فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۰۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۱ - ۰۷-۰۷-۱۳۹۴
کد ۴۲۰۲۴۶
انتشار: ۱۹:۰۱ - ۰۷-۰۷-۱۳۹۴

مشکل حق پخش همچنان لاینحل است

عصر ایران
سازمان صدا و سیما بابت حق پخش فصل گذشته پولی به سازمان لیگ برتر نداده است.

سازمان صدا و سیما بابت حق پخش فصل گذشته پولی به سازمان لیگ برتر نداده است.

به گزارش "ورزش سه" اخیرا گفته شده سازمان صدا و سیما بابت حق پخش فصل گذشته پولی را به حساب سازمان لیگ برتر واریز کرده است اما یکی از اعضای سازمان لیگ برتر این خبر را غیر واقعی خواند.

گفتنی است فصل گذشته اصلا قراردادی بین سازمان صدا و سیما و هم چنین فدراسیون فوتبال منعقد نشده بود و به همین خاطر فدراسیون فوتبال نمی تواند مطالبه ای از سازمان صدا و سیما داشته باشد.

قرار است برای فصل جدید طرفین در زمینه کسب در آمد از تلویزیون اینترنتی یا همان iptv همکاری هایی با هم داشته باشند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: صدا وسیما
ارسال به دوستان
مکمل محبوب مفاصل که خطر آلزایمر را افزایش می‌دهد «اولین تیم فوتبال ایران» بعد قهرمانی؛ سال 1302(عکس) ۱۲ راهکار طلایی برای افزایش چشمگیر عمر و ایمنی لاستیک خودرو شما نروژ ۳-۲ سنگال؛ هالند صعود نروژ را قطعی کرد آیا می‌توان به گذشته پیام فرستاد؟ مرز باریک میان فیزیک کوانتوم و سفر در زمان فرانسه ۳-۰ عراق/ پیروزی فرانسه با درخشش امباپه خواب‌گردی؛ نقصی در مغز یا یادگاری از گذشته؟ نمایی از کاخ «ابیض ناصرالدین شاه» در سال 1290 «رویاهای بستر مرگ»؛ پدیده مرموزی که در روزهای پایانی عمر به سراغ انسان می‌آید موشک کروز هسته‌ای Burevestnik روسیه مواد رادیواکتیو را حین پرواز آزاد می‌کند!(+عکس) توضیح کانال تلگرامی رسانه رهبر انقلاب درباره پیام ۲۸ خرداد ایشان تخلیه استادیوم در میانه بازی عراق و فرانسه به دلیل طوفان و رعد و برق تویوتای دست‌ساز و کمیاب ژاپنی / ترکیب چهره کلاسیک با موتور افسانه‌ای (+عکس) گران‌ترین و ارزان‌ترین اینترنت دنیا در سال ۲۰۲۶ (+اینفوگرافیک) سفیر ایران در بغداد: باید به نگرانی‌های گروه‌های مقاومت عراق پاسخ داده شود