فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۶۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۵ - ۰۳-۰۸-۱۳۹۴
کد ۴۲۶۴۲۷
انتشار: ۱۷:۰۵ - ۰۳-۰۸-۱۳۹۴

اسکوچیچ: فولاد خم شده امانمی‌شکند

عصر ایران
سرمربی فولاد خوزستان با امیدوار ی آخرین تلاش های خود را برای بازگشت تیمش به جدول لیگ به کار خواهد بست .

سرمربی فولاد خوزستان با امیدوار ی آخرین تلاش های خود را برای بازگشت تیمش به جدول لیگ به کار خواهد بست .

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ بعد از آغاز یک فصل عجیب و غیرقابل پیش بینی در معرض از دست دادن شهرت خوب خود رد مربیگری تیم های ایرانی است . با این حال او ، زیر فشار انتقادات هنوز اندک امیدی به بازگشت دارد . تیم او در سه مسابقه کلیدی ، مقابل سیاه جامگان ، ملوان و سپس استقلال در جام حذفی می تواند همه روز های تلخ را پشت سر بگذارد . او به خبرنگار ما می گوید : ایمان . این گمشده تیم ماست . اگر روزهای ملوان رابه یاد بیاورید اوضاع همین بود اما ما به مرور ابتدا به خودمان و سپس به لیگ نشان دادیم که قادر به چه کارهای بزرگی هستیم. 

دراگان که از باخت مقابل صبا به شدت مغموم است ادامه می دهد : در حالت عادی ما صبا را شکست می دادیم . اما وقتی تیم در بحران است ، تمرکز خود را از دست می دهد . ما آشکارا در نیمه دوم با ترس بازی کردیم . من باید بازیکنان را درک کنم . آنها با هر توپی که روی دروازه ما می آمد تصاویر بعدی را مرور می کردند . اعتراض ها و تندی ها . در این فضا شما سخت می توانید چیش بروید ، پس می بازید . در حالیکه بازی صبا برای ما باید با سه امتیاز تمام می شد . همان طور که دو بازی قبل تر مقابل سایپا و تراکتور که عالی بازی کردیم اما مغلوب اشتباهات دیگران شدیم . این که می گوین دیگران نه این که سهمی به ما نرسد ، نه ، ولی اکر آن دو مسابقه آن طور که طیبعی بود به پایان می رسید برد صبا هم پشت سرش می آمد . ما در آن صورت تیم بازنده بازی های قبلی نبودیم ... 

او ادامه می دهد : دیروز در تمرین بازیکنانم را می دیدم . آنها از نظر مهارت از هیچ کدام از بازیکنان تیم های دیگر چیزی کم ندارند اما روح شان آسیب دیده است . آنها مثل همه اعضای خانواده فولاد از این که در حد و نام این تیم نتیجه نگرفته اند عصبانی و سرخورده اند . اما پیغام من به آنها و همه هواداران فولاد این است که باید خرابی ها را ساخت . این چیزی است که خوزستانی ها با آن آشنا هستند . آنها که در سخت ترین شرایط تسلیم نشده اند باز هم نباید دست ها را بالا ببرند . ما باید مثل فولاد باشیم .. اگر اسم فولاد روی ماست پس باید به احترام این اسم و خوزستان از جا بلند شویم و شروع کنیم . 

دراگان می گوید سه بازی است و سه بردی که می تواند فولاد را به روزهای اوج بازگرداند : اگر ایمان داشته باشیم همه چیز بهتر از این خواهد شد . باید به خودمان باور داشته باشیم . ما فولادیم . اگرچه خم شده ایم اما نباید بشکنیم.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: فولاد خوزستان
ارسال به دوستان
تاثیر شگفت‌آور یک ویتامین رایج بر یکی از کشنده‌ترین سرطان‌های مغز انگلیس ۰-۰ غنا؛ سد دفاعی کی‌روش برابر ماشین موقعیت‌سازی سه‌شیرها کپسول زمان ۷۰۰هزار ساله؛ مدفوع سنجاب‌های کانادا اسرار حیات عصر یخبدان را آشکار کرد قلب خود را با این ماده مغذی بیمه کنید دختری از ایل شاهسون با لباس‌های سنتی در دوران قاجار(عکس) ۵ چهره ماندگار که راه زنان را به دنیای مهندسی گشودند(+عکس) از جنرال موتورز تا فورد؛ برندهایی که خودروهای نظامی را برای ارتش آمریکا ساختند(+عکس) حمله سایبری به زیرساخت‌های بانکی کشور تایید شد دلاور دوستانیان کارگردان مستند درگذشت درخشش هاکی‌بازان ایرانی در روسیه؛ کسب دو مدال نقره جام تات‌نفت شکست تیم ملی هندبال ساحلی ایران در نخستین دیدار جهانی تصمیم جدید وزارت امنیت داخلی آمریکا برای تیم ملی ایران ترامپ: در تلاش هستیم که با ایران به توافقی منصفانه دست پیدا کنیم/ اوضاع خیلی خوب پیش می‌رود گروسی: ایده‌ای درباره محل احتمالی مواد غنی سازی شده داریم/ اولویت اصلی، تأیید محل اورانیوم با غنای بالا است ترامپ: شاید باید دوباره نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بشوم!