فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۴۰۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۸ - ۰۸-۱۰-۱۳۹۴
کد ۴۴۰۸۰۸
انتشار: ۱۴:۴۸ - ۰۸-۱۰-۱۳۹۴

صالحی: حدود 197 تن کیک زرد وارد کشور شد

رییس سازمان انرژی اتمی از کامل شدن پیش عملیات تبادل سوخت در روزهای اخیر خبرداد و گفت: در این تبادل حدود 197 تن کیک زرد وارد کشور شد و حدود 11 تن اورانیوم غنی شده خود را نیز صادر کردیم.
 
به گزارش ایرنا، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی روز سه شنبه در گفت و گو با بخش خبر رادیو گفت و گو، اظهار داشت: ما ابتدا کیک زرد را تحویل گرفتیم و سپس اورانیوم خود را صادر کردیم که این هم براساس نامه مقام معظم رهبری بود که فرموده بودند در تبادل حتما به گونه ای کار انجام شود که محموله ما اول دریافت و بعد آنچه باید صادر شود، صادر کنیم.

رییس سازمان انرژی اتمی خاطرنشان کرد: ما در این چارچوب عمل کردیم و بحمدالله یک مورد مهم را پشت سر گذاشتیم و موارد کوچک دیگری نیز هست که اقدام می کنیم.

صالحی اظهار داشت: امیدواریم هر چه زودتر شاهد عملیاتی شدن برجام باشیم که براساس آن همه تحریم ها رفع می شود و شرایط در زمینه بانکی، تجاری، اقتصادی و مصادیقی از این دست به اوضاع عادی بازمی گردد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: صالحی ، کیک زرد
ارسال به دوستان
چرا بلانشو «فوکو» را نویسنده‌ای در فضای ادبی می‌خواند؟ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت تغییر مدیریت در هلدینگ صبا انرژی/ پناهی عزل و غفوری سرپرست شد نان؛ سلاحی که هرگز بازنشسته نشد شروع به‌کار ادارات کرمان روز شنبه ۶ تیر با دو ساعت تأخیر برای تماشای بازی تیم ملی هشدار مدیریت بحران تهران درباره گرمازدگی کنایه بقائی به آمریکا با انتشار آمار گرسنگی در این کشور تصویری جدید و بی‌حجاب مریم رجوی (+عکس) ناپدید شدن کاپیتان تیم ملی والیبال ونزوئلا پس از زلزله صرافی کوینکس به دور زدن تحریم‌های ایران متهم شد امام جمعه ارومیه درباره تفاهم نامه: نه عالی است ، نه خیانت؛ مانند خوارج تندروی نکنیم وقتی برای عکس گرفتن با ایرانِ پیروز صف می‌کشند تقاضا از برخی مداحان: درباره بقیه مسائل هم راهکارهای نو بدهید! سی‌ان‌ان: اسرائیل چندین تیپ خود را از غزه و جنوب لبنان خارج می کند طرح‌های ایران برای تنگه هرمز ؛ داردانل و مالاکا