فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۴۳۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۴ - ۱۹-۱۰-۱۳۹۴
کد ۴۴۳۲۰۶
انتشار: ۲۳:۵۴ - ۱۹-۱۰-۱۳۹۴
مربی ملوان در اعتراض به حضور شریفی در تراکتور؛

حق انزلی‌چی ها این بی‌مهری بزرگ نیست

عصر ایران
ملوانی ها به شدت از اینکه بازیکن مدنظرشان با تصمیمی جدید راهی تراکتورسازی شده شاکی هستند و این را ظلم بزرگی به هواداران می دانند.

ملوانی ها به شدت از اینکه بازیکن مدنظرشان با تصمیمی جدید راهی تراکتورسازی شده شاکی هستند و این را ظلم بزرگی به هواداران می دانند.به گزارش "ورزش سه"، مهدی شریفی بعد از جدایی از سپاهان بعنوان سرباز و با اعلام سردار کمالی و باران چشمه جزو سهمیه های باشگاه ملوان معرفی شد. ملوانی ها که مشکلات مالی فراوانی را در این فصل پشت سر می گذارند و علیرغم این اتفاقات همچنان با روحیه جنگندگی خود به دنبال حفظ تنها سهمیه گیلان در لیگ برتر هستند با شنیدن این خبر کمی از غم خود را فراموش کردند اما...

مهدی حسینی نسب، دستیار حمید استیلی در ملوان که به شدت از این اتفاقات ناراحت بود این مساله را ظلم بزرگ به ملوان و هواداران این تیم عنوان کرد: ملوان با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کند. هر دو تیم نظامی هستند و هدف اصلی شان حفظ کیان جمهوری اسلامی است و از هیچ تلاشی مطمئنا در این شرایط خودداری نخواهند کرد. ملوان علیرغم مشکلات مالی با بازیکنانی جوان و البته متعصب توانست تا به اینجای لیگ تمام کاستی ها را برطرف کند و به نیمی از خواسته های خود برسد اما مطمئنا در نیم فصل دوم و با توجه به سخت تر شدن رقابت ها نیاز به حمایت بیشتر دارند.

وی ادامه داد: در این شرایط ما انتظار حمایت بیشتری داریم و نباید نگاه ها به یک تیم و ارگان ویژه تر باشد. وقتی به دنبال ارتقای شرایط هستیم باید حق انزلی‌‍چی‌های زحمتکش را در این باره محترم بدانیم. کسانی که علیرغم تمام مشکلات به تنها عشقی که فکر می کنند ملوان و پرچم سفید و پاک آن است. 
حسینی نسب در ادامه حرف هایش افزود: ملوان بازیکنانی مستعد و با پتانسیلی دارد که تا به همین جای لیگ هم تلاش شان قابل تقدیر است اما ما باید این تیم را تقویت کنیم.

وی با انتقاد از اتفاق رخ داده برای مهدی شریفی گفت: تیم های نظامی همه در یک رده هستند و این مساله را باید در نظر گرفت که ملوان نه تنها نماینده استان گیلان بلکه نماینده شمال کشور است. وقتی این تیم با مشکل مواجه می شود انتظار می رفت در این زمینه به باشگاه کمک شود اما وقتی این خبر را شنیدیم غم بزرگی در انزلی شکل گرفت و هواداران این تیم که امیدوار به تقویت ملوان بودند ناامید شدند و شایسته این بی مهری نبودند. من و کادرفنی ملوان همچنان عنوان می کنیم ملوان بازیکنان بزرگی دارد و بزرگترین پشتوانه ما هواداران خونگرم ملوان هستند اما برای اینکه انتظارات را برآورده کنیم نیاز به حمایت و تقویت دارد که البته مسوولان اینگونه حق هواداران ملوان را نادیده گرفتند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: ملوان
ارسال به دوستان
۵ چهره ماندگار که راه زنان را به دنیای مهندسی گشودند(+عکس) از جنرال موتورز تا فورد؛ برندهایی که خودروهای نظامی را برای ارتش آمریکا ساختند(+عکس) حمله سایبری به زیرساخت‌های بانکی کشور تایید شد دلاور دوستانیان کارگردان مستند درگذشت درخشش هاکی‌بازان ایرانی در روسیه؛ کسب دو مدال نقره جام تات‌نفت شکست تیم ملی هندبال ساحلی ایران در نخستین دیدار جهانی تصمیم جدید وزارت امنیت داخلی آمریکا برای تیم ملی ایران ترامپ: در تلاش هستیم که با ایران به توافقی منصفانه دست پیدا کنیم/ اوضاع خیلی خوب پیش می‌رود گروسی: ایده‌ای درباره محل احتمالی مواد غنی سازی شده داریم/ اولویت اصلی، تأیید محل اورانیوم با غنای بالا است ترامپ: شاید باید دوباره نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بشوم! تجارت سیاه جسد؛ چرا اشراف اروپایی مومیایی های مصر را می خوردند؟ / مهمانی های مومیایی گشایی چگونه برگزار می شدند درگذشت آذر عظیما؛ بانوی پیشکسوت آواز ایران بررسی اصلاح شیوه قیمت‌گذاری خودرو در وزارت صمت نعیم قاسم: اسرائیل راهی جز عقب‌نشینی از لبنان ندارد امیر پوردستان: مصلحت ایجاب کند، با عملیات‌ پیش‌دستانه دشمن را به‌شدت غافلگیر می‌کنیم