فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۱۸۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۱ - ۳۰-۰۶-۱۳۹۴
کد ۴۱۸۴۹۸
انتشار: ۱۳:۳۱ - ۳۰-۰۶-۱۳۹۴

ایران‌پوریان: بازوبند را به بختیار رحمانی دادم

عصر ایران
کاپیتان تراکتورسازی که امروز نیز تولدش است دیروز با صعود تراکتورسازی از مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی هدیه بسیار خوبی گرفتم.

کاپیتان تراکتورسازی که امروز نیز تولدش است دیروز با صعود تراکتورسازی از مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی هدیه بسیار خوبی گرفتم.

به گزارش "ورزش سه"، محمد ایران‌پوریان در مورد پیروزی مقابل صبا و صعود گفت: طبق قولی که داده بودیم هفته به هفته بهتر بازی می‌کنیم و امیدوارکننده تر ظاهر می‌ شویم. در این بازی نمایش قابل قبولی داشتیم. در نیمه اول موقعیت های زیادی داشتیم که اگر دقتمان بیشتر بود می‌ توانستیم برنده به رختکن برویم. در نیمه دوم همان روند را ادامه دادیم ولی برخلاف جریان بازی به گل نرسیدیم. سعید آقایی روز فوق العاده خوبش بود و همچنین اخباری خیلی عالی یک پنالتی سخت را گرفت. 

این بازیکن که پنالتی زن اول تراکتورسازی است در مورد اینکه چرا توپ را به حمزه یونس داد تا او پنالتی بزند ادامه داد: درست است من پنالتی زن اول تیم هستم اما حمزه یونس به طرفم آمد و گفت بده به من پنالتی بزنم. من هم برای اینکه روحیه اش بهتر شود، این کار را انجام دادم و خدا را شکر او هم توپ را تبدیل به گل کرد. 

مدافع راست تراکتورسازی که امروز نیز تولدش هست با اشاره به اینکه پیروزی در بازی دیروز و صعود هدیه بسیاری خوبی برایش بود در این مورد گفت: هدیه من شادی هواداران تراکتور بود. خیلی ها منتظر این بازی بودند. البته هنوز هم با آن تراکتور آرمانی فاصله داریم و شک نکنید با حمایت هوادارانمان از بهتر نیز خواهیم شد. 

بازیکن سرخپوشان تبریز در مورد اخراجش اینگونه توضیح می‌ دهد: متاسفانه کارت زرد اول را نیمه اول گرفتم که داور می‌ توانست در آن صحنه به من کارت ندهد اما کارت زرد دوم را به درستی به من نشان داد و به نظر داور احترام می‌ گذارم ولی خودم خیلی ناراحت هستم اما از طرفی فاصله ای بین بازیکنان تراکتورسازی نیست و علی حمودی که هم پستی من است، بسیار بازیکن خوب و با شخصیتی است که شاید حضورش از من نیز موثرتر باشد. 

کاپیتان تراکتوری ها که پس از اخراجش بازوبند را به رحمانی داد در این مورد گفت: من بازوبند را به بختیار دادم البته او به سعید آقایی گفته بود اگر می‌ خواهی تو بازوبند را ببند که سعید هم گفته بود خودت این کار را بکن. 

ایران‌پوریان در مورد دیدار با سایپا در مرحله بعدی جام‌حذفی نظرش را اینگونه بیان کرد: خدا را شکر سال پیش توانستیم این تیم را در جام‌حذفی ببریم و نتیجه دلخواه را بگیریم. هدفمان قهرمانی در جام‌حذفی است و مهم نیست چه تیمی جلویمان قرار می‌ گیرد. ما پیش از فصل نیز با این تیم بازی داشتیم و واقعا سایپا تیم بزرگی است ما یک بازی بزرگ با این تیم داریم و باید کمترین اشتباه را انجام دهیم. 

وی در مورد دیدار با پرسپولیس در هفته هفتم گفت: قطعا بازی سختی داریم. باید از شادی بازی با صبا بیرون بیاییم. البته در دیدار با پرسپولیس پوئن مثبتی به نام هوادار داریم که قوت قلب ما هستند و انرژی مضاعف می‌ دهند. 

ایران‌پوریان در پایان افزود: از تمام تماشاگرانی که در بازی با صبا با حضورشان انرژی مضاعف به ما دادند، صمیمانه تشکر می‌کنیم.
برچسب ها: تراکتورسازی
ارسال به دوستان
شکار نیروی پنجم طبیعت؛ فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان ۱۰ قانون رانندگی در کشورهای دیگر که آمریکایی‌ها از آن بی‌خبرند الهام از طبیعت برای فتح مریخ ۱۹ کشوری که تاکنون میزبان جام جهانی فوتبال بوده‌اند (+ اینفوگرافیک) قانون «۲۰، ۲۰، ۲۰ » برای خشکی چشم دیجیتال چیست؟ صدرنشینی مقتدرانه هلند، صعود ژاپن و لبخند سوئد؛ پرونده گروه F بسته شد «‌تهرانی ها در مراسم ظهر عاشورا در سبزه میدان»؛ سال ‌1270(عکس) دنباله‌دار میان‌ستاره‌ای 3I/ATLAS احتمالا هم‌سن جهان اولیه است ۵ زن ریاضیدان که مرزهای علم و فناوری را جابه‌جا کردند(+عکس) ساحل عاج دیوار برلین را شکست/ صعود مقتدرانه ساحل عاج، اکوادر/ صدرنشینی متزلزل آلمان اگر خار پاشنه دارید و از درد آن عاجز شده‌اید، بخوانید «الکساندر گراهام بل» در کنار همسرش؛ سال 1281(عکس) آیا خودروهایی با رنگ مطلقا سیاه به واقعیت نزدیک می‌شوند؟(+عکس) فرمول‌بندی سقوط؛ آیا با نگاه به تاریخ می‌توان سرنوشت جوامع را پیش‌بینی کرد؟ فوت یک گردشگر در اثر ریزش تونل برفی ازنا