فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۸۶۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۰ - ۲۱-۰۵-۱۳۹۵
کد ۴۸۶۰۱۱
انتشار: ۲۳:۲۰ - ۲۱-۰۵-۱۳۹۵

کشف 666 کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان

فرمانده انتظامی بندرلنگه از کشف 666 کیلوگرم مواد مخدر طی دو عملیات در این شهرستان خبر داد.

محمود حافظی امشب در گفت وگو با فارس در بندرلنگه از کشف دو محموله مواد مخدر در شهرستان بندرلنگه خبر داد.

وی افزود: طی یک عملیات توسط ماموران انتظامی بندرلنگه طی توقیف دو دستگاه خودرو سبک و سنگین 600 کیلوگرم مواد مخدر از آن‌ها کشف و ضبط گردید.

فرمانده انتظامی اضافه کرد: این مقدار مواد مخدر از نوع تریاک از یک دستگاه تریلی و یکدستگاه خودروی سواری پژو در سواحل روستای حشم از توابع بخش مرکزی بندرلنگه کشف گردید در این عملیات 3 نفر نیز دستگیر شدند و پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی گردیدند.

حافظی همچنین از کشف محموله دیگر مواد مخدر طی عملیات مشترک با پایگاه دریابانی بندرلنگه در بندر مقام از توابع بخش شیبکوه بندرلنگه خبر داد و افزود: مقدار 66 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از دو دستگاه خودرو کشف گردید.

وی در پایان گفت: در این زمینه دو نفر متهم نیز دستگیر و تحویل مراجعه قضایی شدند.
برچسب ها: کشف ، مواد مخدر
ارسال به دوستان
دختری از ایل شاهسون با لباس‌های سنتی در دوران قاجار(عکس) ۵ چهره ماندگار که راه زنان را به دنیای مهندسی گشودند(+عکس) از جنرال موتورز تا فورد؛ برندهایی که خودروهای نظامی را برای ارتش آمریکا ساختند(+عکس) حمله سایبری به زیرساخت‌های بانکی کشور تایید شد دلاور دوستانیان کارگردان مستند درگذشت درخشش هاکی‌بازان ایرانی در روسیه؛ کسب دو مدال نقره جام تات‌نفت شکست تیم ملی هندبال ساحلی ایران در نخستین دیدار جهانی تصمیم جدید وزارت امنیت داخلی آمریکا برای تیم ملی ایران ترامپ: در تلاش هستیم که با ایران به توافقی منصفانه دست پیدا کنیم/ اوضاع خیلی خوب پیش می‌رود گروسی: ایده‌ای درباره محل احتمالی مواد غنی سازی شده داریم/ اولویت اصلی، تأیید محل اورانیوم با غنای بالا است ترامپ: شاید باید دوباره نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بشوم! تجارت سیاه جسد؛ چرا اشراف اروپایی مومیایی های مصر را می خوردند؟ / مهمانی های مومیایی گشایی چگونه برگزار می شدند درگذشت آذر عظیما؛ بانوی پیشکسوت آواز ایران بررسی اصلاح شیوه قیمت‌گذاری خودرو در وزارت صمت نعیم قاسم: اسرائیل راهی جز عقب‌نشینی از لبنان ندارد