فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۰۶۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳:۰۱ - ۳۰-۰۴-۱۳۹۴
کد ۴۰۶۹۳۹
انتشار: ۰۳:۰۱ - ۳۰-۰۴-۱۳۹۴

بختیاری زاده: دوره سیاه بازی تمام شده

عصر ایران
سهراب بختیاری زاده بازیکن سابق تیم‌ملی به انتشار اخبار کذب مربوط به حضور و عدم حضورش در کادرفنی استقلال اهوازواکنش نشان داد.

سهراب بختیاری زاده بازیکن سابق تیم‌ملی به انتشار اخبار کذب مربوط به حضور و عدم حضورش در کادرفنی استقلال اهوازواکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، بختیاری زاده که در روزهای گذشته نامش برای حضور روی نیمکت استقلال اهواز شنیده شده است، در این باره چنین می‌ گوید: با سایت شما صحبت کردم و گفتم که قصد ندارم به استقلال اهواز بروم. البته مربیان استقلال اهواز لطف کردند و چند باری با من تماس گرفتند اما من به این تماس ها پاسخ ندادم چون نمی خواستم با این تیم همکاری کنم . همان طور که گفتم به نظرم صلاح نبود که امسال در خدمت این عزیزان باشم .

کاپیتان سابق تیم های صبا و استقلال‌خوزستان در ادامه می‌ گوید: متاسفانه یکی از منابع خبری با درج خبری کذب درباره من نوشته که حضور من در کادرفنی استقلال اهواز مورد تایید قرار نگرفته که این مساله کاملا دروغ است. امیدوارم سایتهای ورزشی و رسانه جایی باشند برای اینکه درباره فوتبال حرف بزنیم و اگر هم انتقادی هست سازنده و فنی و درست باشد ، اما متاسفانه برخی رسانه ها محلی برای تسویه حسابهای شخصی شده اند و عده ای از طریق رسانه ها با شخصیت آدم های فوتبالی بازی می کنند که این به سود فوتبال نیست . . موضوع این بوده که من خودم نخواستم به استقلال اهواز بروم نه اینکه آنها من را نخواهند . متاسفانه این باشگاه هم هیچ واکنشی به این خبر نشان نداده تا من فکر کنم ممکن است به دلیل اینکه به تماس ها پاسخ نداده ام، این حرف ها از طرف ایشان مطرح شده است. به هر حال من سال ها در این فوتبال هستم و همه خط و ربط های همدیگر را می‌ شناسیم.

بختیاری زاده در ادامه گفت: البته من به کادرفنی استقلال حق می دهم از من ناراحت باشند . ولی خطاب من به مردم شریف اهواز و خوزستان است؛ همان هایی که همیشه به من لطف داشته اند و مورد حمایتشان بوده ام.

وی ادامه داد : به دوستان شاغل در استقلال اهواز هم توصیه می‌ کنم روش خود را عوض کنند چون دوره سیاه بازی ، عوام فریبی و کلک زدن به مردم خیلی وقت است تمام شده.این شروع کار آنها در لیگ برتر است و بهترین سیاست این است که صادق باشیم .

این ستاره سابق استقلال در پایان حرفهایش هم گفت : من برای این تیم آرزوی موفقیت می‌ کنم و امیدوارم همه چیز برای استقلال اهواز خوب پیش برود.ان شاءالله سال خوبی برای فوتبال خوزستان در پیش باشد . 
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: بختیاری زاده
ارسال به دوستان
مسی: فقط از صعود خوشحالم، مغزم کار نمی‌کند! دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: امضای رسمی ترامپ پای نام خلیج فارس سند ایستادگی ایرانیان است ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید چرا بازی ایران بلژیک مساوی شد؟ فریب ظاهرشان را نخورید! پشت پرده تفاوت های شگفت انگیز سه غول دنیای خزندگان (+اینفوگرافیک) وزارت بهداشت لبنان: شمار قربانیان حملات اسرائیل از ۴ هزار نفر فراتر رفت اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی کشور