فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۰۵۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۲۲-۰۴-۱۳۹۴
کد ۴۰۵۶۸۸
انتشار: ۱۳:۳۸ - ۲۲-۰۴-۱۳۹۴

پلیس نروژ پارسال فقط 2 گلوله شلیک کرد

 بر اساس آمارهای جدید، پلیس کشور نروژ در سال گذشته میلادی فقط دوبار از اسلحه های خود استفاده کرده- و طی آن کسی هم مجروح نشده است.

به گزارش العربیه، در سال 2014، پلیس نروژ فقط 42 بار اسلحه های خود را کشیده است، این کمترین میزان در طی 12 سال گذشته بوده، و در طول 12 سال فقط 2 نفر با شلیک پلیس این کشور کشته شده اند.

بیشتر پلیس های نروژ، مانند همتایان خود در کشورهای بریتانیا، ایرلند و ایسلند، فقط در شرایط اضطراری اسلحه حمل می کنند.

این در حالی است که در آمریکا، افسران پلیس همیشه مسلح هستند، و 547 نفر توسط پلیس فقط در 6 ماه اول سال 2015 کشته شده اند.

در 24 روز اول سال 2015 پلیس آمریکا 59 نفر را با شلیک تیر کشت که این رقم بیش از تمامی کشته شدگان انگلستان در طول 24 سال گذشته است (55 نفر).

در میان کشورهای صنعتی جهان، پلیس آمریکا با بیشترین میزان خشونت روبروست. در سال 2013، 30 افسر پلیس آمریکا در حین انجام وظیفه به ضرب گلوله از پای درآمدند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: نروژ ، پلیس
ارسال به دوستان
کانون‌های تمرکز میلیاردرهای جهان در سال ۲۰۲۶ (+ اینفوگرافیک) حضور ۱۱ دانشگاه ایرانی در رتبه‌بندی کیو اس ۲۰۲۷ (+جدول) مکمل محبوب مفاصل که خطر آلزایمر را افزایش می‌دهد «اولین تیم فوتبال ایران» بعد قهرمانی؛ سال 1302(عکس) ۱۲ راهکار طلایی برای افزایش چشمگیر عمر و ایمنی لاستیک خودرو شما نروژ ۳-۲ سنگال؛ هالند صعود نروژ را قطعی کرد آیا می‌توان به گذشته پیام فرستاد؟ مرز باریک میان فیزیک کوانتوم و سفر در زمان فرانسه ۳-۰ عراق/ پیروزی فرانسه با درخشش امباپه خواب‌گردی؛ نقصی در مغز یا یادگاری از گذشته؟ نمایی از کاخ «ابیض ناصرالدین شاه» در سال 1290 «رویاهای بستر مرگ»؛ پدیده مرموزی که در روزهای پایانی عمر به سراغ انسان می‌آید موشک کروز هسته‌ای Burevestnik روسیه مواد رادیواکتیو را حین پرواز آزاد می‌کند!(+عکس) توضیح کانال تلگرامی رسانه رهبر انقلاب درباره پیام ۲۸ خرداد ایشان تخلیه استادیوم در میانه بازی عراق و فرانسه به دلیل طوفان و رعد و برق تویوتای دست‌ساز و کمیاب ژاپنی / ترکیب چهره کلاسیک با موتور افسانه‌ای (+عکس)