فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۸۲۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۴ - ۰۷-۰۵-۱۳۹۵
کد ۴۸۲۶۹۸
انتشار: ۰۸:۲۴ - ۰۷-۰۵-۱۳۹۵

قتل کارگر جوان به خاطر شوخی آب پاشی

مرد جوانی که کارگر ساختمانی را به‌خاطر یک شوخی دوستانه به قتل رسانده بود نیز به‌زودی در دادگاه محاکمه می‌شود.

شهروند نوشت: ساعت ١٥ روز پنجم آبان ماه، ماموران کلانتری ١٢٦ تهرانپارس در جریان یک درگیری مرگبار قرار گرفتند. با حضور ماموران در محل حادثه که یک ساختمان نیمه‌ساز بود و انجام بررسی نخست مشخص شد که پسر جوانی که جعفر نام داشت در این ساختمان به‌عنوان کارگر مشغول به کار بوده، مورد اصابت چاقو از ناحیه قفسه سینه قرار گرفته و به کام مرگ رفته است.

در بررسی‌ها مشخص شد که قاتلِ متواری شده از محل جنایت به نام عیسی ٢٢ ساله از کارگران ساختمانی بوده است. با اظهارات شاهدان صحنه جنایت کارگران افاغنه ساختمان، پیش از وقوع درگیری منجر به جنایت درحال آب دادن دیوارهای سیمانی ساختمان بوده که به شوخی مقداری آب را روی سایر کارگران ازجمله عیسی که در طبقه پایین مشغول به کار بودند، پاشیده و همین موضوع باعث اعتراض عیسی و در ادامه درگیری لفظی بین قاتل و مقتول با یکدیگر شده است. در ادامه، عیسی از طبقه پایین به طبقه بالا رفته و با چاقو یک ضربه به قفسه سینه جعفر زده و بلافاصله از محل متواری شده است.

باتوجه به متواری شدن متهم، اقدامات پلیسی برای دستگیری وی در دستور کار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت. در ادامه و با انجام اقدامات پلیسی، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران اطلاع پیدا کردند که متهم پس از متواری شدن از تهران، به استان سیستان و بلوچستان - شهر زابل متواری شده و در یک مغازه سوپرمارکتی به‌عنوان کارگر مشغول بکار شده است.

با شناسایی مخفیگاه متهم در شهر زابل، هماهنگی‌های لازم قضایی انجام و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با اخذ نیابت قضایی به شهر زابل اعزام و ٤ ماه بعد از جنایت موفق به دستگیری متهم شدند.

متهم در همان تحقیقات نخست به جرم خود اعتراف کرد و صحنه‌های جنایت خود را به تصویر کشید. او در بازجویی‌ها گفت: «یک ماه بود که در این ساختمان کار می‌کردم. وقتی روز حادثه آب پاشی افغان‌ها شروع شد درگیری لفظی پیش آمد. من برای جدا کردن آنها رفتم ولی افغان‌ها به من ناسزا گفتند. درگیر شدیم که با چوب به من حمله کردند و به سرم زدند. که ناگهان چاقویم را بیرون آوردم و ضربه‌ای به بالا تنه مقتول زدم.چاقو که خونی بود را به یکی از کارگران افغانی دادم و پا به فرار گذاشتم. چاقو مال خودم بود. غلاف قرمز رنگ داشت در آشپزخانه از آن استفاده می‌کردم. اگر مقتول به من حمله نمی‌کرد من هیچ دشمنی با او نداشتم.»

با ادعاهای این پسر، صبح دیروز کیفرخواست این پرونده نیز صادر شد و قرار است به‌زودی متهم در مقابل قضات جنایی بایستد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: قتل ، جوان ، کارگر
ارسال به دوستان
گران‌ترین و ارزان‌ترین اینترنت دنیا در سال ۲۰۲۶ (+اینفوگرافیک) سفیر ایران در بغداد: باید به نگرانی‌های گروه‌های مقاومت عراق پاسخ داده شود سقوط بالگرد گشت ساحلی آمریکا مسی: فقط از صعود خوشحالم، مغزم کار نمی‌کند! دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: امضای رسمی ترامپ پای نام خلیج فارس سند ایستادگی ایرانیان است ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید چرا بازی ایران بلژیک مساوی شد؟