فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۳۲۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۳ - ۲۹-۰۸-۱۳۹۴
کد ۴۳۲۸۰۶
انتشار: ۱۹:۱۳ - ۲۹-۰۸-۱۳۹۴
در هر شرایطی باید بازی جوانمردانه را انجام داد

منصوریان: به حرفه‌ای‌گری سپاهان باختیم

عصر ایران
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: می‌توانستیم سپاهان را شکست دهیم اما روی حرفه‌ای‌‌گری سپاهان بازی را باختیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: می‌توانستیم سپاهان را شکست دهیم اما روی حرفه‌ای‌‌گری سپاهان بازی را باختیم

به گزارش فارس، علیرضا منصوریان سرمربی تیم نفت تهران پس از شکست تیم‌اش مقابل سپاهان در نشست خبری گفت: بازی خوبی انجام دادیم و می‌توانستیم خیلی راحت برنده بازی با سپاهان باشیم. این بازی اولین بازی بود که کادر فنی جدید سپاهان در آن حضور داشت و خیلی روی شرایط این تیم آشنایی نداشتند. ما به حرفه‌ای بودن سپاهانی‌ها باختیم اما باید بگویم سپاهان آن سپاهان همیشگی نبود و مشخص بود که آنها درگیر حاشیه‌ها هستند اما من از عملکرد فوتبالی بازیکنانم راضی هستم اما باید در نظر گرفت سپاهان یک تیم نظام‌مند است و ما اگر کمی حرفه‌ای‌تر بودیم می‌توانستیم از این بازی نتیجه بگیریم من همان حرف سال گذشته‌ام را می‌زنم که گفتم باید به این تیم زمان داد.

وی ادامه داد: ما باید ساختار تیمی خودمان را به گونه‌ای درست کنیم که اگر یک بازیکن هم در تیم جابه‌جا شد ساختار تیمی‌ ما به هم نخورد ما همان نگاهی که به بازیکن پیشکسوتی مثل مبعلی داریم به بازیکنان جوان هم داریم و بازیکنی که به جای مبعلی به میدان می‌رود باید افتخار کند که به جای این بازیکن بازی کرده است و این انرژی مثبت در تیم ما هست. ما در این چند سال جوانان خوبی داریم که به مرز پختگی می‌رسند امروز اولین بازی ایمان مبعلی بود که روی نیمکت نشست و علیرضا عزتی هم در کنار ما بود تا کفه روحی به نفع ما سنگین‌تر باشد. ما ترکیبی داشتیم که در جنگ‌های تن به تن کم نیاورند اما باید برای مسابقات جام حذفی تغییراتی در تیم بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در مورد بازی جوانمردانه که در زمان بازی به وجود آمد اظهار داشت: اگر بازیکنی به زمین می‌خورد باید احترام گذاشت و بازی جوانمردانه را انجام داد حتی اگر کسی به تمارض خودش را روی زمین می‌اندازد باید فیرپلی انجام دهیم اما بازیکنان باید یاد بگیرند که بی‌جهت خودشان را زمین نیندازند. درباره احمد گوهری دروازه‌بان جوانمان هم باید بگویم که ما او را به جای بیرانوند آوردیم و باز هم اسم احمد گوهری را به شما خبرنگاران می‌گویم و در چند سال آینده نام او را بیشتر خواهید شنید و او از دروازه‌بان‌های خوب کشورمان خواهد شد.

منصوریان در پایان خاطر نشان کرد: سپاهان همیشه یکی از ضلع‌های قهرمانی بوده است همانطور که ما سال گذشته در سه جام مدعی بودیم. البته شاید ابتدای فصل تیم ما، تراکتورسازی و همچنین سپاهان شرایط خوبی نداشتیم اما تغییرات در سپاهان کمتر از تیم ما بود و فکر می‌کنم از هفته بیست و پنجم به بعد تیم‌های شکل واقعی خودشان را پیدا خواهند کرد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: منصوریان
ارسال به دوستان
قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر قیصر امین پور؛ گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود روایت بلانشو از «فوکو»؛ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت تغییر مدیریت در هلدینگ صبا انرژی/ پناهی عزل و غفوری سرپرست شد نان؛ سلاحی که هرگز بازنشسته نشد شروع به‌کار ادارات کرمان روز شنبه ۶ تیر با دو ساعت تأخیر برای تماشای بازی تیم ملی هشدار مدیریت بحران تهران درباره گرمازدگی کنایه بقائی به آمریکا با انتشار آمار گرسنگی در این کشور تصویری جدید و بی‌حجاب مریم رجوی (+عکس) ناپدید شدن کاپیتان تیم ملی والیبال ونزوئلا پس از زلزله صرافی کوینکس به دور زدن تحریم‌های ایران متهم شد امام جمعه ارومیه درباره تفاهم نامه: نه عالی است ، نه خیانت؛ مانند خوارج تندروی نکنیم وقتی برای عکس گرفتن با ایرانِ پیروز صف می‌کشند تقاضا از برخی مداحان: درباره بقیه مسائل هم راهکارهای نو بدهید! سی‌ان‌ان: اسرائیل چندین تیپ خود را از غزه و جنوب لبنان خارج می کند