فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۸۸۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۱ - ۰۲-۰۶-۱۳۹۵
کد ۴۸۸۷۸۳
انتشار: ۰۰:۱۱ - ۰۲-۰۶-۱۳۹۵

آتش‌سوزی در بلندترین قله استان بوشهر

آتش‌سوزی در کوه ببرمی خورموج بلندترین قله استان بوشهر ادامه دارد و فرماندار دشتی از اعزام اکیپ 15 نفره از ستاد حوادث به منطقه خبر داد.

به گزارش فارس، امشب طوفان شدیدی شهر خورموج و برخهی از روستاهای شهرستان دشتی را درنوردید.

ساعاتی پس از فروکش کردن طوفان شعله‌های آتش در ضلع جنوبی کوه بیرمی دشتی شعله‌ور شد.

فرماندار شهرستان دشتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان دشتی اظهار داشت: این آتش‌سوزی در ارتفاعات کوه بیرمی رخ‌داده است.

غلامرضا مهرجو افزود: پس از اطلاع از وقوع آتش‌سوزی که شعله‌های آن در شهر خورموج قابل روئیت است بلافاصله ستاد بحران شهرستان دشتی تشکیل جلسه داد.

وی ادامه داد: هرچند این امکان وجود دارد این آتش‌سوزی براثر صاعقه و رعدوبرق به وقوع پیوسته باشد اما منتظر گزارش کارشناسان در این زمینه هستیم.

مهرجو یادآور شد: اکیپی 15 نفره متشکل از منابع طبیعی، محیط‌زیست، سپاه، نیروی انتظامی و جمعیت هلال‌احمر به منطقه اعزام‌شده‌اند.

برچسب ها: آتش سوزی ، بوشهر
ارسال به دوستان
تغییر ساعت کاری ادارات البرز به دلیل بازی تیم ملی فوتبال  نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران تبادل ۱۶۰ اسیر جنگی میان روسیه و اوکراین محمدرضا باهنر: در جنگ نقل و نبات پخش نمی‌کنند/ با جنگ، حداقل ۲۰۰ میلیارد دلار عقب افتادیم اطلاعیه مهم بانک ملی درباره قطعی موقت سامانه‌های کارتی  هشدار حمله موشکی در دبی صادر شد شمار کشته‌های زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ نفر رسید بقائی: ایران بیشتر از هر طرف دیگری دغدغه امنیت جمعی منطقه را دارد پزشکیان: دامنه اختیارات استانداران به گونه‌ای افزایش یافته که آنان در عمل «رییس ‌جمهور استان» محسوب می‌شوند امام جمعه اهواز: در استان خوزستان همچنان انتقال مواد مخدر به‌راحتی انجام می‌شود امام جمعه تهران: اجتماعات شبانه نباید زمینه حضور وحدت‌شکنان باشد بارش باران در ۱۳ استان کشور ۲ طوفان شدید در ژاپن/ ۲ میلیون نفر دستور تخلیه گرفتند قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر "گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود" روایت بلانشو از «فوکو»؛ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه