فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۸۴۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۴ - ۱۵-۰۵-۱۳۹۵
کد ۴۸۴۲۳۷
انتشار: ۱۱:۲۴ - ۱۵-۰۵-۱۳۹۵

آمریکا: مادری که نوزاد خود را روانه سطل زباله کرد

مادر بی‌رحم نوزاده تازه به دنیا آمده‌اش را در حال خونریزی رها کرد تا بمیرد و سپس جنازه او را درون سطل زباله انداخت.
 
به گزارش سرویس حوادث "جام نیوز"، جودی الکساندر 26 ساله، فرزند خود را در فلوریدا به دنیا آورد اما ساعتی بعد به جرم قتل کودکش بازداشت شد.
 
 به گزارش دیلی‌میل، هنگامی که خانم الکساندر بند ناف کودک بریده شد آن را به همان شکل رها کرد تا از خونریزی بمیرد و سپس جنازه وی را داخل سطل زباله انداخت.
 
جنازه کودک 8 مارچ داخل سطل زباله خانه دوست خانم الکساندر یافت شد.
 
خانم الکساندر پس از بازداشت به پلیس گفت: کودک مرده به دنیا آمده، اما پس از بررسی کالبدشکافی مشخص شد، کودک هنگام به دنیا آمدن زنده‌ بوده است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: مادر ، نوزاد ، قتل
ارسال به دوستان
کانون‌های تمرکز میلیاردرهای جهان در سال ۲۰۲۶ (+ اینفوگرافیک) حضور ۱۱ دانشگاه ایرانی در رتبه‌بندی کیو اس ۲۰۲۷ (+جدول) مکمل محبوب مفاصل که خطر آلزایمر را افزایش می‌دهد «اولین تیم فوتبال ایران» بعد قهرمانی؛ سال 1302(عکس) ۱۲ راهکار طلایی برای افزایش چشمگیر عمر و ایمنی لاستیک خودرو شما نروژ ۳-۲ سنگال؛ هالند صعود نروژ را قطعی کرد آیا می‌توان به گذشته پیام فرستاد؟ مرز باریک میان فیزیک کوانتوم و سفر در زمان فرانسه ۳-۰ عراق/ پیروزی فرانسه با درخشش امباپه خواب‌گردی؛ نقصی در مغز یا یادگاری از گذشته؟ نمایی از کاخ «ابیض ناصرالدین شاه» در سال 1290 «رویاهای بستر مرگ»؛ پدیده مرموزی که در روزهای پایانی عمر به سراغ انسان می‌آید موشک کروز هسته‌ای Burevestnik روسیه مواد رادیواکتیو را حین پرواز آزاد می‌کند!(+عکس) توضیح کانال تلگرامی رسانه رهبر انقلاب درباره پیام ۲۸ خرداد ایشان تخلیه استادیوم در میانه بازی عراق و فرانسه به دلیل طوفان و رعد و برق تویوتای دست‌ساز و کمیاب ژاپنی / ترکیب چهره کلاسیک با موتور افسانه‌ای (+عکس)