فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۰۳۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲:۰۲ - ۰۷-۰۴-۱۳۹۴
کد ۴۰۳۰۱۳
انتشار: ۰۲:۰۲ - ۰۷-۰۴-۱۳۹۴

مجیدی: هیچ‌گونه دخالتی در استقلال امسال ندارم

عصر ایران
اسطوره محبوب آبی های پایتخت در مصاحبه اختصاصی با "ورزش سه" به شایعاتی که این روزها درباره حضور او در کادرفنی تیم استقلال مطرح می شود، پاسخ داد.

اسطوره محبوب آبی های پایتخت در مصاحبه اختصاصی با "ورزش سه" به شایعاتی که این روزها درباره حضور او در کادرفنی تیم استقلال مطرح می شود، پاسخ داد.

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مجیدی که کمتر عادت به مصاحبه و اظهار نظر دارد بعد از چند هفته سکوت درباره تغییرات جدید در باشگاه استقلال موضع گیری کرد . کاپیتان سابق استقلال که خیلی ها اعتقاد دارند بعد از خداحافظی او از تعداد تماشاگران مسابقات تیم استقلال کاسته شده این گونه به پرسش ها پاسخ داد:

بسیاری از رسانه ها در چند هفته گذشته خبر دادند که شما در کادرفنی پرویز مظلومی حضور خواهید داشت و به او کمک می کنید . آیا این موضوع حقیقت دارد ؟
خیر ، چنین چیزی صحت ندارد و من مانند گذشته فقط به عنوان یک هوادار از تیم محبوبم حمایت می کنم

گویا پرویز مظلومی هم در مصاحبه های اخیرش گفته که قرار است که شما این فصل به او کمک کنید.
شاید این تصور آقای مظلومی است. من برای تیم محبوبم و ایشان آرزوی بهترین ها را دارم و فعلا هیچ گونه دخالتی در امور این تیم تحت عناوینی مثل مشاور یا مربی نخواهم داشت و مثل گذشته شبیه هواداران میلیونی تیم استقلال حامی تیم محبوبم خواهم بود.

آیا در هفته های گذشته از طرف باشگاه استقلال مذاکراتی با شما درباره حضورتان در کادرفنی این تیم صورت گرفت ؟ حتی در مقاطع مختلف این شایعه مطرح شد که شما به عنوان سرمربی استقلال انتخاب خواهید شد
آقای افشارزاده لطف کردند و دو مرتبه با من تماس گرفتند . از ایشان سپاسگذارم . دو عضو هیئت مدیره جدید باشگاه استقلال هم با من تماس گرفتند . برای همه این بزرگواران توضیح دادم که در شرایط فعلی می خواهم همچنان دوره پیشرفته مربیگری را در خارج از کشور پشت سربگذارم و به همین خاطر امکان همکاری با باشگاه محبوبم را ندارم . حتی یکبار آقای افشارزاده از من دعوت کرد به وزارت ورزش بروم اما از ایشان عذرخواهی کردم و برایشان توضیح دادم که می خواهم فعلا تمرکزم فقط روی کلاسهای مربیگری باشد .

گویا قرار است که فرزاد مجیدی این فصل در کادرفنی تیم استقلال حاضر باشد . با برادرتان در این مورد صحبت کردید ؟
فرزاد با من در این مورد مشورت کرد و تصمیم گرفت که از همکاری با کادر فعلی صرف نظر کند . تفکرات ما با آقای مظلومی تفاوت دارد و ما در شرایط فعلی ترجیح می دهیم که فقط هوادار استقلال باشیم . سلیقه و تفکرات من و برادرم برای هدایت تیم استقلال به گونه ای دیگر است و به همین خاطر من از فرزاد خواستم که انصراف خود را اعلام کند .

از صحبتهای شما این طور برداشت می شود که گویا تحت هیچ عنوان امسال با باشگاه استقلال همکاری نخواهید داشت ؟
خانواده مجیدی استقلالی هستند و امیدواریم بهترین نتایج در انتظار استقلال این فصل باشد . در پایان باز هم برای آقای مظلومی و همکارانشان آرزوی موفقیت و پیروزی دارم.
برچسب ها: مجیدی
ارسال به دوستان
چرا گوگل نامگذاری نسخه‌های اندروید بر اساس دسرها را متوقف کرد؟ ۶۸درصد ایرانی‌ها به اینستاگرام بازنگشتند؟ قیمت طلا جهانی امروز دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ جلسه رئیس آلمانی بانک ملی ایران با اعضای اتاق تجارت؛ اوایل دهه ۱۳۱۰(عکس) سنگ تمام مکزیکی‌ها برای فوتبال ایران یافته جدید جیمز وب: تفاوت کابوس‌وار هوای صبح و عصر در غول گازی معروف تصویر لگویی از علیرضا بیرانوند با اشاره به بسته بودن تنگه هرمز چرا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی واریز نشده است؟ ۰.۹ درصد معتادان ایران «زن» هستند/ وجود بیش از ۳۳۰ میلیون معتاد در دنیا «علی الاصول» در پیام رهبری یعنی چه؟ راه‌اندازی سامانه «بینا» برای ثبت‌نام دانش‌آموزان/ برپایی کلاس‌های تقویتی برای ابتدایی‌ها روابط زن و شوهر و تناقض‌ های پنهان: چرا هم زمان هم خوشبخت‌ ایم و هم سردرگم؟ شگفتی بدن انسان؛ دلیلی که ریه ها غرق نمی شوند بهترین شهرهای دایره‌ای جهان در سال ۲۰۲۶ کدامند؟ روزنامه اطلاعات: آقای دولت! طاقت مردم دارد تمام می شود؛ با حذف یارانه نان؛ پاس گل به دشمن ندهید