فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۲۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۸ - ۱۸-۰۷-۱۳۹۴
کد ۴۲۲۷۰۴
انتشار: ۱۸:۴۸ - ۱۸-۰۷-۱۳۹۴
نباید دست از تلاش کردن بکشید

حرفهای مهاجم نفت بعد از هت تریک

عصر ایران
عیسی آل‌کثیر موفق به انجام هت‌تریک در بازی با دیانای باقرشهر شد او که پارسال آقای گل لیگ یک بود، امسال نیز اهداف زیادی را در سر دارد.

عیسی آل‌کثیر موفق به انجام هت‌تریک در بازی با دیانای باقرشهر شد او که پارسال آقای گل لیگ یک بود، امسال نیز اهداف زیادی را در سر دارد.

به گزارش "ورزش سه"، آل‌کثیر در مورد پیروزی 5 بر یک مقابل دیانای در مرحله یک شانزدهم جام‌حذفی گفت: اوضاع و احوال نفت زیاد جالب نبود اما خدا را شکر با این برد وضعیت بهتر شد. در فوتبال ما اسم‌ها ملاک نیستند و اینکه بگوییم پارسال چه شد و امروز چطور گذشت اصلا اهمیت ندارد و در فوتبال باید به روز بود و کل فوتبال همین است و من اعتقاد دارم رمز موفقیت تیم ها فقط و فقط تلاش است. هیچ کس فکر نمی‌کرد نفت امسال با این همه ستاره‌ای که دارد چنین وضعیتی پیدا کند.

این بازیکن که در 4 بازی نفت در لیست 18 نفره حضور نداشت در مورد اینکه علت این مساله اخلاقی بوده یا خیر ادامه داد: من 4 بازی بیرون نشستم ولی به یاد ندارم در کل دوران فوتبالی‌ام حرکتی خلاف اخلاق انجام داده باشم . 

او در مورد هت‌تریکی که جام‌حذفی انجام داد می‌گوید: من امسال به نفت‌تهران آمدم و قطعا این تیم باید سکوی پرتاب من باشد. متاسفانه از اول فصل ناموفق بودم زیرا تیم سرحال نبود و این قضیه ربطی به مساله انفرادی ندارد و ما مشکل تیمی داشتیم. 4 بازی نیز به میدان نرفتم و کاملا به نظر آقای منصوریان احترام گذاشتم. با وجود اینکه از روی سکوها بازی را نظاره گر بودم ولی باز هم دست از تلاش کردن نکشیدم. منتظر چنین روزی بودم که به فرصت برسد که خدا را شکر رسید و من توانستم هت‌تریک کنم. 

مهاجم نفت که پارسال در لیگ یک عنوان آقای گلی را کسب کرده بود در پاسخ به این سوال که امسال نیز چنین هدفی را در سر دارد یا خیر اینگونه توضیح می‌دهد: با توجه به اینکه آقای گل لیگ یک شدم انتظارات از من بالاست. در لیگ‌برتر هم قطعا تمام تلاشم را برای رسیدن به این عنوان انجام می‌ دهم ولی قبل از آقای گلی تلاش می‌ کنم برای تیمم موثر باشم. در کل مهاجم را به گل زدن می‌شناسند کسی از هافبک وسط انتظار گلزنی ندارد ولی وظیفه مهاجم گل زدن است در ضمن از آنجایی که من پارسال آقای گل شدم، مربی هم دید خاصی نسبت به من دارد. امیدوارم با لطف خدا و تجربه‌ای که دارم و تلاشی که انجام می‌دهم بتوانم امسال نیز بدرخشم.

آل‌کثیر در پایان در مورد دیدار با گسترش فولاد در هفته هشتم لیگ افزود: اگر خدا بخواهد می‌توانیم اولین بردمان را در این بازی کسب کنیم. من به چشم خوردن خیلی اعتقاد دارم و فکر می‌کنم نام نفت یک مدتی برسر زبان‌ها افتاده بود. آرزو می‌کنم بتوانیم هر چه زودتر خودمان را در جدول بالا بکشیم زیرا لیاقت نفت این است که جزو تیم‌های صدرجدولی باشد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: نفت تهران
ارسال به دوستان
پزشکیان: بدون وا دادن وارد مذاکرات شدیم / لبنان را به خاطر ایران کوتاه آمدند / گشایش‌های خوبی ایجاد شده راز پنهان در ریه‌های فرعون؛ مصریان باستان چگونه آناتومی بدن را با سیاست گره زدند؟ یادداشتی که تیم ملی ایران هنگام ترک لس‌آنجلس در رختکن استادیوم از خود به جای گذاشت روزنامه جمهوری اسلامی: در مملکت حسینقلی خانی ما مداح و مجری حتی چاقو بر گلوی رئیس جمهور می‌گذارند! معجزه این غذاها برای سلامت روده؛ روزانه چقدر مجاز به مصرف هستیم؟ رشد اقتصادی ایران به ۰.۲ درصد رسید حمله ارتش آمریکا به یک شناور در کارائیب از سواچ تا هشتگ 6؛ اسمارت و تلاش برای خلق زیبایی در دنیای سدان ها (+تصاویر) دیدنی های امروز؛ از انقلاب تابستانی تا مذاکرات چهارجانبه در سوئیس برج میلاد تاسوعا و عاشورا تعطیل است؟ نزاع و درگیری مسلحانه در دهلران/ ۲ کشته و ۳ مصدوم نخست وزیر بریتانیا استعفا کرد غریب‌آبادی برای انجام مذاکرات فنی در سوئیس ماند زنان و مردان اروپایی در کنار نقش‌برجسته «چشمه‌علی شهرری» در دوران قاجار (عکس) در دوره صفوی لباس عزای مردم در محرم آبی بود!/ دولت صفوی با قمه‌زنی مخالف بود