فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۰۵۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۲۲-۰۴-۱۳۹۴
کد ۴۰۵۶۸۴
انتشار: ۱۳:۲۰ - ۲۲-۰۴-۱۳۹۴

پلیس نروژ پارسال فقط 2 گلوله شلیک کرد

بر اساس آمارهای جدید، پلیس کشور نروژ در سال گذشته میلادی فقط دوبار از اسلحه های خود استفاده کرده و طی آن کسی هم مجروح نشده است.
 
به گزارش العربیه به نقل از روزنامه بریتانیایی ایندیپندنت، در سال 2014، پلیس نروژ فقط 42 بار اسلحه های خود را کشیده است، که این کمترین میزان در طی 12 سال گذشته بوده، و در طول 12 سال فقط 2 نفر با شلیک پلیس این کشور کشته شده است.
 
بیشتر پلیس های نروژ، مانند همتایان خود در کشورهای بریتانیا، ایرلند و ایسلند، فقط در شرایط اضطراری اسلحه حمل می کنند.
 
این در حالی است که در آمریکا، افسران پلیس همیشه مسلح هستند، و 547 نفر توسط پلیس فقط در 6 ماه اول سال 2015 کشته شده اند.
 
در 24 روز اول سال 2015 پلیس آمریکا 59 نفر را با شلیک تیر کشت که این رقم بیش از تمامی کشته شدگان انگلستان در طول 24 سال گذشته است (55 نفر).
 
در میان کشورهای صنعتی جهان، پلیس آمریکا با بیشترین میزان خشونت روبروست. در سال 2013، 30 افسر پلیس آمریکا در حین انجام وظیفه به ضرب گلوله از پای درآمدند.

برچسب ها: پلیس ، نروژ
ارسال به دوستان
زنبور کاغذساز دیده بودید؟ (+عکس) عکس متفاوت ناصرالدین شاه «پشت به دوربین و رو به آینه» معماری فشرده اما بسیار زیبای یک آپارتمان (+عکس) مدرنیسم در برلین ؛ معماری ساختمانی که با جریان آب هماهنگ است (+عکس) درآمدهای مالیاتی320 همت از مسیر بودجه عقب ماند موج جدید حمله به قالیباف/ کامران غضنفری: مذاکرات را برخلاف تمام خطوط قرمز رهبری انجام می‌دهد جمع‌آوری‌ گازهای مشعل بیش از دو برابر شد دادگستری هرمزگان: متأسفانه موشک مستقیماً به بدن شهید ماکان نصیری اصابت کرده / حتی تار مویی هم از ماکان پیدا نشد حسین موسویان: بدون ختم تهدیدهای موجودیتی بین اسرائیل و ایران، هیچ توافقی پایدار نیست ارزان‌ترین کشورهای اروپا برای زندگی( اینفوگرافیک) «سیندرلا» چگونه دستگیر شد؟ پس از ۲۵ سال، سامسونگ دیگر باارزش‌ترین شرکت کره‌ای نیست! چرا کلسترول شما پایین نمی‌آید؟؛ مقصر اصلی این ۴ عادت روزانه است ترامپ: بنزین باید ارزان شود زن بریتانیایی ملخ صورتی در باغ خانه‌اش پیدا کرد(+عکس)