فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۰۰۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۳ - ۲۱-۰۳-۱۳۹۴
کد ۴۰۰۳۳۱
انتشار: ۲۲:۰۳ - ۲۱-۰۳-۱۳۹۴

عبدالله زاده: میخواهم جایی باشم که پیشرفت کنم

عصر ایران
هافبک فصل گذشته فولاد خوزستان اکنون با به اتمام رساندن دوران سربازی اش به مدت 7 ماه در تیم نیروی زمینی از شروع لیگ پانزدهم می تواند کارش را در یکی از دو تیم نظامی ملوان یا تراکتورسازی شروع کند.

هافبک فصل گذشته فولاد خوزستان اکنون با به اتمام رساندن دوران سربازی اش به مدت 7 ماه در تیم نیروی زمینی از شروع لیگ پانزدهم می تواند کارش را در یکی از دو تیم نظامی ملوان یا تراکتورسازی شروع کند.

به گزارش "ورزش سه" احمد عبدالله زاده گفت: فقط خدا را شکر می کنم که روز های سختم تمام شد و به زودی می توانم در لیگ برتر کارم را از دوباره شروع کنم از تمام مسوولینی به خصوص آقایون باران چشمه و کمالی که شرایط را برایمان فراهم کردند تا بتوانیم دوباره در لیگ برتر بازی کنیم ممنونم همچنین از آقای حسن پور مسوول نیروی زمینی تشکر میکنم.

وقتی از این بازیکن سوال شد امسال قرار است در ملوان توپ بزند یا تراکتورسازی پاسخ داد: هنوز هیچ چیز معلوم نیست و من تابع تصمیم مسوولین هستم اما به شخصه دوست دارم در جایی بازی کنم که پیشرفت کنم.

بازیکن فصل گذشته فولاد خوزستان با ابراز خشنودی از اینکه وضعیت فولاد امروز سرو سامان گرفت در این باره ادامه داد: برای آقای اژدری مدیرعامل جدید فولاد آرزوی موفقیت می کنم انشاالله که کادر مدیریتی جدید بتواند تیمی قوی راه روانه مسابقات کند همچنین برای آقای دهکردی و اعضای هئیت مدیره مه استعفا دادند آرزوی موفقیت می کنم ،امیدوارم تیم سابقم امسال با هدایت آقای اسکوچیچ فصل خوبی داشته باشد،در ضمن از بختیار رحمانی،کاپیتان فصل گذشته فولاد که همیشه هوای هم هم تیمی هایش به خصوص ما سرباز ها را داشته نیز تشکر می کنم امیدوارم هرجا که هست موفق باشد‌.

عبدالله زاده که نامش در لیست 50 نفره کارلوس کی روش در اردوی اول قرار داشت ولی از لیست نهایی خط خورد در این مورد نظرش را اینگونه بیان کرد: جا دارد از آقای کی روش تشکر کنم ،از اینکه اسمم خط خورد ناراحت نیستم بلکه تمام تلاشم را می کنم تا در اردو های بعدی دوباره نظر مثبت سرمربی تیم ملی را جلب کنم،از اینکه ایشان به جوان ها میدان و بها می دهد خوشحالم امیدوارم تیم ملی بتواند روز به روز بیش تر موفق باشد.

وی در پایان در مورد دلیل عدم همراهی تیم ملی امید در اردوی ترکیه افزود: تمام کارهایم انجام شده بود ولی فقط پاسپورتم در قسمت تخلفات گذرنامه است به همین دلیل از اردو های بعدی می توانم کنار تیم ملی امید باشم،انشاالله که این تیم با یاری بچه ها و کادر فنی کار بلد که در راس آن آقای خاکپور قرار دارد به المپیک راه پیدا کند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: فولاد خوزستان
ارسال به دوستان
افشاگری نخست‌وزیر پاکستان درباره جزئیات تفاهم‌نامه ایران و آمریکا قالیباف: قوه فضائیه گام‌های‌ مؤثری برای افزایش اعتماد عمومی برداشته است افزایش جمعیت یارانه‌بگیران به ۷۳ میلیون نفر جزئیات گزارش بانک مرکزی از کاهش رشد اقتصادی در سال ۱۴۰۴ دیدار و گفت و گوی پزشکیان با فرمانده ارتش پاکستان چرا تفاهم‌نامه ایران و آمریکا در بهترین زمان ممکن امضا شده است؟ پوتین: غرب برای جنگ با روسیه آماده می‌شود تحریم‌های جدید آمریکا علیه کوبا جزئیات پیدا شدن دختر ۱۹ ساله نسیم‌شهری پس از ۱۰ روز روسیه: آماده‌ایم به ایران در توافق با آمریکا کمک کنیم حماس: اسرائیل به‌دنبال یک ساختار سیاسی جدید در غزه است حمله اسرائیل به جنوب لبنان همزمان با آغاز مذاکرات بیروت و تل‌آویو چمران: مترو رایگان راه‌حل نیست؛ اولویت واگن است / بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده با پروانه رایگان اصول مهم عکاسی ماکرو برای آغاز / توصیه هایی برای شروع با گوشی هوشمند جزئیات مسیرهای تشییع پیکر شهید در تهران و مشهد اعلام شد