فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۶۲۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۲۷-۰۱-۱۳۹۵
کد ۴۶۲۱۵۸
انتشار: ۱۰:۳۹ - ۲۷-۰۱-۱۳۹۵

کاظمی: در فوتبال ایران همه چیز لابی بازی است

عصر ایران
کاظمی: در فوتبال ایران همه چیز لابی بازی است،شهامت داشته باشد و بگوید اشتباه کرده‌ایم
سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: ما لابی بلد نیستیم و هیچکس از تیم ما دفاع نمی‌کند.
به گزارش فارس، فرهاد کاظمی سرمربی تیم سیاه‌جامگان در نشست خبری اظهارداشت: چه بگویم؟ هفته گذشته 4 پنالتی ما را نگرفتند، بارها گفتم که کمیته داوران، فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ حواستان به داوری باشد، ما لابی بلد نیستیم، امروز بازی ما را ساعت 19 انداختند که نماینده یوفا آمده است. تیم هم رده ما شنبه بازی دارد.

وی ادامه داد: ما از صبا و راه‌آهن شکایت کرده‌ایم اما این شکایت‌ها پیگیری نمی‌شود، حداقل سازمان لیگ شهامت داشته باشد و بگوید اشتباه کرده‌ایم، ما هم می‌گوییم از حق خود گذشتیم. راجع به بازی چه بگویم؟ در فوتبال ایران همه چیز لابی بازی است. امروز و فردا می‌فهمید که من در 7 سال گذشته چه حرف‌هایی زده‌ام. 7 سال با من چه کردند و من را زیر زمین نگه داشتند. فوتبال ما همین است.

وی تصریح کرد: ما به فدراسیون و سازمان لیگ نامه دادیم که مراقب داوری‌ها باشید. من در مورد بحث فنی چه حرفی بزنم؟ به داور امروز کاری ندارم، رضا عادل جوان است اما هفته گذشته شاهین حاج بابایی 4 پنالتی ما را نگرفت، کارشناسان که نمی‌گویند حداقل شما بنویسید. در بازی بارسا و اتلتیکو پنالتی بود، فاصله آن پنالتی 10 سانت بود اما در بازی هفته گذشته‌مان مدافع تمرین دروازه‌بانی کرد و شیرجه زد و پنالتی را نگرفتند، گفتند دروازه‌بانی هم جزئی از بازی است. حق ما چه می‌شود؟ داور وقتی اشتباه می‌کند به یک استان ضربه می‌زند. من اگر اشتباه کنم فقط در مورد ارنج خودم اشتباه کرده‌ام، به تائید کارشناسان پنالتی ما گرفته نمی‌شود ولی با همه این شرایط من می‌گویم سیاه‌جامگان 100 درصد در لیگ برتر می‌ماند.

کاظمی با اشاره به اشتباهات داوری علیه تیم خودش گفت: 3 امتیاز در بازی با صبا، 2 امتیاز در بازی با راه‌آهن از دست دادیم. اگر اشتباهات داوری نبود شاید الان 38 امتیاز داشتیم و سیاه‌جامگان روی کاغذ شانس قهرمانی بود. هیچکس نیست که به داد فوتبال برسد.

وی افزود: 3 هفته است که به من می‌گویند استقلال و پرسپولیس چه می‌شود. تیم من خودش بازی دارد. استقلال و پرسپولیس هم یک بازی است و بازی ما هم یک بازی است. این بازی‌ها را در می‌آورند تا پشت سنگر قایم شوند و کارهایشان را انجام دهند. اینها سناریوست، بازیست. سازمان لیگ اشتباه کرد که کارت فرید کریمی را صادر کرده حداقل شهامت داشته باشد و بگوید که اشتباه کرده است.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان تصریح کرد: ما زور نداریم، ما در فدراسیون فوتبال زور نداریم. 7 سال خیلی کارها با من کردند. اکنون خدا را شکر که دست همه‌شان رو شده است، مدام به من می‌گویند تیم در لیگ می‌ماند؟ بهتر است نمایندگان استان از سهمیه استان دفاع کنند، از حق استان دفاع کنند. با برنامه 90 هدایت ممبینی را به عنوان کارشناس می‌آورند که راجع به داور خوزستانی صحبت کند آن هم سهوی یا به دلیل عدم آگاهی می‌گوید صحنه پنالتی نبوده است. من در مورد بازی چه بگویم؟

به گزارش فارس، فرهاد کاظمی قبل از ورود به نشست هم با خبرنگاران درد و دل کرد و گفت: ما نماینده نداریم، اوت دستی ما را به حریف می‌دهند و همان توپ تبدیل به گل می‌شود.
برچسب ها: کاظمی
ارسال به دوستان
سیب هستید یا گلابی؟ ؛ شکل بدن شما چه چیزی درباره سلامتی‌تان می‌گوید؟ تاثیر شگفت‌آور یک ویتامین رایج بر یکی از کشنده‌ترین سرطان‌های مغز انگلیس ۰-۰ غنا؛ سد دفاعی کی‌روش برابر ماشین موقعیت‌سازی سه‌شیرها کپسول زمان ۷۰۰هزار ساله؛ مدفوع سنجاب‌های کانادا اسرار حیات عصر یخبدان را آشکار کرد قلب خود را با این ماده مغذی بیمه کنید دختری از ایل شاهسون با لباس‌های سنتی در دوران قاجار(عکس) ۵ چهره ماندگار که راه زنان را به دنیای مهندسی گشودند(+عکس) از جنرال موتورز تا فورد؛ برندهایی که خودروهای نظامی را برای ارتش آمریکا ساختند(+عکس) حمله سایبری به زیرساخت‌های بانکی کشور تایید شد دلاور دوستانیان کارگردان مستند درگذشت درخشش هاکی‌بازان ایرانی در روسیه؛ کسب دو مدال نقره جام تات‌نفت شکست تیم ملی هندبال ساحلی ایران در نخستین دیدار جهانی تصمیم جدید وزارت امنیت داخلی آمریکا برای تیم ملی ایران ترامپ: در تلاش هستیم که با ایران به توافقی منصفانه دست پیدا کنیم/ اوضاع خیلی خوب پیش می‌رود گروسی: ایده‌ای درباره محل احتمالی مواد غنی سازی شده داریم/ اولویت اصلی، تأیید محل اورانیوم با غنای بالا است