فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۳۷۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۲ - ۲۰-۰۹-۱۳۹۴
کد ۴۳۷۲۸۴
انتشار: ۱۹:۳۲ - ۲۰-۰۹-۱۳۹۴

چرا کلینیک پرسپولیس تعطیل شد؟

عصر ایران
تعطیلی کلینیک پرسپولیس در درفشی فر اتفاق عجیبی است که با آن نارضایتی بسیاری همراه شده است.
 تعطیلی کلینیک پرسپولیس در درفشی فر اتفاق عجیبی است که با آن نارضایتی بسیاری همراه شده است.
به گزارش کاپ، کلینیک پزشکی باشگاه پرسپولیس چند ماهی است تعطیل شده و ظاهرا مسوولان باشگاه پرسپولیس قصد دارند این کلینیک استودیو تصویربرداری برای ضبط مصاحبه های ویدئویی از اعضای تیم و انتشار آن در سایت باشگاه استفاده کنند.
این کلینیک سال 88 و در زمان مدیریت عباس انصاری فر در پی توافق با داریوش سودی راه اندازی شد.
این کلینیک در حالی افتتاح شد که قبل از آن برخی بازیکنان پرسپولیس برای فیزیوتراپی مجبور بودند به کلینیک مجهز باشگاه استقلال مراجعه کنند و همین موضوع  حواشی و مشکلاتی را برای بازینکان به وجود می آورد.کلینیک سال 89 و در زمان مدیریت حبیب کاشانی به درفشی فر انتقال شد و رفته رفته از نظر برخورداری از دستگاه های پیشرفته مجهزتر شد. 
به گزارش کاپ،در کلینیک پرسپولیس بازیکنان مصدوم تیم به فیزیوتراپی و درمان می پرداختند و هر سال قبل از شروع فصل تست سلامت نیز انجام می دادند. برخی پیشکسوتان پرسپولیس نیز از این کلینیک استفاده می  کردند واقدامات درمانی خود را پیگیری می کردند خانواده های بازیکنان پرسپولیس نیز بارها در این کلینیک از امکانات آن بهره بردند.
در پی توافقات انجام شده این کلینیک به شکل VIP عمل کرده و مختص اعضای تیم و خانواده هایشان، پیشکسوتان پرسپولیس و اهالی فوتبال بود. در زمان مدیریت رویانیان تیم پزشکی این کلینیک فعال شد و بالغ بر 8 پزشک در این کلینیک به طبابت و فعالیت پزشکی می پرداختند.
در پی تغییرات مدیریتی مکرر در پرسپولیس این کلینیک تعطیل نشد و مدیرانی مثل پروین، سیاسی، رحیمی، نژادفلاح، رویانیان، کاشانی با پیمانکار این کلینیک تعامل کرده و حتی اقداماتی انجام می دادندتا این کلینیک مجهزتر شود.
هم اکنون اما بالغ بر دو ماه است که کلینیک پرسپولیس واقع در درفشی فر به دلیل عدم توافق بین باشگاه و پیمانکار و بروز برخی مشکلات حقوقی و اداری از سوی دادگاه پلمپ شده است به نظر می رسده تعطیلی این کلینیک زاویای پنهانی دارد و هم اکنون نیز بازیکنان پرسپولیس مدت هاست که نمی توانند از این امکانات و دستگاه هاکه بالغ بر یک میلیارد قیمت داردبهره مندشوند.
باشگاه پرسپولیس تاکنون برای خریداری دستگاه ها متحمل هزینه ای نشده و با توجه بهره بردن بازیکنان و خانواده هایشان و پیشکسوتان خدمات رایگان به آنها ارایه می شده است. باید دید مشکلات فی مابین بین باشگاه و مسوولان کلینیک حل و فصل خواهد شد یا اینکه این کلینیک جمع آوری شده و باشگاه پرسپولیس با پیمانکاران دیگری توافق خواهد کرد. فعلا که تعطیلی کلینیک به طور حتم به ضرر تیم پرسپولیس خواهد بود.
طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر تجهیز یکی از امکان ورزشگاه درفشی فر به استودیو فیلمبرداری و عکاسی برای ضبط مصاحبه های ویدئویی با بازیکنان منتشر شده بود و برخی عنوان کردند که احتمال زیادی دارد این استدیو در ساختمان کلینیک احداث شود. 
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: پرسپولیس
ارسال به دوستان
خطر محرومیت دو ستاره تیم ملی در آستانه بازی حساس با مصر ترافیک تراکنش‌ها عامل کندی خدمات در برخی بانک‌های کشور اطلاعیه بانک مرکزی درباره رفع اختلال در سامانه‌های بانکی ناترازی ۶۰ هزار میلیارد تومانی در سازمان تأمین اجتماعی شروع فروش آریا اتوماتیک -تیر۱۴۰۵ (+زمان، شرایط ثبت نام) برنامه تعطیلی فرودگاه‌های تهران و مشهد برای مراسم تشییع رهبر شهید صدور مجوز اولیه پرواز فرودگاه کیش / بازگشت فعالیت‌های هوایی جزیره طی چند روز آینده سپند امیرسلیمانی و همسرش مونا کرمی هم مجری تلویزیون شدند پیشرفته‌ترین ناو هواپیمابر چین از تنگه تایوان عبور کرد شنیده شدن صدای انفجار در سلیمانیه عراق تسهیل خدمات قضایی برای دانش‌آموختگان حقوق بهینه‌سازی مسیرهای پروازی ایران و عراق؛ کاهش زمان سفر به نجف و بغداد آغاز دور پنجم مذاکرات لبنان و اسرائیل در واشنگتن تحقق ۱۰۰ درصد برنامه تولید ایران‌خودرو در فصل بهار وزیر خارجه عمان دریافت «عوارض» عبور از تنگه هرمز را تایید نکرد