فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۵۶۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۶ - ۲۲-۱۲-۱۳۹۴
کد ۴۵۶۸۹۳
انتشار: ۲۱:۱۶ - ۲۲-۱۲-۱۳۹۴

کفاشیان: به خاطر من به فوتبال فشار وارد می‌کردند

عصر ایران
رییس فدراسیون فوتبال از کناره‌گیری‌اش برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال خبر داد.
 
رییس فدراسیون فوتبال از کناره‌گیری‌اش برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی کفاشیان در آخرین ساعات از ثبت نام نامزدها برای ریاست فدراسیون فوتبال اظهار کرد: در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال شرکت نمی‌کنم.

کفاشیان درباره ثبت نام نکردنش در انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار کرد: تصمیم گرفتیم که شرایط را باز کنیم تا افراد دیگر بیایند. من هم هر کمکی از دستم بربیاید انجام می‌دهم.

او در پاسخ به این سوال که‌ آیا به خاطر ایرادی که سازمان بازرسی به اساسنامه گرفته بود و اینکه گفته می‌شود اگر شما کاندیدا شوید شاید فوتبال ایران تعلیق شود از ثبت نام منصرف شدید گفت: نه این تفسیرهای شماست. هر کسی برای خودش تفسیری دارد. اما در هر صورت اساسنامه فدراسیون فوتبال باید به تصویب دولت برسد. این اساسنامه مصوبه دولت را ندارد. باید در اولین فرصت مصوبه را از هیات دولت اخذ کنند چرا که فعالیت با این اساسنامه غیر قانونی است.

او اضافه کرد: در حال حاضر ماندن من به ضرر فوتبال است. فشارهایی از هر طرف به فوتبال وارد می‌شد که اغلب آن‌ها به خاطر حضور من بود. من هم روزی باید می‌رفتم. اگر قرار باشد من در انتخابات شرکت کنم باید اصرار کنند.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که آیا در صورت ماندن او احتمال تعلیق فوتبال وجود داشت یا نه گفت: شما چه فکر می‌کنید؟

او در ادامه نیز گفت: فشارهای موجود بر فوتبال به خاطر علی کفاشیان بود. بالاخره باید جوان‌ها به این فوتبال ورود کنند.

رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که مصطفی آجرلو و مهدی تاج در انتخابات نام او را به عنوان نایب رییس خود قرار داده‌اند،گفت: نه آن‌ها به صورت مستقل در انتخابات حضور دارند و از کسی برای نامزد شدن درخواستی نداشته‌ام. البته آقای تاج و آجرلو نام مرا به عنوان نایب رئیس در لیست خود قرار داده اند.

کفاشیان در واکنش به اینکه بالاخره توانستند او را از این فوتبال حذف کنند، گفت: من غیر قابل حذف نیستم. تا سه سال دیگر عضو هیات رییسه آسیا هستم و به فوتبال کمک خواهم کرد. اگر از من هم نخواهند باز هم به فوتبال کمک می‌کنم.

کفاشیان در پاسخ به سوال خبرنگاری که عنوان کرد اگر اساسنامه فدراسیون فوتبال ایرادی دارد سایر نفرات هم بر اساس همین اساسنامه قرار است در انتخابات شرکت کنند چرا شما بر اساس همین اساسنامه ثبت نام نکردید گفت: هر صورت من باید کنار می‌رفتم زیرا 8 سال کار کردم و خسته شده بودم و دیگر توان نداشتم.

وی در پاسخ به این سوال که اساسنامه به تصویب هیات دولت خواهد رسید یا خیر گفت: این موضوع باید انجام شود. من گفتم سریعا جلسه‌ی هیات رییسه روز دوشنبه برگزار شود تا نحوه به تصویب رساندن اساسنامه توسط دولت را مشخص کنیم.

او درباره کسانی که در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کرده‌اند هم گفت: اسدی در انتخابات شرکت نمی‌کند. آجرلو و تاج ثبت نام کرده‌اند. البته عزیزی خادم و عزیزمحمدی هم شنیدم ثبت نام کردند اما مدارک‌شان کامل نیست.

او در پاسخ به این سوال که ناراحت نیستید شما را کنار گذاشتند گفت: من به هدف خودم رسیدم و در فوتبال زحمت کشیدم و نتایج خوب و قابل قبولی هم گرفتم. اگر قرار باشد من باشم باید از فوتبال حمایت شود.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد وزارت ورزش قصد داشت شما در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت نکنید گفت: هدف وزارت ورزش چنین مسائلی نبود. آن‌ها هم به دنبال قانونی کردن اساسنامه بودند و حرف‌شان این بود که همه چیز بر اساس قانون پیش برود که واقعا این حرف درست است. من خودم از قبل تصمیم گرفته بودم که برای انتخابات ثبت نام نکنم.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: کفاشیان
ارسال به دوستان
توهین قاسمیان، روحانی نزدیک به جلیلی: مذاکره کنندگان به شبکه‌ای وصل هستند که به شبکه یهود می‌رسد(فیلم) توافق چهارچوبی میان اسراییل و دولت لبنان چه مفادی دارد؟ سپاه: حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه فرانسه با اقتدار صدرنشین شد؛ سنگال امیدوار به صعود، عراق با جام وداع کرد تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به توافق دولت با اسرائیل حمله به ایست‌وبازرسی بانه با 2 شهید و 5 مجروح محسن رضایی: رهبر انقلاب در سلامت کامل هستند و اجازه مذاکرات را دادند/ خواهان آزار و اذیت ملت آمریکا نیستیم حمله آمریکا به سایت های موشکی، پهپادی و راداری در جنوب ایران / سپاه: پاسخ به تجاوز و حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا آخرین تیر پرسپولیس برای آسیایی شدن به سنگ خورد ترامپ: به آزار و اذیت مسیحیان در آمریکا پایان دادم؛ اکنون دین به کشور بازگشته است/ ایران هنوز می‌تواند موشک شلیک کند تشکر رئیس جمهور لبنان از آمریکا به خاطر میزبانی از مذاکرات با اسرائیل تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و امارات شنبه ادارات کدام استان‌ها با تأخیر شروع به‌کار خواهند کرد؟ محسن رضایی: اگر دشمن جنگ جدیدی آغاز کنند تلفات وسیع خواهند داد ادعای نتانیاهو: ارتش تا خلع سلاح حزب الله در لبنان باقی خواهد ماند