تیم ملی نیستم که بدانم او چه شرایطی را تجربه می کرد. به هر حال ممکن است مربی تحت فشار قرار بگیرد و عکس العمل های خاصی نشان دهد. عصبانی شدن یا اعتراض کردن چیز عجیبی در فوتبال نیست و فراموش نکنید که داور هم اشتباهاتی در این مسابقه داشت. به نظر من می توانستند داور قوی تری را برای این بازی انتخاب کنند. کی روش چند سال است که در ایران مربیگری می کند و طبیعتا دوست دارد تیمش نتیجه بگیرد. طبیعی است که در کنار خط بابت برخی اتفاقات عصبی شود.
 
حتما می دانید که کی روش بعد از بازی صحبت هایی را علیه برانکو انجام داد. در این مورد چه صحبتی دارید؟

تا آنجا که می دانم برانکو تیم ملی را مورد حمایت قرار داد. من معتقدم کی روش و برانکو بچه نیستند و اگر اختلافی دارند باید رو در رو آن را حل کنند. این صحبت ها در شأن مربیان سطح بالا نیست و باید هر چه سریع تر خاتمه پیدا کند. مطمئنا کی روش روی کار خودش تمرکز دارد و برانکو هم مسئولیت سنگینی در پرسپولیس دارد. مربیگری در پرسپولیس کمتر از تیم ملی نیست. اگر این مسائل ادامه داشته باشد، هم تیم ملی ضرر خواهد کرد هم پرسپولیس.
 
در مورد بازی با چین چه صحبتی دارید؟

ما همیشه مقابل چین نتایج خوبی گرفتیم. البته آنها مقابل کره جنوبی بازی خوبی انجام دادند و حتی می توانستند به تساوی برسند. اعتقاد من این است که بچه ها بیرون از خانه بهتر بازی می کنند و می توانیم آنجا نتیجه بگیرم. تیم ما حتی پتانسیل بردن حریف را هم دارد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: کی روش
ارسال به دوستان
۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید چرا بازی ایران بلژیک مساوی شد؟ فریب ظاهرشان را نخورید! پشت پرده تفاوت های شگفت انگیز سه غول دنیای خزندگان (+اینفوگرافیک) وزارت بهداشت لبنان: شمار قربانیان حملات اسرائیل از ۴ هزار نفر فراتر رفت اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی کشور استقبال پرسپولیس از تصمیم فدراسیون فوتبال برای تعیین نمایندگان آسیا رکوردشکنی افسانه ای؛ گران ترین جام های جهانی تاریخ کدامند؟ آناتولی: ایران از زمان اعلام توافق با آمریکا ۳۶ میلیون بشکه نفت صادر کرده