فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۶۴۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۳ - ۰۶-۰۲-۱۳۹۵
کد ۴۶۴۳۸۸
انتشار: ۲۰:۴۳ - ۰۶-۰۲-۱۳۹۵

هیئت فوتبال و استقلال اهواز مقصر شناخته شدند

عصر ایران
غلامرضا بهروان، رئیس کمیته مسابقات هم از وقایع رخ داده در ورزشگاه تختی اهواز ناراحت است و می گوید پیش بینی چنین اتفاقاتی را کرده بودند!
به گزارش "ورزش سه"، او در دفاع  از سازمان لیگ برتر می گوید: این چیزهایی که می گویم حرف من نیست. سند است و به صورت مکتوب وجود دارد. ما پیش از بازی با هیئت فوتبال استان خوزستان نامه نگاری کرده بودیم و اذعان داشتیم با توجه به حساسیت این بازی برای پرسپولیسی ها و احتمال استقبال از این بازی، مسابقه را در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار کنید. روی این مسئله هم تاکید داشتیم اما اهوازی ها می گفتند این بازی را بدون هیچ مشکلی در ورزشگاه تختی برگزار می کنیم. به خصوص که من شخصا این فصل دو بازی استقلال اهواز را از نزدیک در ورزشگاه بودم و چالش هایی که پیش آمده بود را از نزدیک درک کرده بودم. اما در نهایت نامه ای از سوی شورای تامین برای ما فرستاده شده بود که ما می خواهیم بازی را در ورزشگاه تختی اهواز برگزار کنیم و این کار را به بهترین نحو ممکن انجام خواهیم داد.

رئیس کمیته مسابقات ادامه داد: اما ما چنین اتفاقاتی را پیش بینی می کردیم. به هر صورت وقتی نامه ای از این مقام مسئول به دست ما می رسد چاره ای باقی نمی ماند که با آن موافقت کنیم. من به پرسپولیس کاری ندارم. این ها در ورود به شهر اهواز فقط یک ساعت در فرودگاه معطل شدند. در شروع بازی وقتی به سوی بازیکنان تیم پرسپولیس سنگ پرانی شد نماینده سازمان لیگ برتر بازی را قطع کرد و خطاب به مجریان برگزاری مسابقه گفت اگر نمی توانید امنیت بازی را تامین کنید ما بازی را فردا در ورزشگاه غدیر بدون حضور تماشاگر برگزار می کنیم اما آنها گفتند نه و بازی را برگزار کنید و ما قول می دهیم که مشکلی رخ ندهد.

اینکه استقلالی ها سنگ پرانی کرده اند یا پرسپولیسی ها گزارش شده است و گزارش تکمیلی در 8 صفحه در اختیار کمیته انضباطی  قرار گرفته است اما هیئت فوتبال استان و تیم میزبان مسئول برگزاری مسابقه هستند و باید امنیت بازی را تامین کنند که این کار را انجام ندادند و همه قصورات به گردن آنهاست. همان طور که گفته ام سازمان لیگ برتر نگرانی خود را پیش از بازی اعلام کرد و همه تلاش خود را بکار گرفت که بازی در ورزشگاه غدیر برگزار شود اما ر ئیس شورای تامین و هیئت فوتبال و اداره ورزش و جوانان استان نظر به برگزاری این بازی در ورزشگاه تختی داشتند و قول داده بودند که امنیت بازی را تامین کنند! 

غلامرضا بهروان در پایان گفت: من تاسف عمیق خود را از اتفاقاتی که در بازی مورد اشاره رخ داده اعلام می کنم. بی شک در این بین شاید طرفداران فهیم استقلال اهواز هم اذیت شده باشند. فرقی نمی کند. همه ما ایرانی هستیم و امنیت همه ما مهم است. خونی از هیچ تماشاگری نباید ریخته شود. میزبان کوتاهی کرده و طبیعتا از سوی کمیته انضباطی جریمه خواهد شد و سازمان لیگ برتر هم در ادامه مسیر با راهکارهای قانونی تصمیمات جدیدی در این باره خواهد گرفت تا مانع از تکرار این حوادث تلخ شود.
برچسب ها: استقلال اهواز
ارسال به دوستان
قانون «۲۰، ۲۰، ۲۰ » برای خشکی چشم دیجیتال چیست؟ صدرنشینی مقتدرانه هلند، صعود ژاپن و لبخند سوئد؛ پرونده گروه F بسته شد «‌تهرانی ها در مراسم ظهر عاشورا در سبزه میدان»؛ سال ‌1270(عکس) دنباله‌دار میان‌ستاره‌ای 3I/ATLAS احتمالا هم‌سن جهان اولیه است ۵ زن ریاضیدان که مرزهای علم و فناوری را جابه‌جا کردند(+عکس) ساحل عاج دیوار برلین را شکست/ صعود مقتدرانه ساحل عاج، اکوادر/ صدرنشینی متزلزل آلمان اگر خار پاشنه دارید و از درد آن عاجز شده‌اید، بخوانید «الکساندر گراهام بل» در کنار همسرش؛ سال 1281(عکس) آیا خودروهایی با رنگ مطلقا سیاه به واقعیت نزدیک می‌شوند؟(+عکس) فرمول‌بندی سقوط؛ آیا با نگاه به تاریخ می‌توان سرنوشت جوامع را پیش‌بینی کرد؟ فوت یک گردشگر در اثر ریزش تونل برفی ازنا تیراندازی در نزدیکی مسجد جامع سراوان مدافع اسپانیا: رویای من بازی مقابل مسی در فینال جام جهانی است نگاهی به طراحی موزه سرالوس اثر آلوارو سیزا (+عکس) ادعای اسرائیل: ۶ عضو حزب الله را هدف قرار دادیم