فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۱۵۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۸ - ۱۳-۰۶-۱۳۹۴
کد ۴۱۵۳۸۸
انتشار: ۱۱:۳۸ - ۱۳-۰۶-۱۳۹۴

پادشاه عربستان وارد واشنگتن شد

پادشاه عربستان برای برگزاری نشستی با رئیس جمهور آمریکا وارد واشنگتن شد.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، جاش ارنست، سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان و باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا در این نشست درباره وضعیت یمن و سوریه و راه‌های "مقابله با نفوذ ایران در منطقه" گفت‌وگو خواهند کرد.

همچنین یکی از مسئولان کاخ سفید در گفت‌وگو با اسکای نیوز اعلام کرد که اوباما و سلمان بن عبد العزیز در نشست مشترک خود، علاوه بر وضعیت یمن و دیگر مسائل منطقه، درباره بازار انرژی نیز گفت‌وگو خواهند کرد.

این دو مقام پیش از این و در جریان سفر کوتاه اوباما به ریاض برای عرض تسلیت درگذشت عبدالله بن عبدالعزیز، پادشاه سابق عربستان، با یکدیگر دیدار و درباره روابط دو کشور، کشورهای ایران و سوریه و نیز مسائل مربوط به حقوق بشر گفت‌وگو کردند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
بهترین شهرهای دایره‌ای جهان در سال ۲۰۲۶ کدامند؟ روزنامه اطلاعات: آقای دولت! طاقت مردم دارد تمام می شود؛ با حذف یارانه نان؛ پاس گل به دشمن ندهید تیراندازی در مدرسه‌ای در فیلیپین/ ۳ کشته و چندین مصدوم ۳کشته در آتش‌سوزی مرگبار ۲ پژو / احتمال افزایش آمار جان‌باختگان با کشف یک گوشواره نوزاد ۵۴ مصدوم و ۱۸ مفقود در پی انفجار در منطقه صنعتیِ قطر رگبار پراکنده باران در ۵ استان نوار شمالی کشور سدهای کشور چقدر آب دارند؟ ۳ شرط تل‌آویو برای خروج از جنوب لبنان قدیمی‌ترین تصویر از یک «خودروی زرهی» در ایران؛ 110 سال قبل تمام توپ های جام جهانی از 1930 تا 2026 (تصویری) پرده‌برداری از چگونگی ارتباط پرندگان، ماهی‌ها، حشرات و پستانداران با یکدیگر افشای راز سرقت نافرجام ۷ کیلو طلا در شمال تهران اعترافات مردی که همسرش را با چکش کشت/ به زنم شک کرده بودم مطالعه جدید نشان داد: باکتری‌های روده و دهان میان افراد یک خانه منتقل می‌شوند ترامپ حق داشت یا حقیقت چیز دیگری است؟ پایان جنگ با «تسلیم مشروطِ» ایالات متحده