فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۱۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵ - ۱۳-۰۷-۱۳۹۴
کد ۴۲۱۴۰۵
انتشار: ۱۰:۱۵ - ۱۳-۰۷-۱۳۹۴

بعیدی‌نژاد: آقای رسایی کمی استراحت بفرمایید

عصر ایران
به خدا همه می‌دانند که در همین دوره بعداز پایان مذاکرات چقدر در سخنرانی‌های خودتان در تهران و یا شهرستانها به مخالفت با برجام برخاستید. همه والله در جریان این تلاشهای شما هستند. فکر نکنم یک نفر باشد که نداند شما با چه حساسیتی در گفت‌وگوهای کمیسیون برجام شرکت فرمودید و با چه جدیتی تلاش نمودید ضعفهای برجام را با آقای دکتر عراقچی به بحث بگذارید.

یک عضو تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان خطاب به حمید رسایی گفت: حالا که بحث برجام به صحن علنی آمده است شما یک کمی استراحت بفرمایید و فقط اجازه دهید یک کمی هم دیگر نمایندگان صحبت کنند.

به گزارش ایسنا حمید بعیدی‌نژاد در صفحه اینستاگرامش با انتشار عکسی از حمید رسایی نماینده مجلس که در دستانش نوشته ای مبنی بر " من با برجام مخالفم" قرار داشت، نوشت: جناب آقای رسایی، چشم!چشم! به خدا آقای دکتر لاریجانی، همه نمایندگان محترم مجلس و بلکه همه ملت ایران والله، بالله میدانند که شما با برجام مخالف هستید، آخه اثبات این مخالفت شما که دیگه پلاکارد نمیخواست.

به خدا همه میدانیم که جنابعالی از همان ابتدا هم مخالف مذاکرات هسته‌ای بودید، همه می‌دانند که شما با همان تفاهم ژنو هم مخالف بودید. واقعا فکر نمی‌کنم کسی نداند که جنابعالی در این دو سال که تیم مذاکراتی در حال مذاکره بود چقدر وقت با ارزش نمایندگی خود را به مخالفت با تفاهم ژنو، اجرای تفاهم ژنو و مذاکرات وین اختصاص دادید.

به خدا همه می‌دانند که در همین دوره بعداز پایان مذاکرات چقدر در سخنرانی‌های خودتان در تهران و یا شهرستانها به مخالفت با برجام برخاستید. همه والله در جریان این تلاشهای شما هستند. فکر نکنم یک نفر باشد که نداند شما با چه حساسیتی در گفت‌وگوهای کمیسیون برجام شرکت فرمودید و با چه جدیتی تلاش نمودید ضعفهای برجام را با آقای دکتر عراقچی به بحث بگذارید.

بعیدی‌نژاد: آقای رسایی کمی استراحت بفرمایید

حتی یک نفر هم نیست که نداند حتی با پایان گرفتن بحثهای کمیسیون باز هم از تلاش نایستادید و با شرکت در سخنرانیها حتی در جمع متحصنین خواستید مسئولین را از خطرات بالقوه تفاهم هسته ای آگاه کنید. والله همه می‌دانند که شما با برجام مخالفید چون پذیرش برجام را به معنای باز شدن راه نفوذ دشمن می‌دانید.

به خدا همه اینها را می‌دانند. واقعا چه نیازی به بالا بردن پلاکارد در مجلس بود.

ولی خداییش جناب آقای رسایی بعد از این تلاشهای بسیار گسترده که به قدر کافی و وافی هم انجام شده است، خواهش می کنیم حالا که بحث برجام به صحن علنی آمده است شما یک کمی استراحت بفرمایید و فقط اجازه دهید یک کمی هم دیگر نمایندگان صحبت کنند. همین. مخلص شما هم هستیم و قصد خدای ناکرده هیچگونه جسارتی هم نبود! فقط یا علی

برچسب ها: بعیدی نژاد ، رسایی ، برجام
ارسال به دوستان
رکورد تاریخی رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ وقتی نام علی دایی در جام جهانی ۲۰۲۶ دوباره می‌درخشد اینجا «کمربند نارنجی» است؛ شهری 18 هزار نفری که 90 درصد یک محصول جهانی را تولید می کند مارکو روبیو: مسئله لبنان از ایران جداست نوحه ترکی در عزای حضرت ابوالفضل(ع) با صدای ماندگار سلیم موذن زاده هشدار پلیس فتا به صاحبان کسب‌وکارها درباره کلاهبرداری‌های جدید تعطیلی سراسری سینماهای کشور برای مراسم تشییع پیکر رهبر پایان محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی شورای امنیت سازمان ملل قطعنامه حمایت از صلح‌بانان را تصویب کرد توقیف ۳۰۰ پهپاد در حاشیه مسابقات جام جهانی ۲۰۲۶ پزشکیان: مذاکره درباره توان موشکی ایران خط قرمز است افشاگری نخست‌وزیر پاکستان درباره جزئیات تفاهم‌نامه ایران و آمریکا قالیباف: قوه فضائیه گام‌های‌ مؤثری برای افزایش اعتماد عمومی برداشته است افزایش جمعیت یارانه‌بگیران به ۷۳ میلیون نفر جزئیات گزارش بانک مرکزی از کاهش رشد اقتصادی در سال ۱۴۰۴