کد خبر ۴۳۶۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۱ - ۱۵-۰۹-۱۳۹۴
کد ۴۳۶۳۷۹
انتشار: ۲۳:۵۱ - ۱۵-۰۹-۱۳۹۴

بنگر: بستن اینستاگرام تصمیم خیلی خوبی بود

عصر ایران
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بستن صفحات اینستاگرام برای بازیکنانی که تا ساعت دوی شب در صفحات اجتماعی بودند تصمیم خوبی بود.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بستن صفحات اینستاگرام برای بازیکنانی که تا ساعت دوی شب در صفحات اجتماعی بودند تصمیم خوبی بود.

 به گزارش تسنیم، محسن بنگر در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیمش درباره شرایط سرخپوشان در جزیره کیش اظهار داشت: خداراشکر اردوی بسیار خوبی برگزار کردیم و فکر می‌کنم مربیان در این اردو به آن چیزی که می‌خواستند، رسیدند از آن جهت که کلیه نفرات را صحیح و سالم در اختیار داشتند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به عنوان کاپیتان دوم تیمش گلایه‌ای از شرایط اردو داشته است یا نه، گفت: نه به شخصه گلایه‌ای ندارم و اتفاقاً اردو در شرایط خیلی خوبی برگزار شد. همین که تمامی بازیکنان در کنار هم بودند، یک اتفاق بسیار مثبت بود. همیشه اردوهای تیم در غیاب ملی‌پوشان یا بازیکنان مصدوم برگزار می‌شد، اما در این اردو خوشبختانه تمام بازیکنان غیر از سه بازیکن تیم امید در اختیار کادر فنی بودند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می‌شود اگر پرسپولیس در تهران می‌ماند تمرینات بهتری انجام می‌داد، تأکید کرد: نه، اتفاقاً برگزاری اردو در کیش برای تیم لازم بود. در اینجا بازیکنان همه دور هم جمع هستند و بعد از فصل بدنسازی ابتدای فصل برای اولین بار بود که در این فصل ما به این شکل دور هم جمع شدیم. این دور هم بودن رفاقت و یکدلی را بیشتر می‌کند. در این اردو وقتی بازیکنان قصد دارند برای خرید یا تفریح جایی بروند، همگی چند دسته می‌شوند و راهی آنجا می‌شوند و این بدین معناست که بازیکنان با هم رفیق هستند.

بنگر درباره تصمیم اخیر بازیکن پرسپولیس مبنی بر بستن صفحه اینستاگرام خود در واکنش به اعتراض هواداران عنوان کرد: به نظر من لازم بود که این اتفاق بیفتد. اول اینکه اینستاگرام باعث شده بود بعضی از بازیکنان جوان ما تا ساعت دوی شب درگیر آن باشند و از طرف دیگر یکسری طرفداران تیم‌های دیگر به صفحات اینستاگرام بازیکنان ما آمده و بی‌احترامی می‌کردند. لازم بود که صفحات اینستاگرام را ببندیم و تمرکز خود را روی اردویی که در پیش داشتیم بگذاریم. خوشبختانه این اتفاق رخ داد و از نظر من بچه‌ها از این اردو نهایت استفاده را بردند.

وی با اشاره به دیدار آینده تیمش مقابل گسترش فولاد خاطرنشان کرد: یک بازی سخت مقابل گسترش در انتظارمان است. این تیم فصل پیش در ورزشگاه آزادی تا آستانه شکست مقابل ما پیش رفت، اما در دقایق آخر دروازه‌مان باز شد و بازی مساوی شد. نباید حریف‌مان را دست‌کم بگیریم و حتماً با تمام قوا و تمرکز بالا به مصاف این تیم خواهیم رفت، ضمن اینکه باید تأکید کنم ما چهار بازی فشرده پیش رو داریم که باید همه آنها را با پیروزی پشت سر گذاشته و به صدر جدول نزدیک شویم.
برچسب ها: بنگر
ارسال به دوستان
مردم قبل از گوگل چطور در اینترنت جستجو می‌کردند؟ نروژ با حفر نخستین تونل دریایی دنیا، کشتی‌های عظیم را از دل کوه عبور خواهد داد(+عکس) ۳ دلیل رایج برای افت فشار لاستیک (و نحوه تشخیص آن‌ها) «دختران قاجاری در کلاس درس»؛ 130 سال قبل (عکس) عراقچی: تحریم صادرات نفت و پتروشیمی تعلیق شد/ برخی پول های مسدود شده آزاد شدند / طرح بزرگ بازسازی و توسعه اقتصادی ایران اجرایی شد معمای نام‌گذاری خودروهای مرسدس‌ بنز؛ هر حرف و عدد چه معنایی دارد؟ چوب گلف بوگاتی معرفی شد / تبدیل زمین گلف به پیست مسابقه (+عکس) چرا بعضی‌ها بعد از نوشیدن قهوه آرام می‌شوند و بعضی مضطرب؟ قراردادی که ایلان ماسک را نجات داد؛ کدام کشور آسیایی ناجی «اسپیس‌ایکس»‌ شد؟ چرا جنگنده اف ۳۵ موشک‌هایش را درون بدنه خود پنهان می‌کند؟ ایران قدیم؛ تصویری از یک «درویش خوش‌قیافه» در دوران قاجار مغز ما چگونه همزمان به دو زبان صحبت می‌کند؟ برندهای خودرویی با کمترین مشکل گزارش شده از سوی خریداران در سال ۲۰۲۶ (+ اینفوگرافیک) درخشش بیرانوند در جام جهانی؛ بهترین بازیکن زمین شد تیزبین ها مچ این ماهی پنهان کار را بگیرند! / رکورد 10 ثانیه