فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۰۱۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱:۴۳ - ۰۱-۰۴-۱۳۹۴
کد ۴۰۱۹۳۵
انتشار: ۰۱:۴۳ - ۰۱-۰۴-۱۳۹۴

عباس زاده دست خالی باشگاه را ترک کرد

عصر ایران
محمد عباس زاده بدون آنکه بتواند با مدیران پرسپولیس ملاقاتی داشته باشد، از باشگاه بیرون آمد.

محمد عباس زاده بدون آنکه بتواند با مدیران پرسپولیس ملاقاتی داشته باشد، از باشگاه بیرون آمد.

به گزارش "ورزش سه"، عباس زاده به خبرنگاران گفت: ظاهرا آقایان وقت نداشتند که با هم صحبت کنیم. او گفت: منتظر تصمیم پرسپولیس می‌ ماند. عباس زاده شانس زیادی برای ادامه همکاری با پرسپولیس ندارد. این بازیکن سال گذشته به عنوان پدیده لیگ‌برتر انتخاب شده بود.

برچسب ها: عباس زاده
ارسال به دوستان
دختری از ایل شاهسون با لباس‌های سنتی در دوران قاجار(عکس) ۵ چهره ماندگار که راه زنان را به دنیای مهندسی گشودند(+عکس) از جنرال موتورز تا فورد؛ برندهایی که خودروهای نظامی را برای ارتش آمریکا ساختند(+عکس) حمله سایبری به زیرساخت‌های بانکی کشور تایید شد دلاور دوستانیان کارگردان مستند درگذشت درخشش هاکی‌بازان ایرانی در روسیه؛ کسب دو مدال نقره جام تات‌نفت شکست تیم ملی هندبال ساحلی ایران در نخستین دیدار جهانی تصمیم جدید وزارت امنیت داخلی آمریکا برای تیم ملی ایران ترامپ: در تلاش هستیم که با ایران به توافقی منصفانه دست پیدا کنیم/ اوضاع خیلی خوب پیش می‌رود گروسی: ایده‌ای درباره محل احتمالی مواد غنی سازی شده داریم/ اولویت اصلی، تأیید محل اورانیوم با غنای بالا است ترامپ: شاید باید دوباره نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بشوم! تجارت سیاه جسد؛ چرا اشراف اروپایی مومیایی های مصر را می خوردند؟ / مهمانی های مومیایی گشایی چگونه برگزار می شدند درگذشت آذر عظیما؛ بانوی پیشکسوت آواز ایران بررسی اصلاح شیوه قیمت‌گذاری خودرو در وزارت صمت نعیم قاسم: اسرائیل راهی جز عقب‌نشینی از لبنان ندارد