فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۰۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۴ - ۰۸-۰۷-۱۳۹۴
کد ۴۲۰۴۸۱
انتشار: ۱۵:۱۴ - ۰۸-۰۷-۱۳۹۴
احمدزاده: استیلی برای کار کردن به انزلی آمده است

بی‌پولی برای ملوان دردسرساز نمی‌شود

عصر ایران
پیشکسوت ملوان می‌گوید استیلی زحمت زیادی برای این تیم می‌کشد و برای کار کردن به انزلی آمده است.
 پیشکسوت ملوان می‌گوید استیلی زحمت زیادی برای این تیم می‌کشد و برای کار کردن به انزلی آمده است.

به گزارش ایسنا، محمد احمدزاده اظهار کرد: عملکرد استیلی قابل تقدیر است. کسی نمی‌تواند زحمات او را کتمان کند. او باید روی دو فاکتور مهم سرمایه‌گذاری کند. تنها با سرمایه‌گذاری روی جوانان و بومی‌گرایی است که تاثیر او تا سال‌ها در ملوان دیده خواهد شد. ملوان از گذشته فوتبال رو به جلویی را به نمایش گذاشته و استیلی هم به دنبال این است که با هماهنگی بیشتر فوتبال تهاجمی را به نمایش بگذارد.

وی اضافه کرد: در فصل جاری روی دو مساله جوانی و بومی‌گرایی کار نشده است و همین موضوع در آینده نزدیک دردسرساز می‌شود. انزلی‌چی‌ها همیشه به جوان‌گرایی و بومی بودن تیم‌شان افتخار می‌کردند که در حال حاضر این موضوع کم‌رنگ شده است. مطمئنم که در این باره هم تصمیم‌گیری خواهد شد تا ملوان همچنان تیم جوان و بومی باقی بماند. ملوان نیاز به پیشتوانه دارد.

سرمربی سابق ملوان با اشاره به جذب بازیکنان خوب و کارنامه‌دار در فصل جاری افزود: هدفگذاری امسال ملوان، ایستادن در رتبه‌های بالای جدول بود و به همین دلیل جوانگرایی تحت‌الشعاع این موضوع قرار گرفته است. تنها هدف ملوان داشتن موقعیت خوب در جدول رده‌بندی است.

احمدزاده درباره بازیکنانی که امسال جذب ملوان شدند، گفت: تیم امسال خوب است و بهتر از دو سال پیش است. البته در خط هافبک نیاز به یک بازیکن بازیساز یا پشت مهاجم احساس می‌شود. در واقع هنوز نتوانستیم بازیکنی که بتواند در این پست بازی کند را پیدا کنیم. در کل تیم فعلی ملوان خوب است.

پیشکسوت ملوان ادامه داد: این تیم جایگاه خوبی در جدول رده‌بندی دارد اما احساس می‌کنم نیاز به زمان بیشتری دارد و هنوز هماهنگ نشده است. در بازی آخر هم نشان داد که تا تیم شدن فاصله زیادی دارد. ما فوتبال هجومی را از ملوان نمی‌بینیم.

احمدزاده درباره مشکلات مالی و احتمالی دردسرساز شدن این موضوع در ادامه فصل گفت:‌زمانی که همه تیم‌ها پول داشتند، ملوان پولی نداشت. ملوان همیشه جزو تیم‌های بی‌پول بوده است. فکر نکنم بازیکنان ملوان طاقت بی‌پولی را نداشته باشند. برخلاف سال‌های گذشته ملوانی‌ها نقطه اتکایی به نام احمد دنیامالی دارند و اعتماد کامل به او دارند. دنیامالی می‌تواند اعتماد به نفس بازیکنان را بالا ببرد و منابع مالی را تامین کند. او سوپاپ اطمینان ملوان است. در کنار حضور مربی خوب و یارگیری عالی، حضور دنیامالی می‌تواند عالی باشد.
برچسب ها: ملوان
ارسال به دوستان
نمایی از کاخ «ابیض ناصرالدین شاه» در سال 1290 «رویاهای بستر مرگ»؛ پدیده مرموزی که در روزهای پایانی عمر به سراغ انسان می‌آید موشک کروز هسته‌ای Burevestnik روسیه مواد رادیواکتیو را حین پرواز آزاد می‌کند!(+عکس) توضیح کانال تلگرامی رسانه رهبر انقلاب درباره پیام ۲۸ خرداد ایشان تخلیه استادیوم در میانه بازی عراق و فرانسه به دلیل طوفان و رعد و برق تویوتای دست‌ساز و کمیاب ژاپنی / ترکیب چهره کلاسیک با موتور افسانه‌ای (+عکس) گران‌ترین و ارزان‌ترین اینترنت دنیا در سال ۲۰۲۶ (+اینفوگرافیک) سفیر ایران در بغداد: باید به نگرانی‌های گروه‌های مقاومت عراق پاسخ داده شود سقوط بالگرد گشت ساحلی آمریکا مسی: فقط از صعود خوشحالم، مغزم کار نمی‌کند! دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: امضای رسمی ترامپ پای نام خلیج فارس سند ایستادگی ایرانیان است ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند