فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۱۸۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۳۱-۰۶-۱۳۹۴
کد ۴۱۸۶۸۰
انتشار: ۱۰:۴۴ - ۳۱-۰۶-۱۳۹۴

خروج هواپيماي مسافربري از باند فرودگاه تبريز

مديركل فرودگاه‌هاي آذربايجان شرقي مي‌گويد كه حال همه ١٥٠ مسافر هواپيماي مسافربري شركت ايرتور كه ظهر دوشنبه هنگام دور زدن در باند فرودگاه بين‌المللي شهيد مدني تبريز از باند خارج شده بود مساعد است.

به گزارش ایرنا، مصطفي صفايي گفت: اين هواپيماي مسافربري به شماره پرواز ٩٠٠ مدل‌ام. بي ‌با ١٥٠ سرنشين از مشهد پرواز كرده بود و پس از رسيدن به تبريز در ساعت ١٢:٣٠ ظهر دوشنبه، چرخ جلوي آن هنگام دور زدن در باند فرودگاه از آسفالت خارج شد و اندكي به خاكي رفت.

او دور نگرفتن مناسب هواپيما را دليل بروز حادثه دانست و ادامه داد: پس از اين اتفاق، مسافران در سلامت كامل تخليه شدند و هواپيما هم با استفاده از خودروي ويژه به پاركينگ فرودگاه بين‌المللي شهيد مدني انتقال داده شد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
دانشمندی که برای اثبات نظریه‌اش خون بیمار را به خود تزریق کرد عاشوراء و سنت های حاکم بر زمانه کاهش محدودیت‌های تیم ملی ایران در آمریکا تاریخ به روایت تصویر / گنج مرکرس هیتلر و تابلویی از مانه نذر ماندگار؛ نذری که امید را بر سفره بیماران می نشاند موساد در سوئیس قصد ترور عاصم منیر را داشت؟ پزشکیان: می‌شود جان را داد اما آزادگی را نه ترامپ: سنای آمریکا رأی خود درباره اختیارات جنگی علیه ایران را تغییر داد/ از همه سپاسگزارم طبقۀ متوسط در ایران؛ کوچک می‌شود یا دگرگون؟ زلزله دوقلو در ونزوئلا و تخریب گسترده (+عکس)/ 23 کشته تاکنون / پیش بینی 10 هزار کشته / ترامپ: تعداد کشته ها، هولناک است عکس‌های صدساله از عاشورا! بقایی: ناتو باید به خاطر همدستی در جنایات آمریکا-اسرائیل علیه ایران پاسخگو باشد راز افزایش شادی در محل کار با یک فرمول رایگان منظرۀ «گنبد هارونیه توس» در زمان ناصرالدین شاه قاجار در شب "استیون بلام" چه گذشت/ هنرمندان و اهل موسیقی چه گفتند؟