فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۴۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۰ - ۲۴-۰۷-۱۳۹۴
کد ۴۲۴۳۰۵
انتشار: ۲۲:۵۰ - ۲۴-۰۷-۱۳۹۴

قاضی: از گلزنی به پرسپولیس خجالت کشیدم

عصر ایران
محمد قاضی مهاجم گلزن صبا از رفتار هواداران پرسپولیس انتقاد کرد.

محمد قاضی مهاجم گلزن صبا از رفتار هواداران پرسپولیس انتقاد کرد.

به گزارش "ورزش سه" از میکسدزون ورزشگاه آزادی، قاضی به خبرنگار ما گفت: به عنوان یک بازیکن وظیفه خودم را برای تیمم انجام دادم و خوشحالم که موفق به گلزنی شدم. 

او درباره درگیری اش با سوشا مکانی هم گفت: من بعد از سوت داور به توپ ضربه زدم و او اعتقاد داشت که نباید این کار را می کردم. بازی داور دارد و او تشخیص می دهد که چه کاری غلط است و چه کاری درست. 

او درباره فحاشی هواداران در پایان بازی گفت: من منت سر کسی نمی گذارم اما خودم وقتی گل زدم از کارم خجالت کشیدم به خاطر هادی نوروزی و البته انتظار هم نداشتم آخر بازی هواداران پرسپولیس اینقدر نسبت به من کم لطف باشند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: صبای قم
ارسال به دوستان
شگفتی بدن انسان؛ دلیلی که ریه ها غرق نمی شوند بهترین شهرهای دایره‌ای جهان در سال ۲۰۲۶ کدامند؟ روزنامه اطلاعات: آقای دولت! طاقت مردم دارد تمام می شود؛ با حذف یارانه نان؛ پاس گل به دشمن ندهید تیراندازی در مدرسه‌ای در فیلیپین/ ۳ کشته و چندین مصدوم ۳کشته در آتش‌سوزی مرگبار ۲ پژو / احتمال افزایش آمار جان‌باختگان با کشف یک گوشواره نوزاد ۵۴ مصدوم و ۱۸ مفقود در پی انفجار در منطقه صنعتیِ قطر رگبار پراکنده باران در ۵ استان نوار شمالی کشور سدهای کشور چقدر آب دارند؟ ۳ شرط تل‌آویو برای خروج از جنوب لبنان قدیمی‌ترین تصویر از یک «خودروی زرهی» در ایران؛ 110 سال قبل تمام توپ های جام جهانی از 1930 تا 2026 (تصویری) پرده‌برداری از چگونگی ارتباط پرندگان، ماهی‌ها، حشرات و پستانداران با یکدیگر افشای راز سرقت نافرجام ۷ کیلو طلا در شمال تهران اعترافات مردی که همسرش را با چکش کشت/ به زنم شک کرده بودم مطالعه جدید نشان داد: باکتری‌های روده و دهان میان افراد یک خانه منتقل می‌شوند