فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۳۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۵ - ۲۱-۰۷-۱۳۹۴
کد ۴۲۳۶۱۸
انتشار: ۲۳:۵۵ - ۲۱-۰۷-۱۳۹۴

ملی‌پوش قایقرانی در آلمان پناهنده شد

عصر ایران
"سعید فضل اولی" که نزدیک به یک ماه پیش راهی آلمان شد تا تمریناتش را در این کشور ادامه دهد، اعلام پناهندگی کرد.
 "سعید فضل اولی" که نزدیک به یک ماه پیش راهی آلمان شد تا تمریناتش را در این کشور ادامه دهد، اعلام پناهندگی کرد.

 پیش از این ایسنا از مهاجرت ملی‌پوش سابق قایقرانی به آلمان خبر داده بود اما برخی رسانه با رد این خبر مقصد او را انگلیس معرفی کردند اما اکنون این دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی اینچئون، در کشور آلمان پناهنده شده است.

او به همراه علی آقا میرزایی در کایاک دو نفره پارو می زد و پس از ناکامی در مسابقات امسال قهرمانی جهان با قهر از اردوی تیم ملی رفت و راهی آلمان شد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: قایقرانی
ارسال به دوستان
  از اتاقی ۹ متری تا باشگاهی برای رویاها؛ روایتی از 16 سالگی « کتابخانه روستایی فاطمه‌ها» معاون ترامپ: یادداشت تفاهم با ایران جلوی افزایش اختلاف ها را می گیرد رهبر انصارالله: حضور اسرائیل در سومالی‌لند را تحمل نمی‌کنیم پیام تسلیت و ابراز همدردی پزشکیان با دولت و ملت ونزوئلا در پی زلزله اخیر  مفقود شدن بیش از 21 هزار نفر در پی زلزله‌های ویرانگر ونزوئلا دمای هوا در استان بوشهر به مرز ۵۰ درجه رسید کوه خرافات ؛ افسانه ای که همچنان زنده است ایتالیا: تحریم بن گویر را با جدیت دنبال می‌کنیم دریای شیطان؛ معمایی که همچنان در آب‌های ژاپن زنده است واکنش غریب آبادی به اظهارات دبیرکل ناتو درباره نقش رومانی و ایتالیا در حمله به ایران مسکو کنسولگری رومانی در سن‌پترزبورگ را تعطیل کرد دو جام جهانی؛ دو زلزله و هر دو حین تماشای بازی برزیل- اسکاتلند افشای راز سیاره صورتی پس از یک دهه هوش مصنوعی روزانه چند بشکه نفت مصرف می‌کند؟ نکند مثل یزیدی‌ها قدرت را بر عدالت ترجیح دهیم- سروش محلاتی