فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۷۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۲ - ۰۲-۰۳-۱۳۹۴
کد ۳۹۷۱۷۲
انتشار: ۰۸:۵۲ - ۰۲-۰۳-۱۳۹۴

عربشاهی:چرا از برد پرسپولیس خوشحال نشویم؟

عصر ایران
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است حضور دو مهاجم، دوندگی زیاد و استفاده صحیح سرخپوشان از ضربات ایستگاهی در بازی مقابل استقلال، باعث برتری آنها در دربی شد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است حضور دو مهاجم، دوندگی زیاد و استفاده صحیح سرخپوشان از ضربات ایستگاهی در بازی مقابل استقلال، باعث برتری آنها در دربی شد.

به گزارش "ورزش سه"، ضیاء عربشاهی در رابطه با بردهای اخیر تیم پرسپولیس در مقابل استقلال و الهلال گفت: پرسپولیس برای بازی با تیم استقلال یک تغییر تاکتیک داشت که به کار این تیم آمد، آنها در آن بازی از سیستم 1-3-2-4 به سیستم 2-4-4 کلاسیک تغییر تاکتیک دادند و همین که سرخپوشان در هنگام حمله از دو مهاجه به نام های علیپور و طارمی سود می بردند را می توان برگ برنده این تیم دانست، البته پرسپولیسی ها حسن دیگری که در آن بازی داشتند دوندگی آنها بود، به نظر من میزان دوندگی سرخپوشان خیلی بیشتر از رقیبشان بود و مخصوصا در نیمه دوم نیز آنها بهتر از استقلال بودند و از شرایط بازی به نفع خود استفاده می کردند.

وی ادامه داد: اما در بازی با تیم الهلال، وضعیت کمی فرق داشت، آن بازی که باید از تیمی با یکصد هزار تماشاچی می دیدیم را ندیدیم، البته نمی توان از بازی فوق العاده الهلالی ها گذشت، اگر آنها یک تمام کننده داشتند نمی دانم چه بلایی به سر پرسپولیس می آمد، البته خستگی زیاد بازیکنان در این بازی کاملا به چشم می آمد و همین نکته باعث بازی ضعیف تر پرسپولیسی ها بود که از زمان کم و شاید ریکاوری نادرست حاصل شده بود.

نکته حائز اهمیت در بازی پرسپولیسی ها استفاده درست آنها از ضربات ایستگاهی است که البته این قضیه از زمان حضور حمید درخشان در تیم صدق می کرد، آن موقع هم گابریل ضربات ایستگاهی جناح راست را برای بازیکنان این تیم خیلی خوب ارسال می کرد، بهرحال در حال حاضر 50 تا 60 درصد گل ها در فوتبال روز دنیا از همین ضربات ایستگاهی به دست می آید، در حال حاضر هم پرسپولیسی ها با ارسال این توپ ها به نقطه کور در محوطه حریف، از آن نهایت استفاده را می کنند.

عربشاهی درباره اینکه خیلی از پیشکسوتان این تیم در زمان شکست های پرسپولیس انتقاد می کنند و در زمان پیروزی های این تیم چیزی نمی گویند گفت: این قضیه صحت ندارد چرا که اگر رسانه ها در زمان بردن پرسپولیس هم به سراغ ما بیایند هم حتما از تیممان تعریف می کنیم، من از آن دسته پرسپولیسی هایی هستم که به شدت به تیمم تعصب دارم و هیچوقت نمی خواهم شکست خوردن تیمی را ببینم که عمرم را در آن گذاشته ام. مطمئن باشید من اگر ببینم تیمم دارد خوب بازی می کند و هوادارانش را خوشحال می کند حتما به زبان می آورم چراکه مایه افتخارم است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: پرسپولیس تهران
ارسال به دوستان
پوتین: غرب برای جنگ با روسیه آماده می‌شود تحریم‌های جدید آمریکا علیه کوبا جزئیات پیدا شدن دختر ۱۹ ساله نسیم‌شهری پس از ۱۰ روز روسیه: آماده‌ایم به ایران در توافق با آمریکا کمک کنیم حماس: اسرائیل به‌دنبال یک ساختار سیاسی جدید در غزه است حمله اسرائیل به جنوب لبنان همزمان با آغاز مذاکرات بیروت و تل‌آویو چمران: مترو رایگان راه‌حل نیست؛ اولویت واگن است / بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده با پروانه رایگان اصول مهم عکاسی ماکرو برای آغاز / توصیه هایی برای شروع با گوشی هوشمند جزئیات مسیرهای تشییع پیکر شهید در تهران و مشهد اعلام شد ماهی اوپاه را تا به حال دیده‌اید؟ یک استثنا در دنیای ماهی ها(+عکس) انتخاب داور فینال جام جهانی برای دیدار حساس ایران و مصر سقوط مردِ آرام؛ چرا کی‌یر استارمر دو سال پس از فتح تاریخیِ قدرت ناچار به استعفا شد؟ تعدیل گسترده پیش‌بینی قیمت جهانی طلا توسط دویچه بانک برنامه فعالیت میادین میوه و تره‌بار و مراکز عرضه دام در تاسوعا و عاشورا تریبون‌های پرهزینه