فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۶۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۹ - ۰۴-۰۸-۱۳۹۴
کد ۴۲۶۶۱۴
انتشار: ۱۱:۱۹ - ۰۴-۰۸-۱۳۹۴

واردات 160 هزار تن شکر در یک ماه اخیر

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 4 گفت: در یک ماه اخیر 160 هزار تن شکر توسط 3 کشتی از برزیل وارد خوزستان شده است.

سیاوش حسین پور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: این میزان شکر از کشور برزیل وارد بندر امام خمینی (ره) شده و پس از آن نیز توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی به سایر نقاط کشور ارسال می‌شود.

وی افزود: دستورالعمل واردات شکر معمولا از طریق شرکت مادر تخصصی غله و خدمات بازرگانی به ما داده می‌شود و میزان واردات بر اساس نیازسنجی انجام شده در کشور و ظرفیت تولیدی کارخانجات شکر تعیین می‌شود.

حسین پور بیان کرد: واردات شکر با توجه به مصوبه هیئت دولت، انجام و طبق برنامه و نیاز، بین استان‌ها توزیع خواهد شد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
ویدیوی جدید ترامپ خبرساز شد؛ ادعاهای تند درباره برنامه هسته ای ایران واکنش بقایی به اظهارات روبیو علیه ایران و حزب‌الله تغییر محسوس تخصیص ارز صنعت از شنبه/ تامین 2 میلیارد دلار در گام اول حمله پهپادی اسرائیلی به دو خودرو در جنوب لبنان مالیات ستانی از خانه های خالی/ فقط 7 میلیارد تومان در سال 1404 ادعای ترامپ درباره پیوستن بازرسان آمریکایی به آژانس برای بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ایران گفت‌وگوی تلفنی عراقچی با وزیر خارجه عربستان آقای میثاقی برای افکار عمومی ارزش قائل باشید کتاب‌های فلسفی در کتابخانه رهبر شهید (+عکس) صادرات صنایع دفاعی و هوافضایی ترکیه به 6.7 میلیارد دلار رسید سقوط طلا به زیر ۴۰۰۰ دلار؛ پایین‌ترین سطح از آبان ۱۴۰۴ نجات یک قلاده شغال گرفتار در استخر نفتی در امیدیه ادعاهای جدید نتانیاهو: کار اسرائیل در لبنان تمام نشده است/ به ایران اجازه هسته ای شدن نمی دهم آمریکا فعالیت سفارت خود در کویت را از سر گرفت هشدار تازه اروپا به ایرلاین‌ها؛ از آسمان ایران و لبنان دوری کنید