فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۰۳۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۴ - ۰۷-۰۴-۱۳۹۴
کد ۴۰۳۱۶۳
انتشار: ۱۷:۰۴ - ۰۷-۰۴-۱۳۹۴

ویسی فصل بعد روی نیمکت استقلال‌خوزستان

عصر ایران
عبدالله ویسی با مدیران باشگاه استقلال‌خوزستان به توافق رسید و فصل بعد هم روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

عبدالله ویسی با مدیران باشگاه استقلال‌خوزستان به توافق رسید و فصل بعد هم روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی با مدیران باشگاه استقلال‌خوزستان به توافق رسید و فصل بعد هم روی نیمکت این تیم خواهد نشست.
برچسب ها: ویسی
ارسال به دوستان
عقب­‌نشینی قیمت طلا در بازار جهانی محرم سبز؛ نذر حسینی با چاشنی مسولیت زیست محیطی آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ جست‌وجوهای گوگل برای بیت‌کوین از تب‌وتاب افتاد چرا کافئین در چای و قهوه اثر متفاوتی دارد؟ هشدار پلیس فتا البرز درباره سایت‌های شرط‌بندی در جام جهانی قطار زرهی لیبلی؛ نگهبان خطوط راه‌ آهن ایتالیا (+عکس) تصادف زنجیره‌ای در جاده آرادان به سرخه/ ۱۲ مصدوم چگونه یک دانشمند مسلمان نظریه پزشکی اروپا را قرن‌ها پیش به چالش کشید؟ تقویت استخوان‌ها با یک خوراکی ساده و شیرین حسین شریعتمداری خطاب به تیم مذاکره: واقعا می خواهید تنگه هرمز را باز کنید و بازرسان آژانس را بپذیرید؟ راز قتل زن جوان در خیانت شوهرش نهفته بود استراتژی جدید پورشه: فروش خودرو کمتر و درآمدزایی بیشتر ارزش واقعی دارایی های بلوکه شده ایران چقدر است؟/ پول‌ها کجاست؟ سوریه وارد جنگ با حزب الله می شود؟ قاب دونفره رزیتا غفاری و رضا کیانیان در حاشیه جنجالی‌ترین سریال سال (+عکس)