کد خبر ۴۲۷۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۸ - ۰۶-۰۸-۱۳۹۴
کد ۴۲۷۲۶۴
انتشار: ۱۲:۳۸ - ۰۶-۰۸-۱۳۹۴

کاپیتان تراکتورسازی: هوادار شرمنده!

عصر ایران
کاپیتان تراکتورسازی تبریز می‌ گوید از کسب تساوی عجیب و غریب مقابل ذوب‌آهن به شدت تعجب کرده اند و خودشان هم نمی‌ دانند چه بگویند!

کاپیتان تراکتورسازی تبریز می‌ گوید از کسب تساوی عجیب و غریب مقابل ذوب‌آهن به شدت تعجب کرده اند و خودشان هم نمی‌ دانند چه بگویند!

به گزارش "ورزش سه"، محمد ایران‌پوریان درباره کسب تساوی 4 ـ 4 مقابل ذوب‌آهن گفت: نمی‌ دانیم این اتفاق چگونه رخ داد تا دقیقه 80 بازی تراکتورسازی تیم روپایی بود و از هر جهت خوب کار کردیم و تیم شایسته بازی بودیم و واقعا تراکتور ایده‌آلی را دیدید اما از دقیقه 80 به بعد همه چیز عوض شد نمی‌ دانم اسمش را عدم تمرکز بگذارم یا چیز دیگری اما در 10 دقیقه پایانی بازی فاجعه بودیم و خودمان هم نفهمیدیم که چه اتفاقی افتاد. واقعا آن 10 دقیقه افتضاح بود و خیلی تاسف خوردیم. شایسته پیروزی این دیدار بودیم، بسیار برتر از ذوب‌آهن بودیم و توانستیم 4 گل به آنها بزنیم اما نمی‌ دانم چه شد که 4 گل هم دریافت کردیم. این بازی برای ما تجربه شد و امیدوارم که هیچ وقت دوباره تکرار نشود. 

او در مورد شباهت این دیدار با فینال لیگ چهاردهم و بازی با نفت‌تهران ادامه داد: بله، دقیقا خاطره بازی با نفت‌تهران برایمان زنده شد و خیلی خیلی از این موضوع ناراحت هستیم. این اتفاقی که در بازی با ذوب‌آهن رخ داد حتی بدتر از اتفاقی بود که در بازی با نفت‌تهران برای ما افتاد. این بازی تمام شده است و ما باید به فکر بازی های آینده باشیم و در طول فصل از شانس هایمان استفاده کنیم. 

مدافع راست تراکتورسازی در مورد پاس گلی که به بختیار رحمانی داد گفت: آن پاس گل زحمت همه بچه ها بود و من هم وظیفه ام را انجام دادم. موفقیت تیم برایم مهم است و من هم تلاشم را می‌ کنم. خدا را شکر بختیار به زیبایی پاس من را تبدیل به گل کرد. درست است که نتیجه مساوی شد و آن چیزی نبود که دلخواهمان است اما با این شرایط هم خدا را شکر می‌ کنیم. 

کاپیتان سرخپوشان تبریزی در مورد صحبت های تونی اولیویرا در کنفرانس خبری بعد از بازی مبنی بر رضایتش از بچه ها گفت: بچه ها واقعا خوب کار کردند، ما 80 دقیقه فوق العاده بودیم و 10 دقیقه آخر نمی‌ دانم چه اتفاقی افتاد. فکر نمی‌ کنم بچه ها دچار غرور شده باشند چون همه‌شان چندین سال است که در لیگ‌برتر بازی می‌ کنند. ما خوب بودیم اما 80 دقیقه ولی فوتبال 90 دقیقه است. فقط می‌ توانم بگویم؛ هوادار شرمنده. 

این بازیکن در مورد اینکه بعد از گلزنی بختیار به سمت هواداران رفت و از آنها خواست تراکتورسازی را تشویق کنند گفت: به هر حال تیم ما به تشویق کردن همین هواداران نیاز دارد من هم سمت هواداران رفتم و از آنها خواستم همانطور که از اول بازی ما را تشویق می‌ کردند باز هم این کار را بکنند. آنها از ابتدا تا انتهای بازی تاثیر مثبت خودشان را گذاشتند.

ایران‌پوریان در پایان در مورد دیدار با صبای قم در هفته یازدهم افزود: بازی سختی داریم تمرکزمان باید بالا باشد. باید دیدار با ذوب‌آهن را فراموش کنیم. فاصله بازی ها به همدیگر نزدیک است نباید تحت تاثیر بازی قبلی قرار بگیرم. هم تیم خوبی دارم و هم کادرفنی خوبی. تمام توانمان را می‌گذاریم تا 3 امتیاز را از صبا بگیریم.
ارسال به دوستان
۳ دلیل رایج برای افت فشار لاستیک (و نحوه تشخیص آن‌ها) «دختران قاجاری در کلاس درس»؛ 130 سال قبل (عکس) عراقچی: تحریم صادرات نفت و پتروشیمی تعلیق شد/ برخی پول های مسدود شده آزاد شدند / طرح بزرگ بازسازی و توسعه اقتصادی ایران اجرایی شد معمای نام‌گذاری خودروهای مرسدس‌ بنز؛ هر حرف و عدد چه معنایی دارد؟ چوب گلف بوگاتی معرفی شد / تبدیل زمین گلف به پیست مسابقه (+عکس) چرا بعضی‌ها بعد از نوشیدن قهوه آرام می‌شوند و بعضی مضطرب؟ قراردادی که ایلان ماسک را نجات داد؛ کدام کشور آسیایی ناجی «اسپیس‌ایکس»‌ شد؟ چرا جنگنده اف ۳۵ موشک‌هایش را درون بدنه خود پنهان می‌کند؟ ایران قدیم؛ تصویری از یک «درویش خوش‌قیافه» در دوران قاجار مغز ما چگونه همزمان به دو زبان صحبت می‌کند؟ برندهای خودرویی با کمترین مشکل گزارش شده از سوی خریداران در سال ۲۰۲۶ (+ اینفوگرافیک) درخشش بیرانوند در جام جهانی؛ بهترین بازیکن زمین شد تیزبین ها مچ این ماهی پنهان کار را بگیرند! / رکورد 10 ثانیه رکوردداران حبس نفس با حضور یک قهرمان برهنه! (اینفوگرافیک) رقابت در عصر هوش مصنوعی: چه کسانی برنده خواهند بود؟