فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۷۷۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۱۲-۰۴-۱۳۹۵
کد ۴۷۷۶۶۳
انتشار: ۱۰:۰۸ - ۱۲-۰۴-۱۳۹۵

مسمومیت 8 تهرانی به خاطر گاز کلر در استخر

عصر ایران
یک نفر از مسمومان به صورت سرپایی در محل مداوا شد و هفت نفر دیگر با آمبولانس به بیمارستان لقمان منتقل شدند.
 هشت شهروند تهرانی به علت گاز کلر در استخری در نواب تهران مسموم شدند.

به گزارش میزان، حسن عباسی اظهار داشت: ساعت 20:15 شب گذشته مسمومیت در استخر به ارورژانس تهران اعلام شد. بلافاصله چند دستگاه آمبولانس به استخر در حوالی خیابان نواب اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور عوامل اورژانس مشخص شد 8نفر از افراد حاضر در استخر به علت مسمومیت دچار ضعف و بی حالی شده اند.
 
سخنگوی اورژانس کشور تاکید کرد: یک نفر از مسمومان به صورت سرپایی در محل مداوا شد و هفت نفر دیگر با آمبولانس به بیمارستان لقمان منتقل شدند.

عباسی با بیان اینکه حال هفت نفر مجروح این حادثه رضایت بخش است، افزود: این حادثه به علت کلر زیاد در آب استخر رخ داده است.  

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: مسمومیت ، استخر ، کلر
ارسال به دوستان
ویدیوی جدید ترامپ خبرساز شد؛ ادعاهای تند درباره برنامه هسته ای ایران واکنش بقایی به اظهارات روبیو علیه ایران و حزب‌الله تغییر محسوس تخصیص ارز صنعت از شنبه/ تامین 2 میلیارد دلار در گام اول حمله پهپادی اسرائیلی به دو خودرو در جنوب لبنان مالیات ستانی از خانه های خالی/ فقط 7 میلیارد تومان در سال 1404 ادعای ترامپ درباره پیوستن بازرسان آمریکایی به آژانس برای بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ایران گفت‌وگوی تلفنی عراقچی با وزیر خارجه عربستان آقای میثاقی برای افکار عمومی ارزش قائل باشید کتاب‌های فلسفی در کتابخانه رهبر شهید (+عکس) صادرات صنایع دفاعی و هوافضایی ترکیه به 6.7 میلیارد دلار رسید سقوط طلا به زیر ۴۰۰۰ دلار؛ پایین‌ترین سطح از آبان ۱۴۰۴ نجات یک قلاده شغال گرفتار در استخر نفتی در امیدیه ادعاهای جدید نتانیاهو: کار اسرائیل در لبنان تمام نشده است/ به ایران اجازه هسته ای شدن نمی دهم آمریکا فعالیت سفارت خود در کویت را از سر گرفت هشدار تازه اروپا به ایرلاین‌ها؛ از آسمان ایران و لبنان دوری کنید