فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۰۶۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۷ - ۲۷-۰۴-۱۳۹۴
کد ۴۰۶۵۴۶
انتشار: ۲۳:۴۷ - ۲۷-۰۴-۱۳۹۴

مدیرعامل استقلال اهواز: از برکناری‎ام بی‌اطلاعم

عصر ایران
جهانداری می گوید: از برکناری‌ام از مدیرعاملی باشگاه استقلال اهواز بی اطلاع هستم.

جهانداری می گوید: از برکناری‌ام از مدیرعاملی باشگاه استقلال اهواز بی اطلاع هستم.

ارسطو جهانداری با ابراز بی اطلاعی نسبت به برکناری اش از مدیرعاملی باشگاه استقلال اهواز، اظهارکرد: من اصلا از این موضوع خبر ندارم و همین الان است که این موضوع را می شنوم.

به گزارش ایسنا، جهانداری درباره این صحبت ملکی که "هواداران شعارهایی را علیه یاوری و جهانداری سر دادند بنابراین ما به این نتیجه رسیدیم که این آقایان از سمت هایشان کنار بروند و افراد جدیدی جایگزین شوند" گفت: من از غروب روز گذشته تاکنون خود آقای ملکی را ندیده ام. به هر حال باورم نمی شود آقای ملکی چنین چیزی را در مورد من گفته باشد چرا که هنوز از نظر قانونی درخصوص فروش سهام من، اتفاقی بین ما نیفتاده است و فکر می کنم کسی دارد در این زمینه شیطنت می کند.

وی درباره دیگر صحبت ملکی که "یاوری از امروز هیچ سمتی در تیم ندارد" عنوان کرد: یاوری با ما قرارداد نداشت که بخواهد برکنار شود. به هر حال تا زمانی که با آقای ملکی صحبت نکنم، نمی توانم پاسخ درستی درباره این موضوعات داشته باشم.

جهانداری بیان کرد: آقای ملکی فردی با شخصیت است و اگر بتواند باشگاه را به خوبی اداره کند، مشکلی نیست.

وی درباره اعتراض هواداران نسبت به وی و یاوری گفت: من دیروز سر تمرینات نبودم ولی شنیدم که سه چهار هوادار بودند که اعتراض داشتند که باتوجه به اطلاعاتی که به دست آوردم این چند نفر از سوی یک بنده خدایی تحریک شده بودند. در کل اعتراض این چند نفر روی یکسری بازیکنان است و معتقدند به دلیل این که آن ها فصل گذشته در سقوط تیم مقصر بوده اند، نباید اکنون در تیم باشند.

جهانداری افزود: من به هواداران حق می دهم که ناراحت باشند اما در حال حاضر شرایط تیم فرق کرده و لیگ برتری شده است. یاوری هم مربی بزرگی است و می خواهد به تیم کمک کند و درست نیست که علیه او شعار سر داده شود. ما او را به سختی آوردیم تا تیم را جمع کند و او تمایلی به آمدن نداشت.

وی بیان کرد: این حاشیه ها برای تیم خوب نیست و ما هم انتظار داریم کسانی که تیم را دوست دارند به آن کمک کنند و این که مالک باشگاه چه کسی باشد، فرق نمی کند. هواداران باید آرامش داشته باشند تا تیم نتیجه بگیرد. برخی ها ممکن است ناخواسته کاری کنند که به ضرر تیم باشد.

جهانداری گفت: انتظار دارم کسانی که استقلال اهواز را دوست دارند و عاشق آن هستند به آن کمک کنند. همین هواداران تا یک هفته پیش به خاطر این که تیم را به لیگ برتر آوردیم از ما تشکر می کردند و بعد الان این گونه رفتار می کنند. به هر حال آن بالا خدایی وجود دارد که بر همه چیز نظارت دارد و امیدوارم که مردم هر کاری که می کنند روی صداقت قلبی شان باشد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: استقلال اهواز
ارسال به دوستان
چشم بیدار چین در آسمان / رقیب چینی آواکس‌های آمریکایی به میدان آمد (+عکس) ترامپ فرمان جدیدی برای ساخت کامپیوتر کوانتومی قدرتمند تا سال ۲۰۲۸ امضا کرد هشدار وزارت بهداشت درباره غذاهای نذری تأملی بر ادعاهای عجیب تاریخی درباره تفاهم‌نامه ایران و آمریکا کابل‌های فیبر نوری چگونه کار می‌کنند؟ شهادت یک مرزبان در مریوان کردستان عکس آتلیه‌ای دو دختر ایرانی با لباس‌های اروپایی و ایرانی در دوران قاجار دریا، پناه ساکنان غزه از گرمای چادرها (+عکس) سی‎‌ان‌ان به نقل از یک مقام آگاه از جزئیات مذاکرات اسرائیل و لبنان خبر داد چرا سیاستمداران باید تاریخ بدانند بقائی: برنامه‌ای برای بازرسی آژانس از تاسیسات هسته‌ای آسیب دیده نداریم آموزش و پرورش به شایعات پایان داد/ اعلام وضعیت برگزاری امتحانات نهایی قیمت طلا جهانی امروز سه‌شنبه ۲ تیر ۱۴۰۵ قیمت نفت امروز سه‌شنبه ۲ تیر ۱۴۰۵ اکسیوس: نگرانی اسرائیل از تقویت نفوذ ایران در لبنان با توافق ترامپ