کد خبر ۴۳۷۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۲ - ۲۲-۰۹-۱۳۹۴
کد ۴۳۷۶۶۴
انتشار: ۲۳:۲۲ - ۲۲-۰۹-۱۳۹۴

سامره: طوری تعویض کردم که ۶ گل بزنیم

عصر ایران
علی سامره سرمربی امیدهای استقلال بعد از برد ۶ گله بر پرسپولیس در دیدار دربی گفت: ۶ گل زدیم، 6 گل هم نزدیم.

علی سامره سرمربی امیدهای استقلال بعد از برد ۶ گله بر پرسپولیس در دیدار دربی گفت: ۶ گل زدیم، 6 گل هم نزدیم.

سامره به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: در ۳۰،۲۰ دقیقه اول بازی بازیکنان من خوب نبودند ولی بعداز آن دو گل زدیم ولی هنوز هم از عملکرد تیمم راضی نبودم تا اینکه در نیمه دوم ما ۴ گل دیگر به ثمر رساندیم و به نظر من در کل بازی ما ۶ گل زدیم و ۶ گل هم نزدیم. 

او ادامه داد: متاسفانه به دلیل همزمانی بازی ما با دیدار تراکتور و استقلال در لیگ، این دربی فقط ۲۰ تماشاگر داشت و واقعاً در روزی که ما ۶ گل به پرسپولیس زدیم، جای تماشاگران استقلال خالی بود. 

وی افزود: درست است که ما در حال حاضر صدرنشین امیدها هستیم ولی هنوز 9 بازی تا اتمام لیگ باقی‌مانده و ما می‌بایست با تمرکز بازی‌های باقیمانده را هم ادامه دهیم. در حال حاضر شرایط ما کار سختی داریم. تیم‌های ته جدولی برای نیفتادن می‌جنگند و اکثر تیم‌ها مقابل ما انگیزه دارند، اما سایپا و نیرو زمینی جدی‌ترین رقبای ما هستند. 

سامره با اشاره به ثمر رسیدن ۶ گل در دربی گفت: بعد از آنکه ۴ گل به ثمر رساندیم تعویض‌هایم را در این جهت انجام دادم که باز هم به گل برسیم و بتوانیم 6 گل به پرسپولیس بزنیم. امروز آقای صادق پور مسوول آکادمی استقلال در ورزشگاه حضور داشت و از پرسپولیسی‌ها هم آقایان محمدخانی و پنجعلی در ورزشگاه بودند. 

سرمربی استقلال افزود: ما بازیکنان خیلی خوبی داریم که لیاقت آن را  دارند که بعد از سال‌ها در لیگ قهرمان شوند و این پیروزی را به هوادارن تقدیم کنند. امیدوارم که باشگاه هم بیشتر از این هوای این بازیکنان را داشته باشد. شاید باور نکنید ولی آنها حتی با یک پاداش ۲۰ هزارتومانی خوشحال می‌شوند. بعضی از آنها حتی کرایه راه برای حضور در تمرین را هم ندارد. 

سامره با اشاره به اینکه از بازیکنان امید استقلال در ادامه بیشتر می‌شنویم، گفت: هدف من این است که بتوانم از این تیم بازیکنان موثری را به لیگ معرفی کنم و مطمئن باشید که از میان بازیکنان امسال استقلال، فوتبالیست‌های خوبی بیرون می‌آیند که به زودی بیشتر از آنها خواهید شنید و می توانند تا ۱۰ سال آینده بار فوتبال ایران را به دوش بکشند. 

او در پایان با اشاره به تیرهای رسانه‌ها مبنی بر اینکه سامره گربه سیاه پرسپولیس است، گفت: من دوست دارم هر هفته با پرسپولیس بازی داشته باشیم. چه زمانی که بازی می‌کردم و چه حالا که مربی هستم. چون بازی در دربی انگیزه مضاعفی به من می‌دهد. ضمن اینکه بازی‌های دربی همیشه زیبا و پرهیجان دنبال می‌شود.
برچسب ها: سامره
ارسال به دوستان
چرا بعضی‌ها بعد از نوشیدن قهوه آرام می‌شوند و بعضی مضطرب؟ قراردادی که ایلان ماسک را نجات داد؛ کدام کشور آسیایی ناجی «اسپیس‌ایکس»‌ شد؟ چرا جنگنده اف ۳۵ موشک‌هایش را درون بدنه خود پنهان می‌کند؟ ایران قدیم؛ تصویری از یک «درویش خوش‌قیافه» در دوران قاجار مغز ما چگونه همزمان به دو زبان صحبت می‌کند؟ برندهای خودرویی با کمترین مشکل گزارش شده از سوی خریداران در سال ۲۰۲۶ (+ اینفوگرافیک) درخشش بیرانوند در جام جهانی؛ بهترین بازیکن زمین شد تیزبین ها مچ این ماهی پنهان کار را بگیرند! / رکورد 10 ثانیه رکوردداران حبس نفس با حضور یک قهرمان برهنه! (اینفوگرافیک) رقابت در عصر هوش مصنوعی: چه کسانی برنده خواهند بود؟ استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین برای تخمین هزینه پروژه های صنعتی آموزش زبان انگلیسی به سبک عصر ایران / درس پنجاه و شش واکنش نتانیاهو به شایعات تاثیرپذیری از دونالد ترامپ وقوع انفجار در تاسیسات گاز مایع راس لفان قطر گل آفساید طارمی؛ هیجان در نیمه نخست جدال ایران و بلژیک