فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۰۳۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۵ - ۰۸-۰۴-۱۳۹۴
کد ۴۰۳۳۲۴
انتشار: ۱۵:۰۵ - ۰۸-۰۴-۱۳۹۴

برهانی: به باشگاه آمده بودم دوستانم را ببینم

عصر ایران
مهاجم تیم فوتبال استقلال می‌گوید که برای دیدن دوستانش به باشگاه رفته بود.

مهاجم تیم فوتبال استقلال می‌گوید که برای دیدن دوستانش به باشگاه رفته بود.

آرش برهانی که امروز (دوشنبه) در باشگاه استقلال حاضر شده بود در خصوص جلسه‌اش با مسئولان باشگاه گفت: به جلسه آمده بودم و اکنون هم به احترام رسانه‌ها اینجا ایستاده‌ام اما قصد مصاحبه کردن ندارم.

به گزارش تسنیم، وی افزود: جلسه ما در مورد مسئله خاصی نبود و فقط آمده بودم دوستانم را ببینم. بهتر است با فخرالدینی صحبت کنید که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
برچسب ها: برهانی
ارسال به دوستان
تصاویر هوایی از گابورون پایتخت بوتسوانا نماینده مجلس: بازار رها شده است و مافیا برای ما تصمیم‌گیری می‌کند یکی از کمیاب ترین نسخه های دوج وایپر (+عکس) قیمت جهانی طلا در آستانه چهارمین کاهش هفتگی بوگاتی شیرون دوران طلایی را مشاهده می کنید فرار از یکی از امنیتی‌ترین مرزهای جهان؛ یک نظامی کره‌شمالی وارد کره جنوبی شد مرکز نیایش دانشگاه لنکستر؛ نماد معماری مدرن بریتانیا (+عکس) بیانیه تیم ملی فوتبال ایران درباره پوشش فضای رسانه‌ای در سیاتل پاسخ دانش‌بنیان‌ها به چالش ذخیره‌سازی آب؛ حذف ۹۹.۹۹ درصد عوامل بیماری‌زا در مخازن آب هوش مصنوعی سمندر را چگونه موجودی می داند؟! (تصویری) کاخ سفید: ایالات متحده درهای پذیرش پناهجویان را برای همیشه می‌بندد مشهورترین مجری جهان طرفدار تیم ملی ایران هتل های روی آب در دل جنگ جهانی دوم؛ داستان عجیب شناورهای نجات لوفت وافه (+عکس) تقویت حضور دریایی آمریکا در منطقه آسیا-اقیانوسیه به بهانه مهار چین طبیعی یا غیرطبیعی؟ آنچه هر مردی باید درباره سلامت بیضه‌های خود بداند