فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۷۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۰ - ۰۳-۰۳-۱۳۹۴
کد ۳۹۷۵۳۴
انتشار: ۲۳:۴۰ - ۰۳-۰۳-۱۳۹۴
یاوری، اولین مربی که صادقیان را اخراج کرد

چرا صادقیان مسی فوتبال ایران نشد؟

عصر ایران
محمود یاوری معتقد است باعث تاسف فوتبال ایران است که بازیکنی که می توانست مسی ایران شود، دور از فوتبال است.

محمود یاوری معتقد است باعث تاسف فوتبال ایران است که بازیکنی که می توانست مسی ایران شود، دور از فوتبال است.
چرا صادقیان مسی فوتبال ایران نشد؟
یاوری در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، گفت: شاید من اولین مربی باشم که پیام صادقیان را از تمرینات ذوب اخراج کردم، اما در حقیقت من مثل پسر خودم با پیام رفتار کردم و نباید اینکار من را به حساب بدبینی گذاشت.

من پیام را اخراج کردم تا به خودش بیاید
زمانی که محمود یاوری به عنوان مربی، پیام صادقیان را در شرایط حساس حضور ذوب در پلی آف، اخراج کرد عنوان کرد که اگر جلوی او را نگیرد صادقیان می شود سرطان فوتبال ایران. یاوری در این مورد پاسخ داد که خیلی از آدمها در فوتبال ایران حرکات بدتر انجام دادند، اما مهم این است که آنها همه متنبه می شدند. من آن روز که صادقیان را از ذوب اخراج کردم خواستم که او به خودش بیاید و از کاری که کرده است متنبه شود.

با 45 سال سابقه آینده بازیکنان را می بینم
من به عنوان کسی که 45 سال در فوتبال حضور داشته و مربیگری کرده در آن زمان که همه مو را می دیدند پیچش مو را می دیدم. من پیام را اخراج کردم چون او در تمرینی که قرار بود همه بازیکنان بغل پا بزنند، دریبل می زد. من آن روز او را اخراج کردم و خیلی ها از من ایراد گرفتند ولی من آن روز می دانستم که باید اخلاق را به پیام یاد بدهم. من آن روز یک نفر را فدایی 24 نفر کردم. اگر من پیام را اخراج نمی کردم بقیه بازیکنان به من اعتماد نمی کردند و می گفتند یاوری با هر رفتاری کنار می آید.

صادقیان در جامعه لامتناهی تهران غرق شد
ناراحتی من از این بابت است که فوتبال ایران نمی تواند از بازیکنی مثل صادقیان بهره ببرد.همین هم می شود که بازیکنی که می بایست بهترین جوان فوتبال ایران شود و از همه پدیده ها جلوتر باشد و در آسیا مطرح شود، دور از فوتبال است. من پیام را آنقدر در اتفاقاتی که افتاده مقصر نمی دانم بیشتر از او مربیانش را مقصر می دانم و فکر می کنم که او در جامعه نامتناهی تهران غرق شد به هر حال محیط شهر های تبریز و اصفهان بسته تر و کوچک تر از تهران است. من مثالی برای شما می زنم اگر شاخه بید را با نخ ببندید و 10 روز گوشه ای بیندازید بعد از آن که نخ را باز کنید شکل می گیرد، صادقیان هم همینطور است من مربی اگر در مقابل رفتار او برخورد کنم او شکل مناسبی به خودش می گیرد، درست مثل شاخه بید که برای شما مثال زدم.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: صادقیان
ارسال به دوستان
«هفته قوه قضاییه؛ بازخوانی الگوی مواجهه با رسانه‌ها» 5 نکته درباره مذاکرات ایران و آمریکا در سوئیس / از سود تهران تا شهرت "بورگن اشتاک" وزیر خارجه قطر: مذاکرات فنی میان ایران و آمریکا ادامه دارد تحلیل گاردین از نمایش درخشان ایران و درخشش بیرانوند بهره‌برداری از دو چاه جدید در پارس جنوبی با رکورد حفاری هیئت مذاکره کننده به تهران بازگشت تأثیر توافق ایران و آمریکا بر شکوفایی اقتصاد دیجیتال پاکستان: سفر پزشکیان به اسلام‌آباد درباره تلاش‌های دیپلماتیک اخیر است سردار حسن‌زاده: تمام مقدمات برای برگزاری مراسم تشییع پیکر رهبری شهید پیش‌بینی شده است محسنی اژه‌ای: برخی افراد با بی‌توجهی سخنانی بر زبان می‌رانند که دشمن را خیالاتی می‌کند اعلام تعطیلی تهران در روز تشییع رهبر شهید انقلاب صادرات ۳۶ میلیون بشکه نفت ایران از ژوئن ۲۰۲۵ ثبت شد افزایش قیمت گاز طبیعی در اروپا به دلیل تهدیدات ترامپ علیه ایران جزئیات تفاهم‌نامه جدید ایران برای آزادسازی منابع ارزی هند به امارات موشک کروز مافوق صوت و ضدهوایی می فروشد